Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Henger meg på anonym på 2. trimester! Jeg hater min manns barn!!! Det er noen fæle, bortskjemte drittunger!!!!
Gjest Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Dette blir litt for teit... Hvis du da bør hate noen så er det foreldrene dems, for det er de som har formet de og gjort de bortskjemte...
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 vel, så synd at du er sammen med faren til disse barna da. For som kjent er barn produkter av sine foreldre. Og er disse barna virkelig så fæle, så er det jo en viss fare for at ditt eget barn blir like fælt. Skam deg!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Mitt barn blir en prinsesse....! Og hvis han ikke får folkeskikk på de barna han har fra før, må han velge mellom de barna har har på byga og meg og babyen! Jeg orker ikke ett liv med de drittungene lenger...
Serial mom Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Enkelte trollkjerringer her burde blitt satt på gata uten så mye som en fluelort i bagasjen,av deres kjære,kjære mann, som er så "fæl" at han prioriterer barna sine!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Om du har planer om å stille et ultimatum med ; meg eller barna dine, tror jeg kanskje du burde pakke baggen
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 Helt sikker på at han velger meg og babyen. Regner med at han ikke vil ha flere løsunger på bygda! Må være flaut nok med de 2 han har fra før...!!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 Du MÅ jo bare være en av stemødrene på mine,dine og våre barn- forumet...*sukk*
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #9 Skrevet 15. august 2007 LØSUNGER???DET ER VEL EN STUND SIDEN DET BLE BRUKT SOM ET SKJELLSORD........OG DA FINNES DET VEEELDIG MANGE AV DEM... DA HAR JO TILOGMED JEG LØSUNGER... DU BURDE SKAMME DEG ....HAR MYE LUFT I HODET DITT DU;-) STAKKARS BARNET DITT DA ,SÅ BLIR EN LØSUNGE OM DERE GÅR I FRA HVERANDRE... OG HVORFOR BØR HAN VÆRE FLAU OVER DE HAN ALLEREDE HAR??? IKKE MYE IGJENNOMTENKT DET DU SKRIVER,FOR SÅ VIDT JEG VET ER DET NO IKKE FORSKJELL PÅ BARN....IHVERTFALL IKKE EGNE....HMMM...LURER PÅ HVORFOR DU SKULLE BETY SÅ MYE MERE ENN BANA HANS.DE ER HANS EGET KJØTT OG BLOD, DE ER FOR ALLTID HANS FAMILIE...MER USIKKERT AT DU BLIR DET;-)))
Ikkelektuell Skrevet 15. august 2007 #10 Skrevet 15. august 2007 HAR CAPS LOCK'EN HENGT SEG OPP, ELLER ER DU BARE SÅNN?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #11 Skrevet 15. august 2007 Hvorfor blir du sammen med en mann som har barn fra før? Tror du virkelig ikke at de barna han har fra før er like viktige for han som deres? Er jo faktisk søsknene til barnet dere får også! Synd at det er barna det skal gå utover!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #13 Skrevet 16. august 2007 Så forferdelig trist. Hvordan går det an å hate noen små uskyldige barn???? Jeg hadde hatet meg selv, hvis jeg hadde hatt sånne tanker. Når du valgte mannen din, så valgte du også barna hans. Hvis du ikke kan stå for det valget i dag, så bør du gå fra han. Om ikke annet for barnas skyld. Barn merker sånt, og ingen fortjener å være sammen med en ond stemor som hater dem.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #14 Skrevet 16. august 2007 Så ta med deg prinsessen din og flytt da vel.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #15 Skrevet 16. august 2007 Du er virkelig et ondt menneske som skriver (og synes sånn) om barna til eksen din! Helt seriøst, en tur på et familievernkontor hadde virkelig vært på sin plass for deg. Du må gå i deg selv. Utrolig dårlig selvinnsikt. Mulig det bedrer seg når du opplever å bli mamma selv........... Håper jeg iallefall.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #16 Skrevet 16. august 2007 Du blir dumpet........ Du kan ikke nekte han å ha kontakt med prinsessen. Alle normale mennesker velger barna sine fremfor en kjæreste. Håper han finner seg en hyggelig vakken jente som har barn fra før og har stor forståelse for hans situasjon. Tror det hadde blitt en godt og trygt hjem for alle barna. Om han ikke er en sånn person som prioritere barna sine bør du passe deg. Tenk om det skjer deg noe. Ulykke eller sykdom. Så treffer han et troll som deg. Som hater hans barn, inklusiv prinsessa. Så velger han henne istedet, og prinsessa havner i forsterhjem.......
tre_i_familien ;) Skrevet 16. august 2007 #17 Skrevet 16. august 2007 Når du skriver dette innlegget her, hvilke svar forventer du egentlig å få? Det er jo lov å lufte hodet her inne, men ikke med sånne utsagn...
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #18 Skrevet 16. august 2007 Sjekk tråden på 2.tri da,den er like ille!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #19 Skrevet 16. august 2007 http://www.barnimagen.com/forum/thread/10097450
minførstebaby Skrevet 16. august 2007 #20 Skrevet 16. august 2007 Du er så blåst oppi det derre hønsehjernet ditt at det lukter av deg.... Håper han går i fra deg... Hva kan han egentlig være flau over?? Jo,over å ha vært borti en som deg... Du burde se deg selv i speilet og tenke litt over det du sier og skriver...... Det er ikke normalt å hate unger, uansett.... Jeg håper mødrene til disse "løsunger" som du kaller de for, får rede på hva du sier om dem...Skal love de gir deg en god omgang med juling... Det hadde jeg gjort om det var mine.... Ikke det at vold løser noe,... men å gå rundt og hate barn slik du gjør løser heller ingenting.... Sender en virtuell Blåveis til deg.....
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #22 Skrevet 16. august 2007 Uff, dette var ille synes jeg.. Men en får håpe at ting ordner seg og at han oppfatter hva slags menneske du er så fort som mulig.. At han velger alle sine barn over deg og flytter. På den måten får alle barna beholde pappaen sin så mye som det mulig. Det er den eneste muligheten en oppegående mann har her.
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #23 Skrevet 17. august 2007 Lurer på hvor gammel du er som bruker ordet HATER ovefor barn..!! Tror nok du bare er barnet selv! Kan ikke ta innlegget ditt seriøst!!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #24 Skrevet 17. august 2007 Noen har ikke mer å gjøre enn å hisse på seg mest mulig folk...
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #25 Skrevet 17. august 2007 synest det er bra du bare er sånn, for da fikk du skriki med store bokstaver og det tror jeg inkompetente kvinner som opphøyer seg selv og egne barn til noe mer enn det andre er trenger...... JA TIL BRØLING MED CAPSLOCK!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå