Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 er du singel? så på profilen din at du skriver om barna, men ikke noen partner.
♥Prinzessin♥ Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Hun skriver jo at hun er et godt gifte, så det er synd det er for sent. :-)
Gjest ->>- Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Nei, jeg er ikke singel. Er du? Skal vi kline?
Lilly 79 Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Jeg har ikke noe med denne tråden å gjøre, vil bare si at det er veldig upassende å tilby seg å kline rett etter at du har bekreftet at du ikke er singel. Sjøge!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 det spørs jo helt hvordan avtalle hun og dama har det da...
Lilly 79 Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Har du ikke lest bibelen? DU SKAL IKKE DRIVE HOR.
Gjest ->>- Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 I og med at både jeg og min fru driter langt i hva du synes er passende, er det i grunn saken fullstendig irrelevant. I fremtiden anbefaler jeg deg å stave skjøge med k, forresten. Det tar seg bedre ut.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 bare sånn av ren nyskjerighet. hva syns du lilly 79 om og få barn alene med en du alderi har bod sammen med?
Gjest ->>- Skrevet 15. august 2007 #9 Skrevet 15. august 2007 Joa. Men i følge bibelen er jeg så syndig i utgangspunktet at det ikke er så farlig. =)
Lilly 79 Skrevet 15. august 2007 #10 Skrevet 15. august 2007 Hva jeg synes om å få barn med en man ikke bor sammen med? Vel, ingenting egentlig. Hvordan det?
Lilly 79 Skrevet 15. august 2007 #11 Skrevet 15. august 2007 Jeg skjønner at du å din kjære driter i hva jeg synes, å så lenge dette var en spøk er det virkelig godt at dere ikke tar det til dere. -Sjøge er liksom kulere enn skjøge i mine øyne. Og et uttrykk jeg bruker ofte.
Gjest ->>- Skrevet 15. august 2007 #12 Skrevet 15. august 2007 En stavefeil er ALDRI kulere enn det korrekte, jeg protesterer på prinsipp. Prinsippet er forresten ganske tøyelig, men skjøge ser fremdeles best ut. Jeg er forresten litt overbevist om at den dagen en annie, eller luten for den saks skyld, fra dib tar meg opp på klinetilbudet mitt vil fruen synes det er så festlig at hun tillater nærmest hva det skal være. Jeg har fått dispensasjon et par-tre ganger tidligere på svakere grunnlag. =P
Lilly 79 Skrevet 15. august 2007 #13 Skrevet 15. august 2007 Jeg er så innmari dårlig på rettskrivning skjønner du! Ha litt slakke med meg på det, da. En venninne av meg kalte meg Sjøge-Laila engang i ungdommen, og det har jeg aldri glemt. (Hun hadde grunn) -Så du kliner til med anonym om han vil? Jaggu er du tøff, jeg hadde ikke turt.
Gjest ->>- Skrevet 15. august 2007 #14 Skrevet 15. august 2007 Tror du annie er en han? Det gjør jo saken langt kjedeligere, men jeg tviler nå litt.
Lilly 79 Skrevet 15. august 2007 #15 Skrevet 15. august 2007 Ja tror ikke du? Hvorfor er det kjedelig om det er en hann, da? Kan jo være greit å sjekke det ut! Bare det ikke er Ypperten, han tror jeg ikke er noe tess...
Gjest ->>- Skrevet 15. august 2007 #16 Skrevet 15. august 2007 Nei, jeg tror det er ganske få, om i det hele tatt noen, menn her. Kjedelig fordi menn det er ønskelig å kline med er så vanvittig sjeldne.
Lilly 79 Skrevet 15. august 2007 #17 Skrevet 15. august 2007 Jeg tror det er noen, jeg. når det gjelder meg selv, ser jeg sjelden lite klinbare mannfolk. Men det gjelder skjøger også.
Gjest ->>- Skrevet 15. august 2007 #18 Skrevet 15. august 2007 Dårlig med klinbare skjøger? Jo, det kan vel tenkes. Quinder, derimot ...
Lilly 79 Skrevet 15. august 2007 #19 Skrevet 15. august 2007 Skjøge for meg er det samme som snelle. "Sjekk den skjøga da!" -sier jeg til mannen når jeg ser ei bra ei. -Skjønner? Ut i fra bildene på profilen din, er du ikke så værst ei skjøge selv.
Gjest ->>- Skrevet 15. august 2007 #20 Skrevet 15. august 2007 Å. Jeg har alltid tenkt på skjøge som noe nærmest synonymt med hore, eller i hvert fall en særdeles løssluppen kvinne. Hun behøver slett ikke være lekker. Men språk har jo så mange nyanser.
Lilly 79 Skrevet 15. august 2007 #21 Skrevet 15. august 2007 Min definisjon av skjøge: Ei smellfin bærte, jeg egentlig er litt misunnelig på.
Gjest ->>- Skrevet 15. august 2007 #22 Skrevet 15. august 2007 skjøge f1 el. m1 (norr sk&oeacute;kja, eg trol 'omstreiferske' el. 'forførerske') særl om e forh: prostituert kvinne, ludder Men dere spaserer kanskje mye i Kvadraturen og nyter utsikten, du og mannen? =)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #23 Skrevet 15. august 2007 Hei igjen. Jeg er jente, jeg som spurte om du var single.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå