snartmammapåny Skrevet 14. august 2007 #26 Skrevet 14. august 2007 "i9kke bye" skulle være "ikke mye" Siden du var medlem i rettskrivings politiet;)
snartmammapåny Skrevet 14. august 2007 #27 Skrevet 14. august 2007 dama: Men når jeg nå ser i innlegget mitt så har jeg jo skrevet osteopat jeg... Hvor fant du feilen igrun? *forvirret*
dama Skrevet 14. august 2007 #28 Skrevet 14. august 2007 *klask i panna* du har helt rett! :-) har begynt å smake på voksenlivet med tre unger og to voksne som skal ut av huset i de tidlige morgentimer.. i tillegg at det bombede horehuset også skal tøyles kjenner jeg er gele i hjernen :-) osteopatene er selvfølgelig av de snille! kiropraktorer er hardhente!
dama Skrevet 14. august 2007 #29 Skrevet 14. august 2007 var ingen feil hos deg.. det var myntet på juli... :-) som sagt litt gele i hjernen.. litt vanskelig å skille folk fra hverandre her... og nå makter jeg snart ikke å formulere meg lenger :-)
snartmammapåny Skrevet 14. august 2007 #30 Skrevet 14. august 2007 Ja osteopaten var helt klart av de snille. Ligner mer på en masasje time i forhold til hos kiropraktoren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå