Gå til innhold

Hvem blir med dere på føden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo/barnefar blir så klart med. :)

Pappa har veldig lyst til å bli med (min pappa altså).. Vi har et veldig nært forhold, mye nærmere enn med mamma og meg.. Men vet ikke helt hva jeg føler rundt det... Mulig jeg sier han kan bli med, men akkurat når babyen kommer så kan han gå ut.. men vet ikke helt enda...

Er hans første barnebarn, og jeg er hans førstefødte.. Så skjønner at det er spesiellt for han.. :) Og syns det er kjempe kos at han faktisk ønsker å bli med.. Men føler at det på sett og vis er litt sært å ha med pappaen sin på fødselen da.. hehe.. =)

han sto i allefall parat til å bli med om sambo ikke hadde mulighet til å bli med fra starten.. =)

Syns det er lit søtt også da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samboer..forhåpentligvis! Hadde ikke villa hatt med noen andre....ligger jo der å skræver og hyler....viss du skjønner hva jeg mener!!=/

Skrevet

Ja, det er det som liksom "plager" tankene mine litt..

Blir på et vis litt for privat når jeg ligger der uten klær på underkroppen... :-/

Skrevet

Her er det bare meg og mannen min som stiller,evt. med bikkja ute i bilen,han får vel neppe være med,antar jeg! (vet ikke helt hva jeg skal gjøre med vovven den dagen fødselen skal skje!)

Har ikke familie i nærheten,men hadde ikke villet ha dem der under fødselen uansett.

Du kan jo ha pappan din ute på gangen da,han trenger jo ikke nødvendigvis sitte inne der mens du presser og står/ligger i lite flatterende stillinger... Han kan heller kikke innom litt nå og da,mens du hviler,og selvsagt etter at babyen er kommet ut!

Skrevet

Ja, er det jeg tenker litt på da. :)

For de kjortlene er vel litt lange? Slik at de skjuler "det du vet" når man ikke presser/sjekkes?

Har jo ikke vært med på dette før jeg jo..

Skrevet

her blir det bare sambo/barnefar som skal være med...

for familien min bor på ande siden av landet hehe... så blir ikke mye besøk på meg heller.. stille og fredelig

Skrevet

Mannen min blir med på keisersnittet. Han har vært fantastisk de to andre gangene (snakket meg gjennom operasjonene) og tatt godt vare på gutta mens jeg ble sydd.

Skrevet

Sambo, forhåpentligvis.

Bra det er flere enn meg som ikke helt veit hvor de skal gjøre av bikkja ;p

Skrevet

Sambo blir nok med og holder i hånden, mens jeg håper mine foreldre rekker over så de kan sitte på gangen og vente. Problemet er at mamma og pappa er i bergen, og vi er i Oslo, men hvis vi tilkaller dem med en gang første "vondt´en" melder seg, så kan det jo være at de klarer å komme seg over ihvertfall like etter at den lille har poppet ut. Kan ikke forstille meg å gå gjennom dette uten at de skulle vært der med meg etterpå. Er også første barnebarnet deres, så tror ikke de kan forestille seg å utebli heller.

Skrevet

her blir sambo\barnefar med, pluss min søster, hun var ferdi med sykepleier utdanninga nå i vår å hadde så lyst til å bli med.. kan jo hende jeg hiver henne på gangen under fødselen da hihi.. dette er min 3. så tror nok d skal gå bra om hun er med;)

Skrevet

Bestevenninna mi skal være med..Siden jeg ikke er ilag med pappa'n til babyen så syns vi begge det blir litt rart om han skal være med..

Skrevet

samboeren denne gang.. sist gang var mamma med. var i grunn godt å hun der syntes jeg da..

Skrevet

Samboeren min og ingen andre =) hadde vært rart hvis noen andre skulle være med syns jeg. det er vi som har laget babyen, og vi som skal hjelpe babyen til verden =)

Skrevet

Mannen! Skulle han av en eller annen mysefistisk grunn ikke kunne være med (sann som at han blir utsatt for en ulykke eller noe annet uventet) vil jeg _vurdere_ å ringe mamma.

De timene fra det starter til det virkelig skjer, er jeg redd kan bli lange og ekstra vonde om jeg må være alene.

Er litt redd for sykehuset og alt det uventede som kan skje der også. (på generel grunn)

Skrevet

Jeg skal ha med pappaen og mamma (min mamma) som back-up:)

Skrevet

Forhåpentligvis er ikke samboeren min på sjøen slik at han kan være med, men hvis vi skulle være så uheldig at han er på jobb så blir mamma med, jeg vil ikke være der alene. Er det noen andre som har sjømenn til samboere her? Hvordan gjør dere det?

Skrevet

Forrige gang var sambo og søstra mi med. Denne gangen er bare sambo med:o)

Skal kanskje være med på søstra min sin fødsel i okt, men det er bare om jeg får barnevakt.

Skrevet

Jeg skal väre helt alene.Barnefaren er langt unna, og jeg har ingen andre som kan väre med.Tror nok at det skal gå helt greit jeg.

Skrevet

Samboer om han rekker frem...og om eg rekk frem

Skrevet

Mamma skal være med, og hun var med sist også og hun er god å ha der :-)

X'n får ikke være med for det hadde gjort opplevelsen til blæh! Hvis han er heldig sender jeg sms til han før bilde av babyen kommer i avisen hehe

Skrevet

Begynner nesten å gråte bare jeg tenker på fødselen (109 dg igjen) Samboer skal være med. Han har sagt han ønsker å gå ut rett før babyen kommer ut. Ble kanskje litt voldsomt forrige gang. Han satt fast og måtte tas med vakuum. Tenker litt på å ta med mamma, men har ikke bestemt meg.

Skrevet

sist hadde jeg mamma med (hun er jordmor), og følte det veldig betryggende. Kommer nok til å spørre henne om å bli med denne gangen også =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...