Gjest mphs Skrevet 16. august 2007 #27 Skrevet 16. august 2007 Mannen blir med om vi får barnevakt til jenta vår i tide. Han var med forige gang også. Denne gangen har jeg bestemt meg for at jeg vil klippe navlestrengen siden pappaen ikke ville sist og ikke nå. Kjortlene er lange nok om du klarer å beholde den på. Jeg hadde på meg den hele tiden, men kneppet opp da jeg fikk babyen på brystet.
LuRiFaXeN Skrevet 16. august 2007 #28 Skrevet 16. august 2007 her ska barnefaren/samboer være med hvis han rekker det...han er i militæret oppe i troms mens eg går høygravid i stavanger..hvis han ikkje rekke det så blir det vel ei venninde på gangen..men han må bare rekke det..
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 16. august 2007 #30 Skrevet 16. august 2007 Sambo og moren min;) Hun er sykepleier så føler det er ekstra betryggende at hun er der som back up...
Gjest Skrevet 16. august 2007 #31 Skrevet 16. august 2007 Sambo her. Som dere ser av nicket mitt så er det store muligheter for fødsel i jula,vi bor på østlandet mens mine foreldre bor i trøndelag så jeg tenkte på å spørre om de ville feire julen her,hadde vært godt å ha mamma stellende rundt meg i julen. Hvor de eventuelt skal være under fødselen da har jeg ikke tenkt på. Er de her og de har kjørt så må de jo kjøre oss til sykehuset (vi har ikke bil,sambo har ikke rotet seg til førerkort heller,ikke jeg heller for den saks skyld men hadde ikke blitt meg som har kjørt uansett).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå