Ikkelektuell Skrevet 17. august 2007 #26 Skrevet 17. august 2007 Inkompetent kvinne, hva er det? Eller, skal jeg si, hva er hun inkompetent som? Kvinne...?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #27 Skrevet 18. august 2007 JEG VIL BRØØØØØØØØØØØØØLE!!!! BRØLE BRØØØL! ELSKER Å BRØLE I ALLE SOSIALE LAG!!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #28 Skrevet 20. august 2007 jepp.. inkompetent som familiemor vil jeg tro??????? me myself and I !!!!!
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 23. august 2007 #29 Skrevet 23. august 2007 Hater barna til mannen din? Kjære deg...du visste da at han hadde barn da dere giftet dere. Å gifte deg med han er å ta barna hans inn i ditt liv også. Takler du ikke barna er du ikke verdt å ha han i ditt liv. Lurer på hva han hadde gjort om han visste at du hatet barna hans? Han hadde gått fra deg så kunne du sitti der alene. Vel fortjent. Du er OG ansvarlig for oppdragelsen deres nå,om de er bortskjemte drittunger så får du ta del i å forandre på det da..
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #30 Skrevet 23. august 2007 Forstår deg godt jeg..... Det er noen barn som er noen små jævler. Viste dere at mange mødre ikke kan fordra sine egne barn? Men det er et tabu tema. Der er heller ikke naturlig for en mor/gravid å elske barna mannen har fra før. Vi beskytter våre gener. Dette er og litt tabu, men forsket masse på. Så til dere som dømmer første innlegget nord å ned, så håper jeg at dere en dag kommer oppleve å være kjempe slitne en fredags-ettermiddag, få inn i huset ditt to bortskjemte barn som har går inn for å lage helgen din til et sant helvete. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #31 Skrevet 23. august 2007 Kunne dere ikke bare funnet en mann uten unger da,dersom dere er så allergiske mot andres gener?
eggedosis Skrevet 23. august 2007 #32 Skrevet 23. august 2007 Enig! Du brenner altfor mye energi på å hate dem. Hat er et sterkt ord å bruke mot barn. Med så mye hat er du i det hele tatt i stand til å elske noen? Hvis du er så fantastisk selv - klarer du vel å vinne deres respekt slik at de oppfører seg i ditt nærvær!? Det er ikke barnas feil, men foreldrenes! Barn er barn.. Og som nevnt et resultat av deres foreldre...!!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #33 Skrevet 23. august 2007 Såå kjeept for deg da.. Du er vel i gang med hans løsunge nummer 3 du da - siden du lot deg sjarmere av han.. Som man høster sår man-..
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #34 Skrevet 23. august 2007 Her har vi en med klare psykotatiske trekk. Evner ikke se sin egne feil.. Slår ut håret og vrenger innsiden av hjertet som anonym.. Ondskapsfull, umoden og blottet for fornuft. Du burde kanskje vurdere å legge deg inn på SAMS?! Jeg må bare få lov å sende en anonym hilsen til deg: Du trenger seriøst hjelp! Du er syk.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #35 Skrevet 23. august 2007 Latterlig... Som voksen må man ta ansvar og veilede barna. De blir jo litt dine også siden du har valgt deres pappa. Gå inn i deg selv og skjerp deg. Dette er grusomme holdninger og ha for barn. Skulle nesten tro at du bare var et barn selv... Eller er det hormoner du sliter med?
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #36 Skrevet 23. august 2007 Jeg for min del er en godt voksen over 40.. Og er vist den eneste som forstår første innlegger her. Om man hater eller ikke kan fordra barna mannen har i fra før, så er det faktisk helt normalt. Men det er ikke dermed sakt at en lar dette skinne igjennom og lar det gå ut over barna. Så vær så snill og ikke gjør dere bedre enn dere er.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #37 Skrevet 23. august 2007 Er man voksen og over 40 år, så burde man også vite at man ikke blir sammen med en mann når man ikke liker barna hans. Barna går først, uansett!
