Gjest Skrevet 17. august 2007 #27 Skrevet 17. august 2007 Vil du vedde på hvor lenge du får beholde det? To øl sier du blir skvisa etter helga.
Gjest Skrevet 17. august 2007 #29 Skrevet 17. august 2007 Tja, man prøvde seg med nicket "morderator" og fikk smekk på fingeren og fy i ansiktet pr ordentlig mail, så vi kan jo se - vedder du imot?
Reveenka Skrevet 17. august 2007 #32 Skrevet 17. august 2007 Haha! Ler så jeg nesten detter ut av sofaen! Ordentlig mail!? De må ha tatt det ille personlig opp i redaksjonen... c",)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #35 Skrevet 18. august 2007 Pila- Orker du å komme med noen eksempler? Jeg syns ikke de eksemplene folk har kommet med hittil er navn jeg syns er spesielt ressurssterke, utenom Oskar og Preben.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #36 Skrevet 18. august 2007 Hermine er vel neppe ressursterkt navn. Det er et motenavn som kom med Harry Potter bøkene...
♥Prinzessin♥ Skrevet 18. august 2007 #37 Skrevet 18. august 2007 "Nyere" navn, mener du? Altså ikke sånne navn som foreldrene/besteforeldrene våre har?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #38 Skrevet 18. august 2007 Kjenner mange fra ressurssterke familier. Synes ikke navnene deres er så ressurssterke i seg selv: Betina Katinka Nathalie Emilia Anna Thea Jenny Maria Hedda Helen Vilde Nora Karen Toyah Amanda Ulrikke Josefine JEANETTE Henni Andrea Cecilia Ida Carina Chantal Annichen Alexandra Frida Caroline Pernille Ylva Mathilde Line Heidi Julia Johanne Hannah Victoria Katja Helena Celine Lilly Linnea Ada Anine Samantha Rikke Ingvild Helga Aurora Rebekka Madeleine Kristina Eline Erika Nanna Christiane Charlotte Hanne Isabelle Christine Martha Ida Sunniva Ane Fransisca Fredrikke Malin Julie Guri Sjur Ola Julian Adam Fridtjof Alexander Trond Jan Theo Jonas William Scott Christopher Jens Øyvind Erlend Fabian Eivind Truls Stephen Jonathan Haakon Jørgen Stian Fredrik Patrick Trym Caspar Emil Knut Ludvig Torkil Nicolai Marius Thomas Mattias Petter Magnus Carsten Rasmus Peder Sebastian Andreas Hans Christian Joachim Ole Niclas Tobias Michael Johan Nicholas Axel Martin Adrian Philip Even Carl Erik Lasse Kan jo hende at noen av dem har fått ressurssterke navn. Det kan vel du svare på.
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #39 Skrevet 18. august 2007 Oi, det var en lang liste! Navnet mitt, navnet til mannen og navnet til babyen var på den listen, og vi kommer fra ressurssterke familier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå