Gjest ->>- Skrevet 15. august 2007 #26 Skrevet 15. august 2007 Men du er så ung. Får du klint lite til daglig eller er det ene og alene mitt sjarmerende vesen?
Ikkelektuell Skrevet 15. august 2007 #27 Skrevet 15. august 2007 Klint lite, nei? Erru gærn - jeg som er så ung!
Gjest ->>- Skrevet 15. august 2007 #28 Skrevet 15. august 2007 Mitt sjarmerende vesen, med andre ord? Det er jo et klart pro-argument.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå