mamma til twins Skrevet 23. august 2007 #26 Skrevet 23. august 2007 Månestråle.. Jeg har egentlig to såkalte halvsøsken. Dette er ikke et begrep vi bruker i familien. Vi er søsken. Min lillebror var en gang på besøk til en kompis hvor han fikk et spørsmål som gjaldt en av hans halvsøstre. Min bror gikk derfra i sinne. det var ingen som skulle kalle noen av hans søsken "halve" må vite, det tok han som en fornærmelse. Når min lille snupp kommer til verden er det ikke snakk om å bruke slike begreper.
PROVOSERT!!!!!!!!!!! Skrevet 6. september 2007 #27 Skrevet 6. september 2007 hehe! Interessant. Vi hadde ikke fått lov å ha med stebarna vi :-)
Toyah Skrevet 9. september 2007 #28 Skrevet 9. september 2007 Ett vanskelig dillema for mange. Og det som er rett for oss, trenger ikke å være lett for andre. Jeg valgte å ta med min sønn i lokalavisa der jeg kommer i fra. Min famile og venner vet knapt at han har en datter i fra før. Her hvor vi bor, endte vi til slutt med å droppe hele greia. For meg var det ikke naturlig å nevne bare min, da alle vet om hans. Men siden hun ikke ser på sin far som pappa, men som en onkel i stede. Så blei det litt vanskelig. Jeg har jo heller aldri møtt henne. Litt rart det der, for han har 3 barn og det er inkludert min. Men jeg har jo bare to. kan ikke innlemme henne som jeg ikke har møtt. Men vi tenker ikke hele og halve barn.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 11. september 2007 #29 Skrevet 11. september 2007 har kun lest HI sitt innlegg men det er klart du ikke skal ha hun med på bildet. eller ikke. men det jeg legger i det, er, at hadde jeg vert "så frekk" at jeg sendte inn et bilde hvor min stesønn var med, til en avis, javel, da måtte jeg tålt å få som øra flyr i mnd vis etterpå med trusler om politianmeldelse og you name it her i gården skal eksen lage helvete uansett hvor velment det vi måtte finne på å prøve oss på skulle vere på en annen side hadde vi fått som øra flagra hadde han ikke vert med på bildet. jeg spyr av elendige ekser jeg hater de jeg er selv en eks, men har for faen meg aldri lagt meg oppi hva eks gubben min gjør eller tenker på å gjøre med sin nye familie dette har sikkert null og niks med dette innlegget å gjøre. jeg bare sprer min eder og galle over hele jævla møkka konseptet mine dine og våre barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå