Gå til innhold

MORGENKVALMEN er kommet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våkna i dag med store smerter ved livmoren, og da jeg skulle spise frokost så bare brakk jeg meg, jeg var så kvalm at jeg følte jeg hadde vert på fylla!

Men tok da en test (ikke med morgenurin) men den var negativ...

Tar nå ny test i morgen med morgenurin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke kvalm om morgenen, men kvalm ellers hele dagen. helt til jeg får spist litt (selv om jeg ikke er sulten) så går det over.. Og puppene, ja dem kan noen andre få, for de er vonde.. Rett og slett..

Jeg har ikke testa enda, har kjøpt tester, så vi får se i morgen om jeg husker å ta en test. Håper jo selvfølgelig jeg er gravid, men håper ikke for mye heller for da blir jeg skuffa!

Krysser fingrene for deg Veslejenta! :)

Skrevet

så på testen nå en stund etterpå... og der var det en skyggestrek!

Kanskje det da er håp likevel! :D

Skrevet

oi oi? Hehe, krysser fingrene! :) Jeg skal sjekke i morra jeg, for jeg er to dager over IKM ifølge mine beregninger. Og puppene har jeg lyst til å kvitte meg med for dem er ømme... Noen som har lyst på et par ømme pupper? Bytte? Evt få dem billig?! Hehe..

Skrevet

hehe såpass ja :P

Hehe jepp jeg ble litt glad når jeg så skyggestreken der asså :P

Betyr jo ikke at jeg er gravid, men det gav meg vertfall et snev av håp! :D

Og ømme pupper NEI TAKK! har mine egne!

Hehe de er ikke vonde sånn til vanlig men om jeg dulter borti dem eller løper ned trappa eller noe DA er det vondt da! hehe

Og når vesla slår på dem!!! huff det river! hehe

Skrevet

og jada nå var jeg jo så glemsk at jeg glemte å si "LYKKE TIL!!!!" til du skal teste i morgen! ;)

Krysser fingrene for deg vet du! ;)

Skrevet

hehe, jeg ba samboeren om å klemme på dem som han bruker å gjøre jeg, for jeg har jo gått rundt og kjent på dem i og med at dem er så ømme. Og da han klemte, ja, da hylte Hanne! For fytti helv*** så vondt det var. Da sa jeg at puppene mine fikk han ikke røre. Hehe ;)

Jeg både gleder og gruer meg til i morgen, enn om det er negativt? Da spiller isåfall kroppen meg et stort puss, for jeg har aldri hatt så ømme pupper, og vært kvalm flere dager på rad før samtidig.

Takk for det! Du skal teste imorra du og?

Skrevet

Hehe tror nok vi begge er gravide jeg! :D

Er vertfall det jeg håper på :-P hehe

Joda skal teste i morgen tidlig jeg også ;)

Og så skal jeg komme løpende inn her og forhåpentligvis offentliggjøre et POSITIVT resultat! :-P

Du må også gi en lyd ifra deg i morgen om hvordan det går vet du! ;)

Så støtter vi hverandre uansett resultat! ;)

Skrevet

Ja, håper iallefall det! :D

Jeg skal selvfølgelig komme inn her og si ifra, samme hva det blir til, hehe, Men ja, med et positivt resultat håper vi :)

Hvis vi er gravide nå, når er en eventuell termin tro?! Hehe

Hanne Håpløs!

Skrevet

jeg hadde ikm på lørdag, var det ikke da du også hadde?

I så fall har vi begge termin 21 april 2008 ! :D

Skrevet

hadde ikm på søndag ifølge mine beregninger, har ikke fulgt så innmari nøye med nå som jeg har ferie. Men mener det var søndag. :) Så blir den 22. hos meg da? hehe. Faen ikke langt unna førstemann hos min bror, han ble født den 17 april!!

HH :)

Skrevet

hmhmhm.. En svak strek. Tør jeg slippe jubelen løs? Nei, tror nok jeg stikker på apoteket og kjøper CB tester, liker ikke QR av en eller annen merkelig grunn...

Men det kom en svak strek der! :)

Skrevet

HVordan gikk det med dere to?

Jeg hadde selv IKM på lørdag, men kom ike noe.. Trodde jeg fikk mensen mandag pga bittelitt blødning.. Men tok en test, veeeeeeeeeeeeeeeeldig svak.. Tok en ny i dag tidlig, også veeeeeeeeeeeeeldig svak.. Så nå skal jegvente med å ta ny test til mandag.. Hadde nemlig mange savke tester i mai også, da endte det i SA :o(

Men håper jo det går bra denne gangen.. Kan virke som om jeg hadde festeblødning (hadde det sist jeg var gravid også, altså da snuppa ble laget for litt over 2 år siden))

Er spent på å høre hva testene ders sa.. Jeg ahr regnet termin til ca 22.april hvis frøet blir sittende!

