Gå til innhold

Har du tattiser? Hva har'u a? *nysgjerrig*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg

* to enhjørninger på korsryggen (dritorginal plass, jeg vet...hihi)

* ei havskildpadde på innsiden venstre håndledd

* en sjøhest på venstre ankel

..............og vil ha flere...... :)

Har opplyst svigers om at det eneste jeg ønsker meg til bursdag og jul iår er gavekort hos snille nålemannen borti gata her ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har et kinesiskstrjerenetegn som jeg tok da jeg var 14. tror det betyr glede/lykk (tyisk en på 14)

har syts på et tre, sånn uten blader, med bare greiner med navnet til mini på en av greinene. så kan jeg sette inn navna til de barna jeg kansje får etter vært

Skrevet

To delfiner bak på slulderbladene.

Jeg har siden jeg var 12år vært hekta på delfiner og vil gjerne bli delfintrener.

Tok ikke tattoen fordi alle andre har det, men fordi det betyr noe spesielt for meg.

Skrevet

Har to tattiser (les: pupper) oppe forran under haken.

Her går pupper for tattene... Gud betre for et uttrykk.....

Skrevet

Har 13 stjerner oppover beinet,

karpe bak på leggen.

hele ryggen

hele underarmen, delvis overarmene

prikkestjerne

delvis hele leggen

også noen flere.....

Skrevet

har en på tribal på korsryggen og under trusekanten (kjempe stygge) tok når jeg var 15 og 16:S og navne på sønnen min på håndleddet med gammel gotisk løkkeskrift som jeg tok rett etter fødselen..

Skrevet

jeg har omrisset av en 5 kantet stjerne på leggen. that's it. men, planlegger minst 3 til. :D

Skrevet

har en bak på korsryggen og en delifin på venstre skulder. vil ha fler men sambo syns ikke noe om det

Skrevet

jeg har :D

har en stor tribal sol med en dansende mann inni på leggen,

har en liten gekko nederst på magen

har en stor tribal nederst på kors ryggen

har en tribal fra nakken og ned til bh stroppen på ryggen

har en slange over den ene skulderen

har et kinesisk tegn på det ene håndleddet, skal ha ett til der..

har en egen tegnet blomster ranke med navnet mitt ppå thai på andre håndleddet

skal ha :

en japansk inspirert drage på andre leggen eller mellom de to tribalene jeg har på ryggen .. litt usikker :)

en lotus lilje med tegnet "om" på andre skulderen

:):)

Skrevet

jeg har :

1 løve på høyre ankel

delfin på venstre skulder

og en kvinnelig alv på høyre skulder (denne er jeg mest stolt av :) )

Skrevet

Har to stykker.. Tok begge da jeg var tenåring, men angrer ikke på noen av dem, de er en del av meg! Vil ikke si hva det er, da mister jeg plutselig en del av anonymiteten min her inne ;-)

Skrevet

En tribal på venstre skulder og en leo-gecko på høyre ankel, ønsker meg flere... Neste gang blir det nok en som er mer synlig :-)

Skrevet

har en rose på skulderbladet (jada,vet det er klisje), som jeg liker kjempe godt :)

vil ha en til på ankelen ;)

Skrevet

Har 3,en tribal på rumpa,(oppe på den ene rumpe ballen),og en tribal på skulderen,tok de da jeg var 15 år og er fornøyd med dem,tok en ny for 3 mnd siden,nede på ankelen,der har jeg tattovert navnet til sønnen min i løkkeskrift,kjempefornøyd.

Skrevet

Jeg har:

en svær sol/måneting greie på korsryggen.. i farger. HOFF! ser den heldigvis ikke.

En slags tribalgreie over høyre legg, høvelig stor

Stjernetegnet mitt på høyre underarm. Synes den er nydelig jeg, 3 måter man ser at det er det stjernetegnet. Hehe, tantebarnet mitt spurte om det var sånn man fikk i tyggisene.. Litt fornærma da :P

Skrevet

- stjernetegnet mitt på kinesisk på leggen

- fødselsdatoen min under

- egendesignet ankh på skinka:P

- vinger på ryggen ( mellom skulderbladene altså)

- egendesignet salamander ''over skuldra''

skal ha;

-stjernetegnet /fødselsdato til lille på innsiden av leggen (samme bein som min)

- egendesignet ''sommerfugl'' som brer sine vinger over våre stjernetegn

- egendesignet dame, med vinger... mest sannsynlig bak på ryggen på siden likesom...fra rumpa og oppover..

Skrevet

Har:

*Et pentagram på venstre håndledd

*Carpe Diem på høyre underarm

*Drage på leggen

*Sol mellom skulderbladene

Ingen planer om flere, men vet aldri ;)

Skrevet

Jeg har 3, en blå rose på skuldra

en tribal på leggen og en minnestatovering men fotavtrykkene, navn og dato til gutten vi mistet.

Du kan se de på mine bilder.

Skrevet

Jeg har en drage over korsryggen og en tribal på leggen,begge 2 er ganske store,men jeg liker det jeg da...

Og jeg har også lyst på flere...skal blandt annet ha navna til ungene mine og fødselsdatoene dems...

Skrevet

Det er jo helt sprøtt da, jeg har også dilla på delfiner, hatt i mange år, har en svær samling med delfiner i alle varianter og materialer, fra alle verdens hjørner. Venner gir meg alltid delfin når de har vært ute å reist, og jeg finner alltid delfiner uansett hvor jeg er. Det er endel kule fotografier av delfiner på veggene her i huset også. I tillegg har jeg to delfiner tatovert rundt overarmen, de svømmer llikssom mot hverandre og møtes i snute og halefinne, og en temmelig stor tribal delfintatovering i nakken , mellom skulderbladene. Har lyst på en på leggen, men mannen er ikke helt ombord på den ideen. Så vi får se.

Skrevet

Har en tribal(?) på korsryggen.. 16 cm, så er litt str på den.

Og en fram.. ved trusekanten. Ett jeg har likt med min avdøde bestevenninne som døde av kreft.. Vi tok den sammen 3 mnd før hun døde...:( (viste at hun kom til å dø, så derfor tok vi den)

Står for styrke, kjærlighet og vennskap.

Skal tatovere forbokstaven til Emil snart :-)

Skrevet

Jeg har tatovert inn Elias på innsiden av høyre håndledd...

skal ha flere, men vet ikke hva...vil ha på korsryggen...

Skrevet

Olebrumma 4 barnsmor

Åååå!!!! =)

Godt å se flere som har delfin-dilla!;)

De er spesielle dyr.

Vil så gjerne bli delfintrener jeg...

Får se om jeg finner noen løsninger på det! =)

Skrevet

Jeg har en øgle/firfisle i tribal stil på leggen. Skal så absolutt ha flere! =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...