nr2påvei! Skrevet 22. august 2007 Forfatter #26 Skrevet 22. august 2007 En liten tilbake melding om hvordan det har gått, det var desverre en MA og det er svært tøfft å takle dette. Første dag her inne nå, hadde utskrapning på lørdag! Er veldig trist om dagen men prøver å tenke på neste forsøk, og håper spiren sitter fort igjen. Takk for alle tilbake meldinger, det har vært godt!!! KLEM
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #28 Skrevet 23. august 2007 Hei der!! Jeg ville bare si deg at jeg føler med deg. Har opplevd akkurat det samme, skulle hatt termin i disse dager.... Det var en forferdelig opplevelse å høre dem si at babyen var dø. Var akkurat 12 uker på vei da jeg fikk vite det, men det hadde visst skjedd i uke 9 ca. Er heldigvis gravid igjen nå, 11+3, så vi krysser alt vi har for at det går bedre denne gangen. Håper alt går bra med deg!! Lykke til videre! Klem.
Serial mom Skrevet 23. august 2007 #29 Skrevet 23. august 2007 Huff,kondolerer:-( Opplevde det samme rett før jul,en MA som ble oppdaget i uke 11(død i 5 uker allerede,men var fortsatt kvalm og sånn frem til jeg begynte å blø litt) Kroppen min kvitta seg med det på egenhånd,dagen før utskrapning,så slapp heldigvis å gjennomgå det,men det føltes tungt alikevel,måtte jo se på alt som kom ut... Vi hadde prøvd i nesten 2 år,hadde hatt en SA 1,5 år tidligere og var igang med utredning da jeg overraskende ble gravid på bryllupsnatta. Jeg gjennomgikk siste del av utredninga(en laparoscopi) 2 mnd etter MA'en,og 6 uker etter det(en mens imellom),så ble jeg gravid igjen! Denna gangen sitter den,men jeg fikk 2 tidlige ultralyder denne gang,for å forhindre at jeg skulle gå se lenge igjen,i tilfelle ny MA. Når du blir gravid neste gang vil jeg tro at du kan få tidlig UL du også,det hjelper litt på uroen man føler,så vil anbefale deg å spørre etter det. Håper du snart blir gravid igjen! Mange klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå