Monajenten Skrevet 18. august 2007 #28 Skrevet 18. august 2007 Hmm...dette innlegget ble skrevet i natt, og det er bare noen minutter siden du skrev her sist. Må du ha siste ordet ? Synd at du skal la ting gå sånn innpå deg. Du må forvente ærlige meninger / sterke meninger når du skriver innlegg. Kan ikke forvente at alle skal svare det du ønsker. Sånn er det bare. Håper du får det fint, selv om du ikke kommer til å være her mer.
Monajenten Skrevet 18. august 2007 #29 Skrevet 18. august 2007 Og så regarere jeg også litt på at du selv dytter opp igjen tråden syv-åtte timer etter siste svar. Er det for at flest mulig skal se at du har dratt (selv om du er her enda?) Og nei, det er ikke meningen å være frekk, jeg bare lurer seriøst.
TurangaLeela Skrevet 18. august 2007 #30 Skrevet 18. august 2007 hva er det som skjer egentlig?... hva er saken? Skrive en lang avluttning, jeg er ferdig her bla-bla...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 18. august 2007 Forfatter #33 Skrevet 18. august 2007 Fikk en PM fra en annen her om dette, hentet frem innlegget og så hva det ble skrevet og svarte. Jeg kom inn hit fordi jeg ventet svar fra silhah ang noe annet. Og som jeg sa, det er ikke BARE dette. Det er mange andre årsaker og de siste mnd har jeg ikke trivdes her og begeret ble fullt inatt. Merkelig at dere reagerer på at JEG skriver hadet til de som vil vite at jeg forsvinner og andre som skriver det ikke får de samme svarene. For meg betyr det at jeg er mislikt her inne og gir meg da igjen ENDA en større grunn til å gå. Og det viser dere ve måten dere svarer på. Glad jeg forlater dette nå. Begynner å bli en gjeng,,, Hadet.
Mamman til M&E Skrevet 18. august 2007 #34 Skrevet 18. august 2007 Holder meg mest på Småtroll 0-1 år men har innimellom lest tråder her og synes det ofte tenderer til mobbing her inne. Det undrer meg, siden vi alle her inne er mødre og burde vite bedre. Bare en liten ytring fra meg.
Libido- Skrevet 18. august 2007 #35 Skrevet 18. august 2007 Har du blitt en gjenganger allerede? Eller er det litt vanskelig å løsrive seg kanskje? Ser deg senere!
Ulme Skrevet 18. august 2007 #36 Skrevet 18. august 2007 Som man roper i skogen får man svar ... So long!
silhah og emilie Skrevet 18. august 2007 #37 Skrevet 18. august 2007 er det mulig?? hvis dere syns innlegget er dumt så drit i å svare da.. enkelte gang undres jeg over hvor lavt enkelte kan synke... syns det er trist at enkelte finner det for godt å slette seg fra dib.. å det er ikke rart at man da sier hadet for mange har faktisk gode venner her inne... kjempe trist at du føler det slik hi men ikke la det gå innpå deg..jeg har blitt mobba her inne, det har vært en del spekulering rundt meg som person osv..men jeg driter i det har så mange gode venner her og er så godt å ha ei side der jeg kan skravle om alt mulig rart og å spørre om råd...
Sentralstøvsugeren Skrevet 18. august 2007 #38 Skrevet 18. august 2007 Hva i himmelens navn er det med dere alle sammen???????? Hadde jeg ikke visst bedre ville jeg trodd dere var en gjeng med drittunger alle sammen.....Det går da virkelig ikke ann å være så ekkle med andre!!!! Hva i alle dager har Vålrenga12 gjort for å fortjene all denne dritten?
Mamman til M&E Skrevet 18. august 2007 #39 Skrevet 18. august 2007 Godt å høre at det ikke bare er jeg som reagerer på dette. Ikke rart barn blir mobbet når foreldre mobber andre foreldre. Tragisk.
Snuppa! Skrevet 18. august 2007 #41 Skrevet 18. august 2007 Synd du vil forlate oss. Husker deg fra aleneforeldre på bim,og husker godt da du fikk lille Daniel. Lykke til videre! Klem fra ei som kommer til å savne deg!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 18. august 2007 Forfatter #42 Skrevet 18. august 2007 Takker for støtten til dere siste her. Det gjør godt. Føler meg dårlig behandlet, og som jeg har sagt tidligere.. ikke bare av det dette gjelder som alle tror det gjelder. (nå svarer jeg faktisk for å takke for støtten til de siste, undrer om hvor nange som skal kappe hodet av meg nå... =( Jeg kommer til å forlate dib me dette nicket. Det er helt sikkert. Makan til mobbing har jeg ikke sett makan til... Og jeg mener jeg må få lov til å si mine siste ord. Jeg holder meg til denne tråden og har da ikke svart på noe annet. ) hufff..... Kommer til å savne mange av dere jeg også, men kanskje vi kan bli kjent på nytt gjennom et annet nick. Nå føler jeg meg så trakassert her inne at jeg ikke kommer til å svare på noe andre ting eller innlegg...
trøndermamma Skrevet 18. august 2007 #44 Skrevet 18. august 2007 Hei! Synes det er synd du skal forlate oss, trivelig med trøndere her he he... Flere av dere som har skrevet i denne tråden burde skjerpe dere....bare fordi det er et nettofrum så kan dere behandle folk som en dritt, og være ekle?? Alle kan ikke være enige alltid, og de fleste her inne tåler vel kritikk, men må vi være usakelige og oppføre oss som noen drittunger for å fortelle at vi ikke er enige? Synes mange har gått langt over streken i tilfellet med Vålerenga & Daniel. Dumt at du har bestemt deg for å forsvinne Vålerenga, håper du kommer tilbake engang!! Blir kanskje bedre når du har fått tingene her inne litt på avstand? Stor klem fra meg:-)
trøndermamma Skrevet 18. august 2007 #45 Skrevet 18. august 2007 Sjekk postkassen din før du sletter profilen din:-)
fleXibel Skrevet 18. august 2007 #46 Skrevet 18. august 2007 Blir skuffet over mange av dere her inne. Synd du stikker Vålerenga, ble ikke så godt kjent med deg, men du virka som ei triveli jente du.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 18. august 2007 Forfatter #47 Skrevet 18. august 2007 Takk dere to siste! Det varmer! =) Jeg er å finne på nettby, vaalenga12 =)
Snuppa! Skrevet 18. august 2007 #48 Skrevet 18. august 2007 Jeg må si det samme som koseklumpen. Blir skuffa over mange her inne som jeg før har syns har virket veldig trivelig. Dere kan jo godt si meningene deres og virke krass,det gjør jo jeg også. Men når en person virker åpenlyst såra og lei seg syns jeg det er helt på jordet å svare på den måten mange av dere har gjort. svarte dere det samme på Northernlights sitt farvel innlegg for en stund siden? Jeg tviler sterkt!
Lilly 79 Skrevet 18. august 2007 #49 Skrevet 18. august 2007 Hun kommer da ikke til å slette profilen sin. Nei Vålerenga, si heller at du ble såret av blablabla, og kom deg videre. Ikke lag et dramainnlegg om at du forlater DIB osv, for det kommer du ikke til å gjøre uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå