nr2påvei! Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Hei håper å finne trøst her inne og et håp om at babyen vår fortsatt lever. Har vært til ultralyd i dag og der viste det at fosteret kun var 7-8 uker gammelt. Er egentlig i uke 13. Håper noen med erfaring som dette kan gi meg tilbake melding....
nr2påvei! Skrevet 17. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 17. august 2007 skal på utskrapning i morgen kl 8.00
fikk jente 090108 Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Huff og huff. Jeg har ingen erfaring med dette, ville bare gi deg en klem.
nr2påvei! Skrevet 17. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2007 tusen takk for den, det varmer! Fy så trist det er.....griner og griner og griner...
el destino Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Uff jeg føler med deg. Mistet ett barn i uke 20 i januar i år og det var en opplevelse jeg ikke unner min verste fiende. Tok tid og komme igjennom det, men ta til det alle du har i nærheten om du har det. Tiden leger ikke alle sår...men tiden hjelper. Lykke til og tenker på deg.
Shinyogsmåen Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 Huff, hadde du noen anelse om at noe var galt siden du var på ultralyd nå? Har veldig vondt av deg nå...sender deg mange varme klemmer...
Lars'a Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 Stakkars jenta mi, jeg vet akkurat hva du går gjennom. Du har kanskje akkurat fortalt det til alle også? Det samme gikk vi gjennom for et år siden. Var 13 uker på vei, hadde fortalt det til hele verden, og så begynte jeg å blø.... Fostret var dødt og hadde vært det lenge. Vet at du har det utrolig vondt akkurat nå, og uansett hva man sier av fornuftige ting så må man bare gråte seg gjennom det. For meg hjalp det veldig å snakke åpent om det, både til familie, venner og på jobb. Det jeg oppdaget er at utrolig mange har opplevd det, men ingen hadde pratet om det før jeg snakket åpent om temaet. Så selv om man føler seg alene i hele verden når man mister et barn, så er det utrolig mange som kan brukes som hobby-psykologer. Nå, et år etterpå, ser jeg på det hele litt mer "rasjonelt". Den lille babyen hadde desverre ikke livets rett, den var ikke frisk og kunne aldri overlevd utenfor magen. Du får se på det som om kroppen tar en avgjørelse som du slipper å ta. Kroppen er en fantastisk maskin, og snart blir du sikkert gravid igjen til en fantastisk "bitteliten". Ønsker deg all lykke til, og ta gjerne kontakt dersom jeg kan hjelpe deg over "kneika".
nr2påvei! Skrevet 17. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. august 2007 Tusen takk for flotte svar, godt å ikke føle seg alene selv om jeg ikke unner noen andre dette. Har hatt noen små lyse rosa blødninger, men kun på papiret etter et do besøk. Blei selvfølgelig stressa pga dette og ringte til volvat i dag. Syntes det er så rart at magen har fortsatt å vokse og at jeg føler meg gravid, har også fått bekkenløsning. Jeg prøver vel å gripe fatt i det siste håpet her og håper at de tar feil på volvat. takk for all støtte. Det gjør godt.
Mamman til Hedda & Hanna Skrevet 17. august 2007 #9 Skrevet 17. august 2007 Hei, jenta mi!! Jeg gråter med deg, du skal vite at vi tenker masse på deg og dere nå!!! Er så glad i deg, tenker på deg!!! Klem fra Linn
Bdancer Skrevet 17. august 2007 #10 Skrevet 17. august 2007 Uff det hørtes ikke noe koselig ut... Jeg gikk å grudde meg til UL fordi jeg var redd for MA, men var heldig. Hvis de mener helt sikkert at det er dødt, at de ikke ser hjertet banke så er det veldig trist... Eller kan det hende du bare er 8 uker på vei? Håper de sjekker nøye før de skraper ut hverfall!
