Gå til innhold

Har du tattiser? Hva har'u a? *nysgjerrig*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg har en salamander på høyre ankel, 15 cm lang.

Og så har jeg en gitar på venstre hofte foran, ca 15 cm den og. Den er jeg mest stolt av ;)

Og jeg vil ha flere!! Lurt på en ørn i nakken, eller en stor og tre små stjerner i nakken eller på den ene skulderen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hvorfor ikke. Ta kontakt med noen som jobber innen marinbiologi, eller ring sånne dyreparker som har akvariedel med delfiner. Eller google det, utrolig hva man finner ut på nettet.

Jeg har svømt med delfiner, en gang i syden, de var litt sånn halvtamme tror jeg og veldig lekne, og en gang utenfor Lillesand, da hadde det forvilla seg tre delfiner dit, whoa for en rush det var, for de var IKKE vant til mennesker, og temmelig nysgjerrig, og hardhendte kan man kanskje kalle det. Skikkelig kult å oppleve hvordan de sjekket ut hva jeg var likssom på nært hold.

Skrevet

Jeg har litt kontakt med Kolmården i Sverige.

Jeg var der for en måned siden.

Lekte med 5delfiner der, for en opplevelse!!!!!! =)

En helt time som gikk UTROLIG fort, og det var trist (hadde tårer i øyekroken) når jeg måtte gå.

Siden det var høysesong kunne jeg ikke bade me de og me at de hadde show annenhver time, men å klappe de, leke me de +++

Helt herlig!!! =)

Skal tilbake dit ganske fort og da skal jeg ha en HEL dag me de og bade me de! =)

Gleder meg! =)

Det koster penger, men det er såå verdt.

Har drømt om det siden jeg var 12år og har allerede begynt sparingen til neste tur! :)

Skrevet

Har en på korsryggen som jeg tok når jeg var 14 eller hva det var.... Angrer veldig... Menmen, kan leve med den;-)

Skrevet

Følg drømmene, det høres ut for meg som om vi oppfatter delfiner og deres vesen veldig likt. Leste på nicket ditt og titta på tatoveringen din, var den ny da du tok bildet ?

Jeg har vel identifisert meg endel med delfinen på mange måter, frie,smarte,selvstendige, og ikke minst veldig snille men med temperament! Jeg digger at de fleste sivilasjoner har et eller annet forhold til delfiner, i mytene og kulturene.

Jeg skal ta et bilde av den ene min som jeg har på ryggen og legge i albumet mitt, så får du se, den var det en australienser som laget på tatoveringsmessa for mange år siden.

Skrevet

Har en drage mellom skulderbladene.

Har tegnet en til en jeg skal ha..en tribal med initialene til snupp

Skrevet

Har en tribal i korsryggen (mm, originalt........) og "Eye of Horus" på håndleddet...

Skrevet

Har en delfin på siden av magen,rett over trusekanten,(den har overlevd 2 graviditeter.også har jeg et kinesisk tegn på korsryggen som betyr "promise".Er veldig fornøyd med begge to.

Skrevet

Jeg har er skorpion på baksiden av skulderen.

Har en alv som jeg skal ha fremme på hoften.

Så vil jeg ha navnene til lillejenta og mannen- men hvor vet jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...