Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! jeg lurte på om det var flere her inne som har passert 30 før de får sitt første barn. Selv blir jeg 34 1 mnd før termin. Har vært sammen med barnefar i 3 år ved termin og bodd sammen i 2. Har en MA bak meg (skulle egentlig hatt termin ca 20 august! altså i disse dager).

Er sikkert flere enn meg som er trege i avtrekkeren her inne. Sambo blir 33.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var 33 da jeg fikk min første, og mannen min 29. Det funket veldig fint for oss ihvertfall! Og så var alle damene på barselgruppen min på min alder også, så har aldri følt meg spesielt "gammel" egentlig

Skrevet

jepps - vi er treige (bevisst - vi har ikke prøvd lenge).

Jeg er skorpion 72, og blir 35 dagen før terminen. Har vært sammen med barnefaren i mange år og han er året eldre enn meg.

Selv om vi er treige, er vi slettes ikke de siste i venneflokken som får barn. Godt å vite det er flere av oss :-)

Skrevet

Jeg er 31 og sambo 34 :) Kunne jo ikke få mitt etterlengtede nurk før jeg traff mannen i mitt liv! Og det er snart 3 år siden, så nå var tiden moden.....

Skrevet

Så godt å se at det er flere som er,var nærmere 34 da de fikk sin første. Jeg er 5 mnd på vei men tenker allerede på nestemann!!!!! vil jo ha flere barn og klokken tikker i vei,er det flere som tenker på det?

Skrevet

mm jeg tenker på det. Blir nok ikke noe prevensjon etter at gutten her er født. Så får vi heller se hva som skjer. Vi kunne tenke oss to barn, så det er bare å hive seg rundt!!! Får fryktelig dårlig samvittighet i forhold til jobben men..........er det de jeg skal ta hensyn til da????

Skrevet

Nei kan ikke ta hensyn til jobben!!!! kan bare si at jeg holder rekrutteringen oppe!!! (jobber i bhg). Tror de forstr at det kan bli to tette med hensyn til alderen min. Blir nok ikke prevensjon her heller,spørs om mamma får litt betenkeligheter med to tette,bor i 4 etasje i blokk uten heis! så da spørs det om vi må se oss om etter hus. Men det var disse millionene på bok som mangler da......

 

Skrevet

ja det var de millionene på bok ja...........sliter litt med de her og! :-)

 

Skrevet

Hei! Jeg er nettopp fylt 35 og venter min første! Har ikke passet før nå! Alt falt på plass når eg traff barnefaren :-) Han fyller 42! og dette blir hans første også!

Skrevet

Hei!

Her er en til som er litt treg i avtrekkeren! Jeg fyller 34 år en uke etter termin. Samboeren er et år eldre og venter også sin første.

Skrevet

Jeg tror det er flere av oss :-)

 

Jeg har termin på 32-årsdagen min jeg :-)

Skrevet

Vi var litt trege, men det var pga min ekstra utdanning. Jeg ble gravid når og hadde termin når jeg var 30, men da mistet jeg i ma. Så ble jeg gravid igjen og ble mamma når jeg var 31 og nå skal vi ha en til og da er jeg 33.

 

Skrevet

og hvor bor dere hen i landet?

Trondheim her :-)

Skrevet

Bor i oslo, og vi er begge 31 (sambo rekker å fylle 32 før termin)

Skrevet

Jeg er også treg! Blir 34 i desember da min lille baby også kommer. Min kjære er 34.

Skrevet

Trondheim her også!

Skrevet

Vi er også litt sene..., men måtte møte riktig mann først:-) Jeg er 31 år og han blir 32 noen dager før terminen. Vi bor på Ski.

Skrevet

Slenger meg på her jeg også. Fyller 34 like etter termin, og barnefaren fyller snart 32. Tenker faktisk også allerede litt på nummer to, men jeg tror vi kommer til å vente ihvertfall et eller to år da jeg har hørt at det kan bli veldig hektisk med to så veldig små barn samtidig. Så det var et par førstegangs fra Ski her. Er fra Ski selv, selv om jeg akkurat nå befinner meg i utlandet.

Skrevet

HI her,jeg har bodd i Ski,men flyttet derfra for 1 1/2 år siden,egentlig fra trøndelag,bor nå i Buskerud.

Skrevet

var 30 da førstemann ble født, og 33 denne gangen..

Skrevet

Jeg er 34 og førstegangs:-)Bedre sent enn aldri!

Skrevet

Jeg fyller 32 før termin - samboer er 36. Hadde forøvrig også en MA med termin 20.08.07. Er nå 14 uker på vei igjen.

Skrevet

Vi fyller 35 år i år begge to(før termin).

Ja, det var det å møte den rette, ville ikke ha barn med hvem som helst heller.

Vi har snart vært sammen i 6 år, bodd sammen i 5 1/2 år, forlovet i litt over 4 år og gift i drøyt 1 år:-)

Det tok litt tid før vi fikk den hjelpen som vi trengte.Det er 4 år siden jeg sluttet med p-piller.

Min mann hadde problemer med sædproduksjonen pga et arbeidsuhell for 10 år siden. Det klaffet med en gang vi fikk hjelp, og all ros til de på Fertilitetsklinikken i Porsgrunn.

 

Vi gleder oss veldig til vårt første barn.

Skrevet

Jeg glemte å skrive at vi har 2 SA'er bak oss(mai -05 og mai-06).

 

Vi bor i Sandefjord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...