Anonym bruker Skrevet 23. august 2007 #38 Skrevet 23. august 2007 Takk for støtten! Jeg er selv 30 år, og livet er ett helvete annenhver helg...
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #39 Skrevet 25. august 2007 30 år? Er ikke du litt for gammel til å "hate" barn??? Stakkars deg..du trenger virkelig hjelp... Jeg har jobbet med folk som har vært psykisk skadet,men du slår dem alle..Du har alle trekk... Søk hjelp..
minførstebaby Skrevet 25. august 2007 #40 Skrevet 25. august 2007 Hehehe..... Sant nok..du er litt for gammel til dette....
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #42 Skrevet 26. august 2007 Hjelpe meg, at dere gidder å bli sååå rystet og rasende over et innlegg på kranglesiden....... Har du ikke prøvd å være stemor, så hold kjeft.. Jinxy
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 26. august 2007 #43 Skrevet 26. august 2007 Enig! Har du ikke prøvd å være stemor, så hold kjeft!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #44 Skrevet 26. august 2007 det er vel slik at hun ikke på noen måter vil dele hans oppmerksomhet med hans barn, enden på visa er at han ikke får ha noen kontakt med sine barn, kjenner meg altfor godt igjen, det er noen som ikke er friske og kun tenker på seg og sine.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #45 Skrevet 26. august 2007 ÅÅÅÅÅÅ herregud, kanskje det er deg som gjør at de blir som de blir, de skjønner at du prøver å kapre faren og gi faen i ungene hans, du er fullstendig skrullete.
minførstebaby Skrevet 26. august 2007 #46 Skrevet 26. august 2007 Jeg er stemor..Har vært det i over 10år..Ble det da jeg var 17..så kom ikke her og be meg holde kjeft...Jeg vet hvordan det er...Og ikke nok med det,barna bor i vårt hus og er hos deres mor hver 14 dag..Det er ingenting i gale med å være glad i andre sine barn..Da jeg giftet meg fikk jeg både pose og sekk.... Så hvis ikke du klarer synet av andre unger så bør du tenke over om du virkelig er normal...
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #47 Skrevet 29. august 2007 Så fint at du hater da.. jeg skal sørge for at mannen din får vite om det..Jeg vet hvem du er..Har snakket med deg før..Det er ganske mange i nabolaget som hater deg og ...
<3Miinsiin<3 Skrevet 29. august 2007 #48 Skrevet 29. august 2007 Jaja.. greit nok at folk e forskjellige, men ordet HATA e ett veldig sterkt ord som du ska ver veldig forsiktig me å bruka... tenk om mannen din får vita at du hate ongane hans??? hadde eg hatt ongar me forskjellige menn og kjæresten min hadde hata de ongane eg hadde me ein anna mann så hadde eg gått i fra han på DAGEN... ongane går først!!! å kossen kan du hata ein onge??? eg e enig i at det finnes mange så pøbler der ute, men det er da tross alt foreldrene sitt ansvar å lære dem opp.. Å husk, du er en forelder for disse barna som du nå HATER!!!! Fatte kje ka du tenke me eg.. du hørres sjøl ut som ein bortskjemt onge som bare vil ha viljen sin... du sku heller ha funne deg ein mann uten bar då, vist du har så problemer med at han har hatt en annen enn deg og fått barn med henne.. for eg tipper det er det som er problemet ditt!!! Lykke te.. du trenge virkelig å gå inn i deg sjøl, å gå inn for å lika disse ongane, tru meg du vil få ett mykje lettare liv sjøl og, for mannen komme aldri te å velga deg forran ongane, e kun styggemannen sjøl som kan forlanga at han ska velga vekk sine egne barn te fordel for seg.. vist du forstår!
minførstebaby Skrevet 29. august 2007 #49 Skrevet 29. august 2007 heidi 22.. bra sagt....hehe,styggemannen..
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #50 Skrevet 29. august 2007 Ærlig talt det burde du ha tenkt på før du giftet deg med ham og ble gravid.. Det at du kan si att du hater barna hans sier veldig mye om deg som menneske. Tror nok de (uskyldige) barna har det bedre uten deg i nærheten for barn merker sånt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå