Gå til innhold

Hvem venter nr 2 her ? Og hvor gammel er du ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 23 og venter nr 2! :) Gutten vår er 3 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir 40 i okt, har en sønn på snart 16 år, og venter en gutt til med termin 7. sept:-)

Skrevet

Ventar nr 2 7 september, er 28 år. He ein gut på 2 år frå før.

Skrevet

jeg venter (og venter...) nr 2 i oktober. er 34 år, har ei jente på 3 fra før. begge planlagte - og jeg gleder meg sånn!! :)

Gjest anouschka with Love
Skrevet

Er 29 år, har en sønn på 10 år og får en datter om ca. to uker :o). Ingen var planlagte men begge er mine kjærlighetsbarn ;).

Skrevet

Er 35 og venter sårt på nr to som skulle vært her for 13 dager siden....13 år siden forrige mann som ikke var planlagt. Det var denne, og med ny far. Vi prøvde i tre mnd før han satt :o)

Skrevet

Jeg er 37år og har ei jente på snart 2 år. (1.okt.). Termin 25.sept. så det kan bli tette bursdager her fremover..;o)

Skrevet

Jeg er 29 og venter jente nr 2 nå.Har termin 30 aug, og har ei på 21 mnd fra før

Skrevet

25 år her og venter gutt nr 2 nå. Vi har en gutt fra før som er skoleklar nå:) Fikk han da jeg var 19:)

Skrevet

Jeg er 29 år. Venter en gutt 20.september og har ei jente som blei fire i mai fra før:)

Skrevet

Førstemann kom da jeg var 26 og andremann nå i oktober. Jeg er da 31. Også vi har prøvd 2,5 år denne gangen. Gutt første gang - jente nå :)

Skrevet

Jeg er 27 og venter jente nr 2. Første kom da jeg var 21...andre kommer om noen få uker:)

Skrevet

Har nettopp fått nr to...men svarer likevel...klarer liksom ikke holde meg helt unna bim enda;o)

Storebror var godt planlagt og jeg ble gravid da jeg var 26 år og fødte da jeg var 27.

Snuppa var like planlagt og jeg ble gravid da jeg var 29...ble 30 halvannen mnd før hun ble født:o)

Skrevet

venter nr 2 22 okt-(antakelig en jente)-er selv 24 og har en toåring født mai 05-blir 2 år og fem mnd imellom:) Første var ikke planlagt, men ville ikke ha stor avstand mellom dem-så denne gangen var d planlagt!Første forsøk:) Kan snart ikke vente mer-gledermeg så fælt!!!

Skrevet

fikk nr1..1 mnd før 21 årsdagen min

får nr 2 3 mnd etter 22 årsdagen min viss termin stemmer..

begge planlagt:-)

Skrevet

Vnter nr 2 nå i september, i følge ultralyden ei jente... =)

Har fra før en gutt på 2 år og er selv 22 år

Skrevet

Fikk første da jeg var 24. Er nå 29 å venter gutt nr to.

Skrevet

hei cindy høygravid - ks 11.09.

Det jeg mente med hvem det er, er at vi vet ikke om det er Maren eller Tor Even/Magnus/Tor Magnus som er der inne ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...