Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #1 Skrevet 17. august 2007 Her for en måneds tid siden kom naboen innom for å hjelpe meg med vaskemaskinen som var ødelagt. Det hele endte med at vi hadde sex der i vaskekjelleren. Nå viser det seg at jeg har blitt gravid. Hva skal jeg gjøre? Jeg har ikke kjæreste og trenger ikke stå til ansvar for noen. Han har samboer og to små barn. Jeg er 19 år, han er 36.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #3 Skrevet 17. august 2007 Hvis dette er en sann historie bør du ta abort! Lykke til!
Amanda- Skrevet 17. august 2007 #6 Skrevet 17. august 2007 hehe.. til pass for deg.. tenk litt lenger.. du roter ikke i andre sine bed.. haha.. gratulerer foresten...
Miss L å di Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 Gratulerer, nå har du ordna deg vettø..... Å heldige ungen din som slipper å reise så langt for å se pappaen sin :-D
Ikkelektuell Skrevet 17. august 2007 #8 Skrevet 17. august 2007 Ta deg en tur inn på DiB-krangle, så kan du se hvordan kona hans har det, og tenke litt på hva du egentlig har gjort! Fysj og fy.
Gjest Skrevet 17. august 2007 #9 Skrevet 17. august 2007 Bor du i eget hus når du er 19 år? Må jo det, siden du har vaskekjeller...? Bor du i blokk el leilighet med felles vaskekjeller, ville du ikke sagt at naboen "kom innom" . Logisk brist eller freudiansk glipp
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #10 Skrevet 17. august 2007 Han naboen din er vel ikke tilfeldivis pilot, er han?
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #11 Skrevet 17. august 2007 Ta abort. Du er ung og har livet foran deg. Ikke få barn med den som er gammal nok til å være faren din og som i tillegg har en familie. Han blir neppe særlig fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #12 Skrevet 17. august 2007 Har du fortalt han det?! Det er jo litt for galt at en voksen mann kan gjøre noe slikt når han har familie og alt!! Har du tenkt på hvordan hele familie situasjonen hans kan gå i dass pga et engangstilfelle som det der.. det betydde sikkert ikke noe for noen av dere heller.. Snakk med han..
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #13 Skrevet 17. august 2007 whatever..det er den tynneste historien jeg har lest! spesielt når du i tilegg har lagt den inn på krangle!! Herregud så teit! ønsker du å bli forfatter bør du heller satse på å skrive en novelle med litt substans!
Patetica fåkksi Skrevet 18. august 2007 #15 Skrevet 18. august 2007 Tja, naa som du er gravid kan du jo slappe helt av siden du ikke kan bli gravid igjen de neste 7-8 maanedene, saa be ham komme over hver dag og natt og hopp i höyet saa lenge formen er ok. Mange morsomme stillinger, spesielt i et vaskerom. Hva med aa pröve aa krabbe inn i vaskemaskinen? Dere har jo en lang og sikker periode foran dere, utnytt den saa godt dere kan.
Ikkelektuell Skrevet 18. august 2007 #16 Skrevet 18. august 2007 Og jeg trekker tilbake det jeg skrev tidligere i tråden, hvis dere spør om kona hans vil være med.
Life is a gift Skrevet 18. august 2007 #17 Skrevet 18. august 2007 "jeg har ikke kjæreste, og trenger ikke stå til ansvar for noen" Du MÅ stå til ansvar ovenfor babyen i magen din...
Tony Soprano Skrevet 19. august 2007 #18 Skrevet 19. august 2007 Fy faen i helvete jeg blir så provosert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hva slags måte er dette å behandle andre mennesker på? Hvem faen har rett til å snakke dritt til andre her? Hvis det er noen som bør ta abort er det dere som snakker dritt til denne jenta? Man skal være VOKSEN for å få barn, og det er tydeligvis ikke dere! Jeg skammer meg sånn over dere! Jeg skammer meg over å være i samme situasjon som dere -gravid. Jeg går med dette utifra at dere ble gravid da dere hadde sex med MANNEN deres i MISJONÆRSTILLING i senga med LYSET AV? Alle kan havne i kjipe situasjoner, og INGEN har noen rett til å dømme eller snakke dritt! Shame on you! Grow up! Fy faen så kvalm jeg blir! Så til deg dette gjelder, vet ikke helt hva du burde gjøre. Jeg personlig er motstander av abort, og tror det er flere måter å løse dette problemet på. Men du må snakke med han og fortelle det. At han har familie fra før skal ikke ha noen betydning. Dere visste begge hva dere gjorde. Det er selvfølgelig jævelig kjipt for han, men dere må ta ansvar. Å være gravid og å få bare er noe helt utrolig! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2007 #19 Skrevet 19. august 2007 Signerer blueeyes 83 - himla bra svart!
Ikke anonym! Skrevet 19. august 2007 #20 Skrevet 19. august 2007 Ohkeeyy- ser at enkelte nye brukere ennå ikke har opplevd disse veeldig festlige trådene som dukker opp her inne fra tid til annen.... Dette er nemlig garantert en tråd som bare er lagt ut for å provosere- ref. tidligere tråder om sex med samboers far som er flott pilot etc. etc... Hadde dette vært en reell historie fra virkeligheten, så ville den ikke blitt lagt ut på kranglesiden, og heller ikke vært skrevet på den måten som den er. Dette er internett, og det er lett for dem som ønsker det, å spre info som er oppdiktet, og så le seg i hjel av reaksjonene etterpå. Vi som har vært her en stund, går ikke på det lenger!! I alle fall ikke denne historien....
lanoforliten Skrevet 19. august 2007 #21 Skrevet 19. august 2007 Unnskyld meg, men er du så dum og tror på dette?????? Vedkommende er ute etter å lage krangel og diskusjon, det lyser det jo lang vei av. Det som er verre er at enkelte her skriver "du må ta abort"... Akkurat som om det enkleste sak av verden å gjøre. DET provoserer meg!!!!!! For en tragisk holdning til livet.......
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #22 Skrevet 20. august 2007 Det kan godt hende denne tråden bare er tull, likevel så blir jeg sjokkert over enkeltes holdninger her inne. Fordømmer ei ung jente for å ha ødelagt for han og kona.. Og han mannen på 36 som har både livserfaring og sikkert mer vett, er selvsagt helt uskyldig.. Er det prestestyret i Iran som sitter og diskuterer her?? Vær litt mer forsiktige med å dømme andre mennesker på den måten. Dersom denne historien er sann, så er jo den gravide en veldig ung jente. Var dere uskyldige og hadde ikke gjort noe galt når dere var tenåringer?! Trodde virkelig slike holninger var forvunnet for et par hundre år siden. Enig i at det var litt barnslig skrevet, men det er ikke det eneste innlegget her som er barnslig...
Serial mom Skrevet 20. august 2007 #23 Skrevet 20. august 2007 Hallo! 1940-tallet ropte og vil ha tilbake prestekjerringa si!
cecilie15.04 *jente*:) Skrevet 20. august 2007 #24 Skrevet 20. august 2007 Tror slike holdninger var ganske utgått på dato på 1940 tallet..
cecilie15.04 *jente*:) Skrevet 20. august 2007 #25 Skrevet 20. august 2007 Oi.. tok visst på anonym.. var ikke meningen.. hilsen cecilie:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå