Gå til innhold

MORGENKVALMEN er kommet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

han har jo kjempelyst på unge han :) skulle ønske jeg så ansiktet hans da han fikk vite det. Klarer aldri å holde kjeft jeg da vettuh! Men en ting er sikkert, og det er at dette blir mellom meg og han (og BIM da, hehe) frem til 1.tri . Hvis jeg klarer å holde munn da da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe jepp samme her OM jeg er gravid da :P

Da skal vi holde det hemmelig så lenge som mulig...

:-P

Men spørs hvor lenge jeg klarer å skjule magen :o hehe

får bare si til familiene at jeg har ligget på latsiden med treningen i det siste! hehehehe

Skrevet

hehe :) det er jo en grei unnskyldning? :P

Skrevet

tjaa. hehe.. du har ikke lest innlegget mitt om "hjelp til tyding av tester?" hehe.. Jeg fikk et + på CB'en idag, men den vannrette streken er skarpere enn den loddrette. Men en ser det jo godt at det er et + ! Og jeg blir så usikker, har jo aldri testa positivt før, og er jo ikke sikker på om dette er positivt positivt om du skjønner. heh.. får bruke cb digital i morra. Da står det enten gravid/ikke gravid. hehe.. tror jeg er på tur til å tørne ;p

Skrevet

vet du hva?

Du er over IKM og du fikk et +?

da sier jeg bare en ting!:

GRATULERER DU ER GRAVIIIIIIID! :D:D:D:D

Ååååå så bra da! :D

Jeg VET du er det, en strek er en strek! ;)

Det hadde vert noe annet om dette var FØR ikm for da kunne det vert en såkaldt "kjemisk graviditet" men DU ER NOK GRAVID JA! :D

GRATULERER IGJEN :D:D:D

Så koselig da! :D

Skrevet

hei igjen!

Hehe, ja, fikk et + og jeg er rimelig sikker nå da etter å ha sjekka clearblue sine sider :)

Og TUSEN TAKK! :D Håper det klaffer for deg og :D Og at vi sees på 1.trimester snart :)

takk og takk og takk :D

klemmer fra Hanne :) Og sånn såkalt babystøv! Sender plenty, hehe :)

Skrevet

Hehe ja får håpe vi ses på 1 tri snart ;)

Skrevet

Bare til opplysning, måtte ta CB digital idag. og vet du hva? det stod GRAVID! Var jo egentlig sikker fra før, men nå...!!!!!! :D:D Hopp og sprett og tjo og hei! Osv :P ok, ikke så ille da, men nesten!

GLAD! :D:D:D

sees der inne Veslejenta :):)

Skrevet

GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg kommer etter!!! :-) (ønsketenkning) Hehe :-)

Skrevet

Håper vi alle her på "Bli gravid" kommer etter nå snart!! :D

Skrevet

GRATULERE SÅ MYE....var kjempe spennende å lese denne tråden...håper at alt går bra for deg! Du går iallefall en kjempe spennende tid i møte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...