Northernlights Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Får jeg titte innom? Er det lov å forandre mening? Det var så mange som ba meg komme tilbake gjennom PM,og jeg føler det er dumt å "snu ryggen" helt til dere. Dette er til alle dere som oppmuntret meg gjennom ei litt vanskelig tid: http://www.spiritisup.com/specialkindofriendcc.html Har vært innom tyten litt.Der er det koselig =) Så nå skal jeg ha beina i begge leirer, tenkte jeg,- selv om jeg er på nett mye mindre enn før. Travle dager her i sør.Enda jeg ikke jobber mer, så fyker dagene fryktelig fort. Tømmer ei og ei eske.Går sakte men sikkert litt bedre med meg og mine. Har en del å stri med,men har ikke tenkt skrive om det her. Savner mange av dere!! =o) Klem fra
Torpekjærringa Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Næhmenn ) så koselig:o) håper du har kommet for å bli !!
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Hadde ikke masse å gjøre med deg, men koselig at du er tilbake...
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Så godt å se deg igjen ) Hvordan går det med deg?
Helnøtt med spire:) Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Klart du kan komme tilbake:) Kjempe koselig å se deg her inne igjen *smiler* Du er liksom en av de som jeg husker!
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 Du,så koselig å se deg her igjen:))!!!! Kom inn,kom inn,kjære deg:klart du kan forandre mening og komme tilbake!! Mvh og klem fra
Drømmejenta født 31.10.06 Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 Ååååååååå så koselig at du er tilbake. Savnet innleggene dine. Nå MÅ du ikke bli borte igjen, da griner jeg.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 15. august 2007 #9 Skrevet 15. august 2007 Jaaaaaaaa!! Velkommen tilbake:-)) Kjempekoselig
Dailis Skrevet 15. august 2007 #10 Skrevet 15. august 2007 Koselig å se deg igjen!!! Selvsagt er det lov å forandr mening, du er ikke den første som har gjort det:) Velkommen tilbake!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 15. august 2007 #12 Skrevet 15. august 2007 Velkommen inn i varmen igjen! :-)
nickoline og supermann Skrevet 15. august 2007 #13 Skrevet 15. august 2007 Visste du kom tilbake........
Northernlights Skrevet 15. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 15. august 2007 Er ikke mye vant til temperaturene vi har her i NC, og fikk et aldri så lite heteslag her en dag. huff.Ble jammen slått ut!En trønder er ikke vant med sånt, selv etter over 9 år i USA. Jeg har aldri opplevd sånn varme som her nede, pluss luftfuktigheten vi har sammen med tempen. Men joda; vi har det bra ;o) Svigerforeldrene flytter ut i slutten av mnd. Da blir det bare enda bedre...hehe
Northernlights Skrevet 15. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 15. august 2007 neida, det visste du ikke det! Visste det ikke selv ;o) Før akkurat nå..
Rusketuska Skrevet 15. august 2007 #16 Skrevet 15. august 2007 Koselig at du er innom igjen Har selv hatt både korte og lange pauser på de åra jeg har vært her inne. Trenger det innemellom :0))
Synnøve_Solbakken Skrevet 15. august 2007 #17 Skrevet 15. august 2007 Hei! Du er mer enn velkommen! Dib er jammen ikke det samme uten deg, du må ikke la deg knekke av en person! Og hva i alle dager gjør du på krangle?? Der må du holde deg unna! Håper du blir her med oss!! Klem
Ta sats;-) Skrevet 15. august 2007 #18 Skrevet 15. august 2007 Velkommen tilbake i "gjengen" igjen! Koslig å se nicket ditt igjen, godt å høre at alt står bra til! Ta en eske av gangen du, og før du aner ordet av det, er alt på plass... :-)
chrisallic Skrevet 15. august 2007 #19 Skrevet 15. august 2007 Heisann! Er ikke så mye innom dib fortiden selv,har så masse å gjøre for tiden.Men ville bare fortelle at ditt når jeg ser ditt nick i innlegg så blir jeg glad.Tror det er veldig få her inne som har så mange gode råd og støttende meninger om ting som du.Har aldri sett ditt nick i en negativ samenheng eller som har noe stygt å si om andre. Selv om jeg ikke kjenner deg eller vet hvem du er ,tror jeg du er en fantastisk person med godt hjerte.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 15. august 2007 #20 Skrevet 15. august 2007 Selvfølgelig er det lov å skifte mening! Hyggelig er det bare! =) Kan komme og hjelpe deg og pakke ut. Etter å ha vært på ferie forskjellige steder i 6uker er jeg en mester til å pakke inn og ut! Bare betal flyreise, for pengene gikk bort på ferien!
yasmina Skrevet 16. august 2007 #23 Skrevet 16. august 2007 Hei Kjekt aa se deg igjen. Du har vaert savnet ... Haaper du blir her denne gangen. Vet hordan det er aa flytte,er faelt hvor mange esker det blir.... Hvor varmt er det hos dere da ? Her var det 48 grader i gaar og fuktighet paa over 80. er ofte den verste mnd august, iallefall her. Forrige uke hadde vi flere dager med over 50 grader... Da var det faktisk saa varmt at vi ikke orket aa vaere ute paa ettermiddagen naar sola begynte aa gaa ned heller... Uansett, kjekt aa se seg ! Klem
Reveenka Skrevet 16. august 2007 #24 Skrevet 16. august 2007 Så fint å "se" deg igjen" Ta turen innom oss på modne også da, sånn innimellom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå