Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

krolla!!!!!!!!!!

jeg hadde også egentlig termin rundt den 20. august, jeg er nå 22+3,ble gravid igjen etter 1 mens. Min MA ble oppdaget i uke 12 men skjedde i uke 9. Den gangen het jeg Nøtteliten,endret nick senere til solstrålen,deretter solstrålen&julemirakelet og etterhvert det jeg har nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg au er treig, er 35:) håper å få en til, med ei gang. Når jeg først er i seget..det er første nå.

Jeg har et idiotisk nick, men får ikke til å bytte hehe hehe

Skrevet

er det ikke bare gå inn på din side og deretter brukerinformasjon eller rediger profilen din da? har jo gjort det mange ganger men husker ikke om det var på brukerinformasjon eller rediger profil jeg gikk inn på.

Skrevet

Hei!! Jeg er 34 og venter vårt første før min neste bursdag;). Min herlige samboer er 35 og har heller ikke barn fra før... Vi tenker også to tette - kanskje med to års mellomrom - synes at det blir kjekkest for barna. Pluss da er det også tid til en potensiell tredjemann :)) hvis vi orker det da.... :)) Vi har bare vært sammen i ett år (kjent hverandre i 1, 5 år), men han ønsket seg barn nesten med en gang, så vi kjøpte hus sammen etter 4 måneder og ble gravide på første forsøk etter 6 måneder.... Ble litt nervøs siden alt gikk så fort, men vi har det helt fantastisk sammen heldigvis!! Nå venter vi ei lita prinsesse 9. desember :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...