Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #1 Skrevet 16. august 2007 Ser det snakkes mye om at noen navn er white trash og underklasse/ arbeiderklasse. Selv har jeg alltid sett på navn som Remi, Ronny, Michelle, Jeanette etc som lav-statusnavn. Men - hvilke navn vil dere si er de "ressurssterkes" navn? - Mari
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 DET klarte dere ikke å svare på, nei! ikke engang sosiologi-lesben.
Diva Muffin Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Alle med h og w i dobbeltnavnet er jævli ressurssterke.
KaMa Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Handler ikke om å klare eller ikke klare, det handler om hva som er interessant å svare på, og ikke.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Jeg holder en knapp på anonym, evt HI
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 Sverre Magnus og Ingrid Alexandra. PS: Stalin er et etternavn, kanskje anonym over mente Josef?
Kreoline Skrevet 16. august 2007 #9 Skrevet 16. august 2007 Hermine, Oskar, Phillip, Sebastian er navn man finner på vestkanten i Oslo og Bærum. Dette er navn JEG ser på som "sositetsnavn" og forbinder med ressurssterke foreldre.
♥Prinzessin♥ Skrevet 16. august 2007 #10 Skrevet 16. august 2007 Hva menes med ressurssterk? Økonomisk uavhengighet eller hjernekapasitet?
Gjest ->>- Skrevet 16. august 2007 #11 Skrevet 16. august 2007 De trauste helnorske og de veletablerte norrøne. Og ganske mange andre. Mvh. sosiologilesba (som selvsagt beklager manglende døgnvakt på dib - det skal ikke gjenta seg).
Gjest Skrevet 16. august 2007 #12 Skrevet 16. august 2007 Hmmmm.... Jeanette er kanskje den mest ressurssterke dama jeg kjenner, så det så.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #14 Skrevet 16. august 2007 Tore er et ressurssterkt navn, Frode er et ressurssvakt navn.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #15 Skrevet 16. august 2007 Navn med en historie som ikke innbefatter pornoindustrien og Ricky Lakes gjesteliste.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 16. august 2007 #16 Skrevet 16. august 2007 jeg forbinder barn med dobbelt navn med høyt utdannede foreldre. helst stygge dobbelt navn.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #17 Skrevet 17. august 2007 Disse syns jeg er ressurssterke: Knut Kaja Amalie Othelie Amund Marie Louise (selv om det taper seg antakelig nå) Karoline Kristoffer Kristin Kirstine Laine Elin Adelheid Ask Embla Sikkert fler, men var de jeg kom på
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #18 Skrevet 17. august 2007 fint at det blir ramset opp her, for da kan alle ressurssvake folk finne et navn til barna sine slik at folk tror det er ressurssterke...
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #19 Skrevet 17. august 2007 Ærlig talt, Ask og Embla? Tror heller foreldrene deres har sett for mye på joker og jokernord.. La Embla drysse tallene ut... Slum-navn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå