Gå til innhold

Hvem blir med dere på føden?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen blir med om vi får barnevakt til jenta vår i tide. Han var med forige gang også.

Denne gangen har jeg bestemt meg for at jeg vil klippe navlestrengen siden pappaen ikke ville sist og ikke nå.

Kjortlene er lange nok om du klarer å beholde den på. Jeg hadde på meg den hele tiden, men kneppet opp da jeg fikk babyen på brystet.

Skrevet

her ska barnefaren/samboer være med hvis han rekker det...han er i militæret oppe i troms mens eg går høygravid i stavanger..hvis han ikkje rekke det så blir det vel ei venninde på gangen..men han må bare rekke det..

Skrevet

Sambo og moren min;) Hun er sykepleier så føler det er ekstra betryggende at hun er der som back up...

Skrevet

Sambo her. Som dere ser av nicket mitt så er det store muligheter for fødsel i jula,vi bor på østlandet mens mine foreldre bor i trøndelag så jeg tenkte på å spørre om de ville feire julen her,hadde vært godt å ha mamma stellende rundt meg i julen. Hvor de eventuelt skal være under fødselen da har jeg ikke tenkt på. Er de her og de har kjørt så må de jo kjøre oss til sykehuset (vi har ikke bil,sambo har ikke rotet seg til førerkort heller,ikke jeg heller for den saks skyld men hadde ikke blitt meg som har kjørt uansett).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...