Gå til innhold

Noen ifra Bodø her?


LilleGåll

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Best å bare ringe direkte dit og be om å få ha svangerskapskontrollene der. Jeg har vært hos fastlegen også etter at jeg ble gravid, men for "vanlige" plager, Føler meg mer tatt vare på hos en spesialist når det kommer til selve graviditeten. Også er det jo positivt med noen ekstra UL i forhold til ellers da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp,ringte idag,sku få komme neste torsdag:)blir det ultralyd allerede da?er kjempe spendt:)

Håper det går bra med alle dere gravide pier:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg bor også i Bodø.

Det hadde vært hyggelig med noen treff etterhvert. Er jo hemmelig enda...

termin 10/4, så det er lenge til enda.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann:)

Idag var e hos Skotheim til den første kontrollen,har ikke vært hos noen andre leger før i dette svangerskapet.Idag betalt e faktisk 38,-...uten å egentlig vite hva e betalte for,kanskje det var for ultralydbildene eller?men e har spurt andre som har gått til han i svangerskapet,og si har ikke betalt noen ting,gratis for gravide.Ultralyden på første kontroll,vaginalt.Fikk se på storskjermen den lille som lå i magen,er 10 uker og 2 dg:)

Lykke til:)

 

 

Hvordan går det med dere gravide pier?blir vel BIM treff på oss snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men nå kom jeg på mer jeg måtte spørre om.. Hvis du velger å ha kontrollene hos han, tar han da de nødvendige blodbrøvene og alt sånn som en vanlig lege gjør ?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katti skal dere på UL.. ??

har man ikke krav om å får ser foster sin når man er bare noen uke på vei? æ skal får min første UL dn 19 nov men dt e rjooo sååå lenge til :( har jo lyst å ser på lille ongen min...

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia:)

Den vanlige ultralyden er i uke18-19,men hvis du går til Skotheim får du en ultralyd på dne første kontrollen:)jeg hadde nettopp igår,10 uker på vei da.Hvis du går til fastlegen din vil han henvise deg til ultralyd på sykehuset,som da hos deg er den 19.nov.Ja,det ble en liten sniktitt igår da:)

kos og klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...