Gå til innhold

Takk for enn flott tid her på bim og dib.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forlater dere.

Vet ikke om det blir permanent eller ikke.

Får se an litt.

Takk skal dere uansett ha.

Mange flotte kvinner her.

Har møtt mange gode venninner som jeg er blitt godt kjent me og er blitt glad i.

Takk<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sov godt og drøm søtt :-)

Skrevet

Nei, nå får du vel gi deg...skal du virkelig droppe hele greia, bare fordi to-tre folk du ikke kjenner en gang er uenige med deg?

Drama queen....slapp av litt....

Folk er uenige med meg dagen lang, driter vel tynt i det jeg :)

Skrevet

Ta deg en pause, som jeg endte opp med.

Det gjør godt ;o)

Man trenger alle slags farger i en regnbue!!!

Skrevet

NL: Vi får se! =)

Det som virkelig tok kaka idag og som sitter i enda var da ei begynte å slenge noen ord da jeg spurte om hvor lenge en katt kan være borte.

Fant katta mi senere idag.

Klarer ikke å sa annet enn at det var et makabert funn og gråt lenge over det før jeg kom meg hjem..

Han er død forresten. Vært borte siden 02aug.

Og nå gidder jeg ikke å diskutere mer om de andre tingene.

Kanskje det blir en pause og kanskje ikke.

Uansett har det vært hyggelig å bli kjent me deg, som bor helt der borte! =)

mortilgunnar: Godnatt! =)

Skrevet

stakkars pus...Vi skal ha kattunge snart, og det der er min største skrekk. Vi bor veldig nære "highwayen".

Ta deg pause, og kom tilbake siden ;o)

Ikke greit når hele dib venter mensen samtidlig !

knegg :o))

Skrevet

Uffda, får passe godt på den! =)

Den ble ikke påkjørt da..

Hehe, ikke sant:p

klem

Skrevet

Det slår ikke feil, når noen får pepper for ett innlegg, tar det ikke lange tiden før det kommer et "adjø, jeg forlater dere"-innlegg.

So long, and thanks for all the fish.

Skrevet

Hva er poenget med å skrive et innlegg for å annonsere at man skal forlate dib? Vi er ikke en klubb eller en forening. Har man oppsigelsestid her også, til man finner en erstatter...? Bare lurer...

Skrevet

Jo, du skjønner at når man skriver sånn "farvel, grusomme dib-verden"-innlegg så forventes det en zillion tråder med "neeeeei!!", og "kom tilbaaaake", slik at man kan komme tilbake med hevet hode, for man kom jo ikke tilbake fordi man ØNSKET det selv, men fordi alle de andre ønsket det og kom ikke til å klare seg uten deg.

Skrevet

Ja vel. Og dette er interessant for oss fordi?

Skrevet

Hva med å gi dere, å begynne bete dere som voksne. folk får vel skrive hvilke tråder dem vil. Er det så fælt for dere så får vel dere la være å gå inn på dem.

Skrevet

Hehe, du traff spikeren på hodet Carnivale... ;o)

Sånne innlegg blir litt for dramatisk for min del, latterlig.

Skrevet

Tenk å ta ting så seriøst på en nettside...

Jaja, hadet bra!

Skrevet

Så lite hyggelige noen av dere er!!!! Det er klart man vil at folk skal se at en forlater nettsiden......etter lang tid her inne blir man jo etterhvert kjent med en del - Jeg vil iallefall ønske å vite hvem som drar....

Og jeg synes det er kjempe trist at noen ikke kan oppføre seg her inne!!!! Dere må huske på at vi alle er forskjellige med forskjellig bakgrunn.....noen har kanskje opplevd en del som gjør at de er mer såre for kritikk.......det går jo fint ann å si ting på en menneskelig måte!

Vaalrenga - håper du snart er tilbake - synes du har mange fine innlegg her inne:):):)

Skrevet

synes faktisk dette blir for dumt..

Skrevet

Ja vet du, hvis du ikke takler at folk er uenige med deg så tror jeg nok neppe dette er siden for deg.. Hadet godt da!

Skrevet

Mamma73 - og lille Selma:0)

Takk for det! =)

Kommer til å være på nettby, så vil finne meg der.

Uansett, sletter hele nicket mitt her.

Gidder ikke mer.

Jeg blir såret av andre folk.

Og det har jeg blitt lenge, det har ikke me BARE me denne forbanna saken å gjøre.

Nå har jeg fått nok.

Selv om jeg ikke har sett deg så ofte og blitt kjent me deg, så håper jeg endag VI kan bli litt bedre kjent på andre nettsteder! =)

(ja, jeg er her inne nå, men det var for å kanskje slette meg her.. )

Skrevet

ikke lenge siden sist du skulle forlate oss, for noen var uenige da...

men ta deg litt tid, å prøv å heller begynn å ikke la nettet gå så inn på deg. du kommer bare til å bli merkelig om du skal ta alt bokstavelig her, og kommer til å forlate oss maaaange ganger da...

Skrevet

Det har ikke bare me denne saken å gjøre, har bygd seg opp over tid.

Fint å vite at jeg ike er savnet! :)

Det gjør det lettere å slette alt! =)

=)

=)

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...