susemor666 Skrevet 29. august 2007 #26 Skrevet 29. august 2007 Ja, ehlt enig med blueeyes83 her. jeg blir helt sjokkert over enkelte som alltid skal si sin fulle og hele mening..........Er dette for slags oppførsel av medmennesker??? Fy faen, til ALLE dem som slenger dritt til denna jenta som hadde sex med nabo'n og ble gravid.........Sett dere i ett kott, å tenk over hva dere sjøl har gjort opp igjennom livet........ Får nok litt å tenke på sjøl da tenker jeg!!!!!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #27 Skrevet 29. august 2007 OK!!! Men jeg lurer på en ting, det er så mye rare innlegg innpå her....... Takk, jeg bare måtte få det ut
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #28 Skrevet 29. august 2007 Så du bor alene og vasker klær og det hele!!??? Og hvis vaskemaskin var ødelagt,så måtte den jo ha vært noen år..... Sorry,trist med de som bare finner opp ting!!!!!!!!!!!!!!!!! Kari Bræææææmnes..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå