Gå til innhold

Hvem venter nr 2 her ? Og hvor gammel er du ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør, og er snart 32 år.

Fikk første planlagt som 26.

Nr to var også planlagt, men kom først etter to år med prøving.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

venter også nr.2 i september..

har en gutt på 6 1/2 år fra før, og får denne gangen ei lita jente..

Jeg er 27 år..

Skrevet

Jeg venter nr. 2 i september. Har en gutt på 2 år fra før. Jeg er 30 år.

Skrevet

Jaa, jeg glemte å si at vi har jente fra før, men nå vet vi ikke hvem det er.

Skrevet

Venter enda et planlagt barn og er 31 år.

Fikk førstemann da jeg var 26 år.

Har forskjellige fedre, men begge barna var planlagt og meget ønsket. Førstemann ble til etter 6 mnd prøving, nr.2 ble til på første forsøk :-)

Skrevet

Jeg gjør, fyller 34 senere i år, fikk vårt første barn i fjor så her blir det to tette. Nr 1 var halvveis planlagt, nr 2 var overhodet ikke planlagt og ble årets sjokk! Hadde ikke tenkt på to tette, men sånn ble det - og nå er jeg glad for det. Jenter begge to. Har termin 16.sept.

Skrevet

Jeg venter gutt nr 2 i november, er 28 år og har en gutt på 2 ifra før.

Begge ble til på første forsøk.

Skrevet

Jeg er 28 år og venter gutt nr 2 i oktober. Førstemann er født i 05 og var ikke planlagt. Lillebror er planlagt og satt på første førsøk.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Venter nr 2...mest sannsynlig ei jente til.

Fikk førstemann som 20 år, og er fremdeles 20...blir 2 ekstremt tette her!:P

Skrevet

Jeg blir 26 år og venter nr 2 nå. Første fikk vi i 04. Begge to er planlagt, men trodde ikke jeg skulle bli så fort gravid med nr 2, fikk et lite sjokk...............

Skrevet

Hei,

Jeg venter også nr 2. Jeg er 33 år og har en jente på 6 år fra før. Begge barna er planlagt og vi gleder oss. Det ser ut som vi får en jente til.

Skrevet

jeg er 27 år.

vi fikk førstemann i april -05, og venter en lillebror nå 28august, så det blir 2år og 4 mnd mellom guttene mine. Begge va planlagt, og satt som et skudd på 1.forsøk;)

Skrevet

Venter nr 2 i slutten av aug. Nr 1 er da 22 mnd. ganske tett det ja.

Vi er 25 begge og ingen av ungene var sånn kjempe planlagt. Hadde snakket om det, men ikke planlagt noe. Første er jente og denne gangen blir det en gutt.

Skrevet

jeg er 24 ov venter vårt planlagte barn nr 2. har ei jente fra før, nå veit vi ikke hva vi får. har termin i september=)

Skrevet

Venter nr2 i disse dager(planlagt)

Nr 1 fikk jeg for 3 år siden da jeg var 27( også planlagt).

Nå venter vi spent termin var 15august.

Skrevet

Blir 25år 26.10 og venter nr 2 26.10:) har en på straks 13mnd fra før.. Ting skjer fort gitt;)

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Er 23 år og venter nr. 2 1.11. Har en gutt på snart 3 år fra før, og venter nå jente

Skrevet

Har ei jente på 6, en gutt på 4 og venter baby muligens i morgen viss de setter meg i gang da..... Er 29 om 1 mnd.

Skrevet

Har termin 15 sept. da kommer det ei jente til. Begge er godt planlagt, ble fort gravid begge gangene. Er 29 år. Første jenta kom da jeg var 25.

Skrevet

Og jeg er 34 år, har en jente på 6 år og venter nr 2, nå om ca 5 dager.

Hun siste er nok mer planlagt enn hun første men hun er veldig sjarmerende uansett;-)

Skrevet

27 år og gravid med nr 2.

Var 24 år da førstemann kom :)

Skrevet

er 20 år, samboer 23. og venter nr 2 (gutt)

var 18 når jeg fikk første. (gutt det også =))

Skrevet

jeg er 24år og venter nr 2. Har ei jente på 1,5år (i dag faktisk), og jordmor mente det kunne se ut som ei jente denne gangen også ;)

Skrevet

Er 32 år og venter nr 2 i september, samme måned som nr 1 blir 3 år. Har termin 4 dager før førstemann blir 3 år så jeg krysse fingrene og håper jeg føder før termin :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...