Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. august 2007 #26 Skrevet 16. august 2007 Hihihi.........jeg visste også at du ikke kom til å klare å rive deg løs fra oss - for noen av oss er jo hyggelige og greie;-)) Velkommen "hjem" igjen;-)
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 16. august 2007 #27 Skrevet 16. august 2007 Kjekt at du kom tilbake:)
olla Skrevet 16. august 2007 #28 Skrevet 16. august 2007 så kjekt at du er tilbake!! Er selv innom mindre, og synst bare det er positivt, slipper å få med meg så mye som jeg blir oppgitt over da!!
Northernlights Skrevet 16. august 2007 Forfatter #29 Skrevet 16. august 2007 Bite litt mere i gresset... Onemorepls; Har vært mellom 35 og 40 grader her, med luftfuktigheten på rundt 50%. Passe varmt for en fra før frossen trønder =) Men det er ok! Verre å fryse enn å være for varm ;o)
Joikaboll@ Skrevet 16. august 2007 #30 Skrevet 16. august 2007 Velkommen tilbake! Jeg har ikke fått med meg hva som er skjedd og hvorfor du blei borte, men det er koselig å se at du har forandret mening og er tilbake her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå