hanne håpløs Skrevet 15. august 2007 #26 Skrevet 15. august 2007 han har jo kjempelyst på unge han skulle ønske jeg så ansiktet hans da han fikk vite det. Klarer aldri å holde kjeft jeg da vettuh! Men en ting er sikkert, og det er at dette blir mellom meg og han (og BIM da, hehe) frem til 1.tri . Hvis jeg klarer å holde munn da da..
90210 Skrevet 15. august 2007 Forfatter #27 Skrevet 15. august 2007 hehe jepp samme her OM jeg er gravid da Da skal vi holde det hemmelig så lenge som mulig... :-P Men spørs hvor lenge jeg klarer å skjule magen hehe får bare si til familiene at jeg har ligget på latsiden med treningen i det siste! hehehehe
hanne håpløs Skrevet 15. august 2007 #28 Skrevet 15. august 2007 hehe det er jo en grei unnskyldning?
hanne håpløs Skrevet 16. august 2007 #30 Skrevet 16. august 2007 tjaa. hehe.. du har ikke lest innlegget mitt om "hjelp til tyding av tester?" hehe.. Jeg fikk et + på CB'en idag, men den vannrette streken er skarpere enn den loddrette. Men en ser det jo godt at det er et + ! Og jeg blir så usikker, har jo aldri testa positivt før, og er jo ikke sikker på om dette er positivt positivt om du skjønner. heh.. får bruke cb digital i morra. Da står det enten gravid/ikke gravid. hehe.. tror jeg er på tur til å tørne ;p
90210 Skrevet 16. august 2007 Forfatter #31 Skrevet 16. august 2007 vet du hva? Du er over IKM og du fikk et +? da sier jeg bare en ting!: GRATULERER DU ER GRAVIIIIIIID! :D:D:D Ååååå så bra da! Jeg VET du er det, en strek er en strek! Det hadde vert noe annet om dette var FØR ikm for da kunne det vert en såkaldt "kjemisk graviditet" men DU ER NOK GRAVID JA! GRATULERER IGJEN :D:D Så koselig da!
hanne håpløs Skrevet 16. august 2007 #32 Skrevet 16. august 2007 hei igjen! Hehe, ja, fikk et + og jeg er rimelig sikker nå da etter å ha sjekka clearblue sine sider Og TUSEN TAKK! Håper det klaffer for deg og Og at vi sees på 1.trimester snart takk og takk og takk klemmer fra Hanne Og sånn såkalt babystøv! Sender plenty, hehe
90210 Skrevet 16. august 2007 Forfatter #33 Skrevet 16. august 2007 Hehe ja får håpe vi ses på 1 tri snart
hanne håpløs Skrevet 17. august 2007 #34 Skrevet 17. august 2007 Bare til opplysning, måtte ta CB digital idag. og vet du hva? det stod GRAVID! Var jo egentlig sikker fra før, men nå...!!!!!! :D Hopp og sprett og tjo og hei! Osv ok, ikke så ille da, men nesten! GLAD! :D:D sees der inne Veslejenta :)
Gjest Skrevet 17. august 2007 #35 Skrevet 17. august 2007 GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg kommer etter!!! :-) (ønsketenkning) Hehe :-)
90210 Skrevet 17. august 2007 Forfatter #36 Skrevet 17. august 2007 Håper vi alle her på "Bli gravid" kommer etter nå snart!!
madamene Skrevet 17. august 2007 #37 Skrevet 17. august 2007 GRATULERE SÅ MYE....var kjempe spennende å lese denne tråden...håper at alt går bra for deg! Du går iallefall en kjempe spennende tid i møte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå