Gå til innhold

Noen ifra Bodø her?


LilleGåll

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

koselig at du svarte:)har termnin mellom 15-19 april(sånn ca).

Ble klar over at jeg var gravid for 1 uke siden,godt å kjenne symptomene igjen:)dette blir nr.3!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt over 2 uker siden jeg fant det ut. Skulle ønske tiden kunne gå litt fortere fram til det begynner å synes. Gleder meg til å fortelle det til venner og famile.....Men tror ikke vi skal gjøre det før etter uke 12. Dette blir vår nr. 2, så jeg kjenner alle symtomene igjen fra forrige gang jeg også.

Artig om vi kan følge hverandre framover...og kanskje treffes. Tror det er BIM-treff på Kafka ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BIM treff på Kafka hadde vært artig,har aldri vært på di treffene der.fikk den siste i januar ifjor,leste om treffene på nettet,men fikk aldri soma meg til å dra på di.

Bor du midt i byen eller?e prøvde å sende deg mld på postkassen,vet ikke om du fikk den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvis e regner så ganske nøyaktig kommer jeg frem til at jeg er i uke 6:)

Gratulerer til deg og:)

Jeg og familien min bor på Tverlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehhe såå søttt..

bor at med flyplassen æ ;).. skal til legen på mandag å undersøker meir ang ongen .. gleda mæ tihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! og gratulerer med spiren alle dere Bodøjenter! Jeg kommer egentilg fra mars 2008 klubben men tittet innom her. Jeg er også fra Bodø, dette er mitt første svangerskap så jeg er rimelig spent om dagen. Er 10+6 i dag og har termin 25. mars.

 

Jeg har heller ikke vært på Kafka, men tenker vel å komme meg avgårde dit etterhvert... tenkte kanskje å vente til jeg er 12 fullgåtte uker.

 

Ha en fin helg.. Dere er vel ikke i Parken og fryser...? Ikke jeg, skulle egentlig men ombestemte meg.

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heihei å gratulerer såå masse til dæ å :D..

 

er 19 æ og det er å min første svangerskap..

skal til lege på mandag å finn ut om dt er termin i april el mars.. ellers alt bra her..

Parken festival er ikke nåkke før mæ så er nå hjemme å kose mæ med gutten æ nyss giftet mæ med ;)...

 

kos dæ/dåkker viderer da..

 

klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi treffes på BIM-treff etterhvert da...Vil også vente litt før jeg går dit.

 

Ble ikke parken her nei....Sitter varmt og godt hjemme og koser meg. Mannen er ute da....;)

 

Gratulerer til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...det er koselig at det er flere her!!! Da har jeg noen å prate med før jeg forteller det til hele verden. Vet forresten ikke hvor lenge jeg klarer å holde det hemmelig....Folk begynner å spørre......og jeg liker ikke å lyve...Men skal prøve å holde ut til etter 12 uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter!

og GRATULERER til alle dere! :-)

Jeg bor også i Bodø. Er 8 uker på vei. Vi er nok en del her som kommer til å møtes etter hvert, om det blir på sykehuset eller på kafka.. :-)

For min del blir det min førstefødte. Håper bare alt går bra i svangerskapet! Jeg krysser fingre for både dere og meg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse ;)..venta på min første i april æ..

men æ føler mæ den enda som er skikkeli ung her :S..

 

klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åj..e e 7uker og 3 dg...ganske likt da siljemor:)men det er nok pluss minus,har ikke vært te legen enda,blir vel på ultralyden man får den eksakte .

Fin kveld til alle sammen her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle dere Bodø jenter!

 

Jeg var inne på denne tråden for en liten stund siden, lykkelig uvitende om at det skulle gå galt. Torsdag 30.09 var jeg på UL, var 11+4 på vei, men embryoet hadde stoppet å utvikle seg i uke 6. Jeg hadde ingen smerter, bare litt (og da menr jeg bare litt, det var så vidt man kunne se de på papiret) brunlig utflod. Skal tilbake på fredag for å se om jeg må til utskraping, men jeg tror kroppen har ordnet opp selv, jeg har hatt smerter og blødd de siste dagene. Dette er utrolig trist, men vi er begynt å se framover, skal prøve igjen så snart kroppen er klar.

 

Lykke til jenter. Så håper jeg vi sees på BIM treff, da er dere kommet langt på vei. Jeg satser på et sommer/høst 08 barn.

 

Mange klemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Førr de som ikke klarer å vente te Ul på sykehuset så kan æ anbefale han Skotheim.

var der i uke åtte å da fikk æ se å høre den lille.. =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...