Gå til innhold

->>-


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

er du singel?

 

så på profilen din at du skriver om barna, men ikke noen partner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun skriver jo at hun er et godt gifte, så det er synd det er for sent. :-)

Skrevet

Nei, jeg er ikke singel. Er du? Skal vi kline?

Skrevet

Jeg har ikke noe med denne tråden å gjøre, vil bare si at det er veldig upassende å tilby seg å kline rett etter at du har bekreftet at du ikke er singel. Sjøge!

Skrevet

det spørs jo helt hvordan avtalle hun og dama har det da...

Skrevet

Har du ikke lest bibelen?

 

DU SKAL IKKE DRIVE HOR.

Skrevet

I og med at både jeg og min fru driter langt i hva du synes er passende, er det i grunn saken fullstendig irrelevant.

 

I fremtiden anbefaler jeg deg å stave skjøge med k, forresten. Det tar seg bedre ut.

Skrevet

bare sånn av ren nyskjerighet. hva syns du lilly 79 om og få barn alene med en du alderi har bod sammen med?

Skrevet

Joa. Men i følge bibelen er jeg så syndig i utgangspunktet at det ikke er så farlig. =)

Skrevet

Hva jeg synes om å få barn med en man ikke bor sammen med?

Vel, ingenting egentlig. Hvordan det?

Skrevet

Jeg skjønner at du å din kjære driter i hva jeg synes, å så lenge dette var en spøk er det virkelig godt at dere ikke tar det til dere.

 

-Sjøge er liksom kulere enn skjøge i mine øyne. Og et uttrykk jeg bruker ofte.

Skrevet

En stavefeil er ALDRI kulere enn det korrekte, jeg protesterer på prinsipp. Prinsippet er forresten ganske tøyelig, men skjøge ser fremdeles best ut.

 

Jeg er forresten litt overbevist om at den dagen en annie, eller luten for den saks skyld, fra dib tar meg opp på klinetilbudet mitt vil fruen synes det er så festlig at hun tillater nærmest hva det skal være. Jeg har fått dispensasjon et par-tre ganger tidligere på svakere grunnlag. =P

Skrevet

Jeg er så innmari dårlig på rettskrivning skjønner du!

Ha litt slakke med meg på det, da.

 

En venninne av meg kalte meg Sjøge-Laila engang i ungdommen, og det har jeg aldri glemt. (Hun hadde grunn)

 

-Så du kliner til med anonym om han vil?

Jaggu er du tøff, jeg hadde ikke turt.

Skrevet

Tror du annie er en han? Det gjør jo saken langt kjedeligere, men jeg tviler nå litt.

Skrevet

Ja tror ikke du? Hvorfor er det kjedelig om det er en hann, da?

Kan jo være greit å sjekke det ut! Bare det ikke er Ypperten, han tror jeg ikke er noe tess...

Skrevet

Nei, jeg tror det er ganske få, om i det hele tatt noen, menn her.

 

Kjedelig fordi menn det er ønskelig å kline med er så vanvittig sjeldne.

Skrevet

Jeg tror det er noen, jeg. når det gjelder meg selv, ser jeg sjelden lite klinbare mannfolk. Men det gjelder skjøger også.

Skrevet

Dårlig med klinbare skjøger? Jo, det kan vel tenkes. Quinder, derimot ...

Skrevet

Skjøge for meg er det samme som snelle. "Sjekk den skjøga da!" -sier jeg til mannen når jeg ser ei bra ei.

-Skjønner? Ut i fra bildene på profilen din, er du ikke så værst ei skjøge selv.

Skrevet

Å. Jeg har alltid tenkt på skjøge som noe nærmest synonymt med hore, eller i hvert fall en særdeles løssluppen kvinne. Hun behøver slett ikke være lekker.

 

Men språk har jo så mange nyanser.

Skrevet

Min definisjon av skjøge:

 

Ei smellfin bærte, jeg egentlig er litt misunnelig på.

Skrevet

skjøge f1 el. m1 (norr sk&oeacute;kja, eg trol 'omstreiferske' el. 'forførerske') særl om e forh: prostituert kvinne, ludder

 

Men dere spaserer kanskje mye i Kvadraturen og nyter utsikten, du og mannen? =)

Skrevet

Hei igjen. Jeg er jente, jeg som spurte om du var single.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...