Skrevet

Hei Blomst :)

Testa for en liten stund siden med QR og det kom en svak strek. Men tør jeg å slippe jubelen løs tror du? Hehe, nei, jeg skal på apoteket her og kjøpe CB hvis dem har, og teste nærmere helgen (hvis jeg klarer å holde meg da, hehe)

Håper det går bra denne gangen, Blomst :)

Skrevet

Så bra! Jeg bruker også QR.. synes de er best jeg da.. :o) Jeg fikk også svak strek i dag, men den er svak rosa da.. det er visst et godt tegn..

Sist jeg var gravid tok det også noen dager før streken ble sterkere, så jeg tror vi kan satse på at det er et godt tegn begge to!!!

Håper virkelig det altså!! Lykke til i alle falL!

Skrevet

Jeg testa også i dag, men helt blank negativ! :(

Ikke en ørliten skyggestrek en gang :(

Men men jeg nekter å gi opp håpet enda! :P

Skal bestille et par nye tester av et annet merke å se da.. jeg nekter å gi slipp før jeg har fått positiv! hehe

Å så koselig da! :D en svak strek er jo en strek! :D

Så tror du er gravid jeg! :D

Sniker meg til å si gratulere! :D

Skrevet

da har jeg bestilt 2 CB tester fra billigeteste.dk som sikkert er her på fredag.. så da må jeg atter en gang bare vente å se.. :(

Huff så kjipt.. i går fikk jeg jo en skyggestrek, og i dag ingenting, den varhelt blendahvit :(

Men det er jo en positiv ting at tanta ikke er kommet enda, kjenner heller ingen mensmurringer som jeg pleier å kjenne 2-3 dager før mensen kommer...

Så atter en gang--- det er jo håp! :-P

Skrevet

og her skriver jeg IGJEN! hehehehe

Juhuuu! nå så jeg på testen igjen.. og joda nå var det kommet en skyggestrek! :P

Leeeenge etter at jeg tok den så den er nok ugyldig, men pytt pytt det gav meg et lite smil om munnen vertfall! :-D

Skrevet

Jeg kjøpte CB digital og vanlig CB idag jeg da, som jg skal prøve i morgen :) Har jo svake streker på QR testene, men må prøve CB før jeg kan evt hyle ut her :) Jeg må nesten spise hele tiden for å holde kvalmen unna her, det er så jævlig at fy.. Aldri opplevd makan før!

Lykke til du og! :D

Skrevet

Hei Veslejenta!

Jeg har nå tatt to QR tester som begge har fått svake streker innen 5 minutter, og så var jeg på apoteket og kjøpte CB digital og vanlig CB, hehe.. Er spent jeg :) Prøver å ikke håpe for mye her, men det er sannelig ikke lett gitt..!!

Håper det sitter en spire hos deg Veslejenta, krysser fingrene for deg! :D

Skrevet

hehe så morro da! ;)

Tror nok du er gravid jeg! ;)

Men med meg tviler jeg...

Har jo mange symptomer, men de negative testene gjør meg usikker...

Så jeg er nok redd at jeg må over i 6 pp snart ja.. :(

Men lykke til! ;)

Skrevet

JEg håperhåperhåper ja :) hehe. Dette er eller kanskje var (?) min 12 pp da, så hadde vært kjekt om det klaffa nå gitt! :) Skal teste igjen i morgen med CB! Tør iallefall ikke teste nå, hehe..

Huff, kjett hvis du ikke er gravid :(

Skrevet

huff jaja, men skal teste på ny på fredag, og om den da er negativ venter jeg til mandag før jeg tester igjen... håper bare TR holder seg borte! for hun er så uvelkommen her i huset at jeg jager henne på dør om hun våger seg å ringe på! hehe

Skrevet

håper på det beste, så lenge hun ikke viser seg her og så er jeg fornøyd :) Hun er like uvelkommen her og kan du tro! Nesten så jeg angrer på at jeg slutta med p-pillene ;p

samboeren er jo så spent og da vettuh, jeg lurer på hvordan han er når han kommer hjem. Nevnte det over telefon idag serruh, og da ble han målløs :) Blir gøy når han kommer hjem ikveld :)

Skrevet

hehe så kos da! :)

Han er sikkert kjempeglad og gleder seg til å se en ny og POSITIV test! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...