Gjest Skrevet 16. august 2007 #26 Skrevet 16. august 2007 SassyMom & jr -på spirejakt- JA, det er visst vanlig å få negativ test og alikevel være gravid.... Noen trenger visst litt lenger tid på å få utslag på testen, altså litt lenger tid på å produsere nok hcg til at testen slår ut.... :-/
SassyMom Skrevet 17. august 2007 #27 Skrevet 17. august 2007 hmmmm....det er jo forsåvidt gode nyheter da! Kjennes jo ut som tanta har vært på gang i flere dager nå, men ikke fått ut fingern ennå. Underlige greier den kroppen. Sist gang var det et et klart kryss på IKM dagen. Bare tull dette her. Noen nyheter siden i går folkens??
Vesla89 - Er lei! Skrevet 17. august 2007 #28 Skrevet 17. august 2007 Her er det enda ingen mens... Er vel ingen stor overaskelser fra min side nei.
no more babies Skrevet 17. august 2007 #29 Skrevet 17. august 2007 Henger meg på i denne tråden jeg. IKM skulle komme onsdag på dag 27, i dag er det fredag og dag 29. Ingen TR og kun negativ test:-( (Testet mandag, onsdag og i dag morges, utålmodig, ja:-) Såååå frustrerende. Har hatt skikkelig mensmurringer siden tirsdag. Hadde det sist jeg var gravid også, men den gangen testet jeg ikke før en uke etter IKM. Kanskje jeg også er sen til produsere hcg. Håpe-håpe:-)
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 17. august 2007 #30 Skrevet 17. august 2007 eg har heller ikke fått mensen igjen, å eggstokkene min stikker av og til e ikke sikker på om de e berre men eg føle de. har en følelse på at tanta skal komme men på en måte ikke og.
Gjest Skrevet 17. august 2007 #31 Skrevet 17. august 2007 Ikke noe nytt her heller... Har hatt murringer siden søndag.. Så hver gang jeg kjenner de, får jeg panikk for at tanta skal komme... Men ho kommer ikke... :-) Urettferdig at noen får kryss på IKM dagen, og noen til og med flere dager før, men andre må vente sååååå lenge... Jeg er forresten bare 1 dag over.. Hehe :-) Utålmodig?? JA!!! Vil ha to streker jeg!!!! :-) Noen som skal test i dag eller i morra?
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 17. august 2007 #32 Skrevet 17. august 2007 lure på om eg skal teste i måra. men eg e så usikker=) men må nesten bruke opp den ene testen eg har:P eg brakk meg før i dag av en liten bagatel, så då tenkte eg jo seff:P NÅ KOMME KVALMEN=) hehe... drøm søtt sier berre eg til meg sjøl=)
lykkelig82 Skrevet 17. august 2007 #33 Skrevet 17. august 2007 Lykke til i morgen da!! Skal krysse fingrene for deg:-)
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 17. august 2007 #34 Skrevet 17. august 2007 håper de kommer 2 streker eg for då blir de april baby på meg:P då har eg slått slekta min ned i skona:P hehe ingen i slekta mi som er i april=)
Gjest Skrevet 17. august 2007 #35 Skrevet 17. august 2007 Ja, om vi skal ha april baby må det bli positivt denne pp!! :-) Koselig å ha baby på 17 mai da!! :-) Mini-lilly, lykke til i morgen!! Litt usikker på om jeg tester i morra eller søndag... En skuffelse hver gang det bare er en strek.... :-/ Krysser fingrene for deg!! :-)
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 17. august 2007 #36 Skrevet 17. august 2007 vis eg er gravid så blir de 26.april. tror eg da:P håpe vel helst:P
Gjest Skrevet 17. august 2007 #37 Skrevet 17. august 2007 Jeg har "termin" 27 april... :-D Blir spennede å se om det snart kommer en babyboom her inne :-)
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 17. august 2007 #38 Skrevet 17. august 2007 hehe:P håper på 26.april eg då=)
no more babies Skrevet 17. august 2007 #39 Skrevet 17. august 2007 Æsj, her kom TR to dager over. Har aldri hatt så mye mensmurringer før , så begynte så smptt å tro at jeg var gravid. Men den gang ei:-( Krysser fingrene for dere andre som venter på positive tester!
Gjest Skrevet 18. august 2007 #40 Skrevet 18. august 2007 Årh, så kjipt.. :-( Menmen.. Da får du til på ny pp og nye muligheter!!! :-) Lykke til!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå