Gå til innhold

hahaha!!! er det lever i leverposteien??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

min gooode veninne,som er regnet for å være ganske glup,holdt på å spy i dag.. da jeg fortalte henne at det var lever i leverposteien!! det hadde hun alldrit hørt om!! hun trodde det var kjøtt!!!! HAHAHHAHAHA!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vittig..har du fortalt henne at det er lever i så og si alle kjøtt produkter??

Skrevet

er hu....la meg gjette...litt sånn: snakker før man tenker? hehehe..

er det LEVER I NESTEN ALLE KJØTT PRODUKTER?!?? ...blæh...

Skrevet

kjøtt deig e avfall. Består av lever, hinner, brusk, fett og litt kjøtt...

mmmnam nam sant?

derfor spiser vi nesten kun karbonadekjøttdeig.

Skrevet

*puste lettet ut* spiser bare karbonadekjøttdeig av storfekjøtt...... aldri no svin her i gården gitt... men men...

skikkeli nasty det altså, at de putter så mye dritt i mat... pølser er også skikkeli nasty... bare forskjellig avfall..blandet med litt hjerne, og leste om et merke, hvor de hadde brukt ANALåpning osv..altså rundt omkring der..¨¨

spiste calzone m venninna mi en gang..da var det BEIN i kjøttdeigen på alle...grøss

Skrevet

nei,hun er egentlig smart da!!! så det sjokkerte meg skikkelig,trodde hun kødda...hehe...

ja,spiser kun karbnadedeig,eller kyllingkjøttdeig her i huset. eller elgkjøttdeig da. :)

Skrevet

karbonadekjøttdeig og kylling kjøttdeig.... velger bort elgkjøttdeig...Hehe..men så klart smaken er som baken..delt! hihihi...

jøss, smart i tillegg... Hehe.. jaja.. noen tenker ikke over det bare kanskje`?

Skrevet

hehe,ja,nå sånt! :) ho e ikke nå krestiv,veldig teoretsik,så ho hadde vell ikke helt det der klart førr seg!! hehe....

jo,må spise elg! er jo magreste som finnes! og skikkelig godt! :)

Skrevet

hvilket dyr er karbonade kjøtt deig av da, og er det ikke disse avfallene i dette kjøttet som vanlig kjøttdeig?

Skrevet

er ikke så begeistra for elg osv... Hmm... jeg tror det er storfe kjøtt som er karbonadekjøttdeig...TROR... det er iallfall den uten svin..Hehe.. nei ska ikke være slike avfaller i den..

Skrevet

karbonadedeig er for det meste storfekjøtt,og litt salt og vann trur eg. uten alt "graps".. familiedeig å slikt er æsj!!

åh,nei,må vel kanskje natta her.. blir til at jeg blir sittende oppe lengre når sambo er vekke på jobb gitt...

Skrevet

jeg velger ALDRI no annet enn karbonade deig (eller kylling da men)

mest karbonadedeig

Skrevet

liker faktisk rema sin kyllingkjøttdeig bedre enn prior,saftigere synes jeg. solvinge er det vel.

Skrevet

er den dyrere enn vanlig kjøttdeig da eller?

hjelpes. skulle aldri sett denne tråden altså. jeg spiser ikke noe kjøtt bortsett fra vanlig kjøttdeig og biffkjøtt, og nå blir det vell så kjøttdeigen går vekk også. hadde aldri forestilt meg at det var så mye ekkelt i den.. hehe

Skrevet

spiser også bare (karbonade)kjøtt deig,biff og mye kylling... nei jeg merker IKKE no forskjell på pris egentli, og et par kroner er verdt det.. er du noengang på harrytur til grensa? så HAMSTRE der..hihihi... :) billig, og mye...:D

kanskje bra da, at du så denne tråden, for da slipper man å stappe i seg så mye ekkelt

Skrevet

ja,er dyrere. MEN er jo ikke farlig å spise kjøttdeig da! er nok millioner som spiser det ja!! får jeg det servert hos andre,så spiser jeg seff. :):)

Skrevet

hmm det er ikke mange kronene det er snakk om.. nå kjøper jeg en del i sverige, og fryser.. men... nei det er ikke FARLIG. absolutt ikke, men er BEDRE å spise annen kjøttdeig..min mening iallfall.. og får jeg det servert, spør jeg ikke: duh, uuunnskyld meg, men er dette SÅNN VANLIG ekkel kjøttdeig?!hahah

Skrevet

hva? må man til sverige for å få kjøpt det?? nei. kommer ikke til å hæle å spise det igjen etter jg så dette. det er masse produkter jeg ikke spiser pga innholdet.. hehe. kresen på det da skjønner dere

Skrevet

hehehe.. nei du må ikke til sverige for å kjøpe det da!! hehe jeg sa at jeg handler der, pga det er billig, og man får en del for kiloen!!

jeg er også veldi nøye på ting i kjøtt osv... liker at kjøttet jeg spiser er RENT...

Skrevet

Men altså, dere damer, lever er faktisk godt da. :) Og helt vanlig å spise. Levergryte f.eks. det er kjempe godt. Og ikke minst, næringsrikt.

Men det var mere vanlig å spise sånn før, da utnyttet de mye mere av dyret når de slaktet det. :)

Skrevet

Kjøttdeig er vel ingenting! Tenk på hva de stapper oppi pølsene!! :o) Der er det mye rart der...hihi...men det smaker jo godt likevel da. Joda, det heter KJØTTpølser...men hva slags kjøtt tro? Tror ikke akkurat at det er indrefileen som blir malt opp...

Skrevet

Hehe.. Man damer da.. Dere må da ikke være så kresne.. =)

Kjøtt er jo kjøtt, endten det kommer fra låret, eller fra halen... :) Hehe... Må bare le litt jeg altså.. Tjihi.. Det er jo fullt spiselig selv om kjøttet kommer fra halen eller hodet.. Er jo ikke bare Indrefiléen som er spiselig. =) Og det som gjør kjøtt saftig er jo fettet. :)

Dere er vittige altså. ;)

Skrevet

Enig med Queen of the road.

Så lenge det smaker godt, gir jeg blanke f. i hva det inneholder! :D

Skrevet

Godt det ikke bare er jeg som ler av dette.. ;)

Tror ikke noen hadde hverken sett eller smakt forskjell på en kjøttbit fra halen og en kjøttbit fra bogen. :) hehe...

Greit for meg at dere er kresne, men skjønner ikke helt vitsen.. ;) Kjøtt fra andre steder enn bog, lår, rygg og nakke er jo ikke urent da. :)

Skrevet

Noen som vet hva kyllingkjøttdeig og kyllingkalkunpølser virkelig inneholder?

Jeg vet ikke, men vil gjerne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...