nr2påvei! Skrevet 17. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 17. august 2007 Siste menstrasjon var 18.mai, så jeg kan nok desverre ikke være kun 8. uker på vei. Men nå så hadde det ikke gjort noe om kroppen hadde spillt meg et puss og bare vært 8. uker... Jeg ringer det i morgen mammaen til hedda og hanna. klem fra meg
Lars'a Skrevet 17. august 2007 #12 Skrevet 17. august 2007 Må bare tilføye et spørsmål... Tok de ingen blodprøver av deg i dag før de bestilte utskraping???? Hos meg tok de to prøver med en dags mellomrom for å måle at hormon-nivået var synkende. De gjør nok det på deg også i morgen dersom du skal inn da, for jeg kan ikke se for meg at de gjør noe drastisk før de er 110% sikker.
nr2påvei! Skrevet 17. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 17. august 2007 Nei de tok ingen blod prøver, men sa at de skulle ta det på sykehuset i morgen. Når vi var på ultralyden, så jeg en et stort svart felt, som jeg tror er livmoren eller fostersekken og inni der var det et stort gråaktig felt, som jeg trodde var babyen. Men når jeg ser på ultrlyd bilde nå så har hun bare målt en liten del av det som jeg trodde var babyen. Håper å håper, blir jo helt gal... litt optimist akkurat nå kjenner jeg! jeg er jo hverken lege eller jordmor så jeg er jo ikke sikker på hva jeg så egentlig.
Buick Skrevet 17. august 2007 #14 Skrevet 17. august 2007 Uansett utfall håper eg at det går bra med deg! Lykke til så masse i morgon og pass på at dei sjekkar det dei skal. Tvi-tvi:)
Lars'a Skrevet 17. august 2007 #15 Skrevet 17. august 2007 Kjenner at jeg blir sinna på helsevesenet. Skulle vært helt unødvendig å latt deg leve i det uvisse til i morgen. De burde sendt deg direkte på sykehuset for å ta de nødvendige prøvene, det er jo så fort gjort! Tok vel 5 minutter å få svar dersom jeg husker riktig. Håper de har feil. Skal tenke på deg i morgen.
mlkt Skrevet 17. august 2007 #16 Skrevet 17. august 2007 Sender deg en stor trøsteklem og vit at du ikke er alene om å oppleve dette. Man vil aldri glemme men tiden gjør det litt lettere.
mylittlecat Skrevet 17. august 2007 #17 Skrevet 17. august 2007 Så trist... ( Har opplevd selv, 2 ganger, (rundt uke 12-13) at bebisen var død. Så jeg vil bare dele min medfølelse for deg, jeg skjønner veldig godt hvordan du har det. klem...
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 17. august 2007 #18 Skrevet 17. august 2007 Uff...tårene renner her...jeg fikk den samme beskjeden valentines day i år, det er en dag jeg aldri glemmer...vet hvordan du føler det nå, og det er viktig at du lar deg selv få sørge over livet som ikke ble Sender deg mange varme klemmer...
nr2påvei! Skrevet 18. august 2007 Forfatter #19 Skrevet 18. august 2007 Hjertlig takk for alle tilbake meldninger her, det har vært utrolig godt. Nå reiser vi til sykehuset hvert øyeblikk. Håper jeg kommer snart tilbake til dere her inne....
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 18. august 2007 #21 Skrevet 18. august 2007 Ja, hvordan gikk det?? Mange her som gjerne vil vite hvordan det står til... Krysser alt jeg har for at det går bra!
MC81 Skrevet 18. august 2007 #22 Skrevet 18. august 2007 Det hørtes ikke noe morro ut. Hadde redsel for dette selv, at jeg skulle komme på UL også viste det seg at babyen ikke levde. Nå slapp jeg heldigvis det men føler så absolutt med deg!! Håper det går bra ned deg!
Gjest Skrevet 18. august 2007 #24 Skrevet 18. august 2007 Hei! vet hvordan du har det nå, hadde selv en MA i februar,oppdaget ved tidlig UL i uke 12,døde i uke 9. Jeg skulle egentlig hatt termin i disse dager,men slik gikk det ikke. Jeg ble fort gravid igjen heldigvis,er 23+1 i dag, hadde bare 1 mens. Det er en mager trøst i slike stusselige tider at man kan bli fort gravid igjen. Hvordan gikk det??? ønsker deg lykke til uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå