Gå til innhold

Negativ test og ingen TR.... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sååå utålmodig..

Siste 3 mnd har TR kommet på dag 25, 26 og 27... I dag er jeg på dag 28, ingen tegn til TR og negativ test... :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje de er noe som ligger å plager. eg har alltid hatt 28 å nå plutseli sist va de 46. elle du ikke har hcg hormoner enda:)

Skrevet

Jeg pleier og å ha 28 dagers.. Men som sagt så har den begynt tidligere de siste mnd.. Pleier aldri være for sein.... Har i tillegg vært kvalm, svimmel, ømme bryster, murring på søndag/mandag... Så enten er jeg utrolig innbilsk, eller... Hehe :-)

46 dager? Off... Håper ikke det, hadde en på 43 (jul 05), men innbiller meg selv at jeg kanskje var gravid da men mista... For hadde graviditetssymptomer.. Og som sagt, så pleier TR å komme på slaget som regel... Ikke lett dette... Har så lyst på ei spire!!!!!!!!

Skrevet

46 er mangen dager. men litt glad og for at eg fikk tr da for eg hadde bursdag 31.juli å skulle feire 18års dagen min. men nå lure eg veldi på va som egentli sjer her. har spurt en lege på sykehuse hvor eg bor om eg kunne få time til undersøkelse av en syste eg har som sprakk i mai. så vente på å få timen i posten. eg hadde litt blod 2 dager på rad for ikke så lenge siden men eg husker ikke om de va ette eggløsning elle før=) hehe. hadde faktisk eggløsning på bursdagen min av alle ting=) hvor lange har du prøvd?

Skrevet

har hatt rygg smerter den siste uken eg å i går va de verst så eg tenkte ' endeli kommer mensen til rett tid' men neida. ingen tegn til hu i dag berre uggen i magen.

Skrevet

Vi har prøvd siden oktober 05... Så runder 2 år veldig snart.. Skal på lap om 1 mnd... Så akkurat denne pp hadde jeg et stort håp!! Hater operasjoner.. :-( Dere da? Prøvd lenge?

Skrevet

Ryggsmerter ja, det glemte jeg kanskje,.. Begynte å kjenne det i går... Hmm.. Når har du IKM?

Skrevet

har prøvd siden mars men sluttet på p-sprøyte i januar å fikk mensen me en gang tilbake. men han jobbet ute på have så han va vekke februar, april å juni ellers har me prøvd. 2år er mye:O

hva skal du operere om eg tør spør? eg må kanskje operere vekk systen for å kunne bli gravid. søskenbarne mitt hadde samme probleme.

Skrevet

ikm i dag. om den ikke er 46 dager då:S blir kvalm av tanken=) hehe

Skrevet

Kjipt at han er så mye vekke da? Eller du er kanskje vandt med det.. Virker så kjedelig å være så mye alene liksom, ihvertfall når en prøver å få barn... :-/

Jeg skal inn på lap, det er jo ingen stor ting.. De går inn med kamera og titter og ser om alt ser bra ut inni der, ang eggledere osv... Om de er tette eller.. Men man blir lagt i narkose, så jeg anser det som en operasjon...

Har du hatt problemer med cyster lenge?

Har du IKM i dag? Så pennende!! Testet?

Skrevet

hehe han va lærling på den båten men va ferdi der i juni=) elle slutten av juni. så nå har en av oss svennebreve=) viste ikke eg hadde syste eg:P men den sprakk under samleie i mai:S så blei lagt inn på sykehuse dagen etter. vis eg skal operere så må di inn me et camera rett under navlen å inn en annenplass for å fjerne systen. kanskje du skal inn me camera. de virke ikke gale:P hehe elle kanskje=(

vente me å teste. har en test på lur:P

Skrevet

Offda... :-) Håpe det går bra, og at spira sitter snart!! :-) Du får holde oss oppdatert på åssen det går :-)

Skrevet

alltid=)

Skrevet

Bra å se at det er flere som venter på dumme tanta! Er nå jeg ei uke over, og har tatt en negativ test.

Piller ødelegger alt jo.

Skrevet

når sluttet du på piller?

Skrevet

Ser at folk er oppi 3 uker over tida.. Og jeg klager, som bare er på IKM dagen.. Hehe :-) Utålmodig jeg!! :-)

Lenge siden du testa vesla89? Noen symptomer?

P-pilla du sikter til... Jeg var av den heldige der alt gikk som vanlig etter pilleslutt.. Men hører det er mange som sliter lenge etterpå med uregelmessige sykluser.. Kjipt.. :-(

Skrevet

Testa på lørdags morgen, men hadde tisset en gang på natta.

Vært pillefra i en og en halv måned, uten prevensjon.

Har vondt i korsryggen, småsvimmel, varm, kaldsvetter mye, litt større pupper, mer fett i håret, litt mer kosesyk (nærhert), men kan komme av andre ting.

Jeg var utrolig uregelmessig før slutt også, redd jeg er det enda.

Liker ikke syklusen min...

Skrevet

Håper det ordner seg med syklusen din, at de blir litt mer regelmessige.. :-)

Og så håper jeg vi alle snart kan hoppe over til 1 trimester :-)

Skrevet

Håper jeg også på. Men bør få orden på et sted å bo først. Men har iallefall 8 måneder på oss uansett og det skal gå ;)

Skrevet

Ja, et sted å bo kan være en fordel!! :-) Bor du hjemme eller?

Skrevet

Bor litt her og der. Orker ikke bo hjemme av diverse årsaker, så er for det meste hos kjæresten. Skal flytte sammen med dem om to uker, også lete for fullt etter leilighet om 3 måneders tid hvis ikke før... :)

Skrevet

å nei..nå tror jeg at kroppen min også har begynt å tulle med syklusen.. har en veldig stabil syklus, får mens på dag 28 mellom klokka ett og tre på dagen... men i dag er de dag 29 og ingen mens i sikte her... og negativ test på morgen urin i daag tidlig... :(.. håper kanskje at jeg er bare treig til å produsere hcg;)

Skrevet

Krysser fingrene for at vi begge er litt treige med hcg produksjonen!!! :-) Jeg er så utålmodiiiiiiiiiiiiiigggggggggg!!!!!!!

Skrevet

Jeg også! Hadde IKM i går, testet negativt i dag....pleier å være regelmessig og vi har prøvd siden desember....sukk! Er det vanlig å teste negativt etter IKM men allikevel være gravid???

Skrevet

henger meg med dere her jeg.. etter mine beregninger hadde jeg IKM fredag 10august, og venter enda på TR... har tatt to tester, en lørdag og en tirsdag, begge negativ.. kan være at jeg har bomma på el utregningene mine denne mnd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...