Gå til innhold

Prinsesse meg i ræva, SPYR av henne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda, snart tar vi til vettet og får avvikla dette gigantiske sugerøret ned i statskassa. Så kan kompetente folk styre skuta, og sørge for at vi har et presentabelt ansikt utad. Ingenting i mot personene i kongehuset, men institusjonen er avleggs og har ingen praktisk funkjon i dag.

Så det så!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sugerør i statskassa ? Tror du det er gratis med president ? Og de skal velges hvert fjerde år....ja,det blir billig.

Skrevet

Sikker på at du har ei prinsesse i ræva og ikke barn i magen? Sånn ukontrollert spying kan tyde på hyperemesis.

Skrevet

jeg zzzzzzzzzkal zzzzzzkrive en flott bok om deg og hezzzztene mærta! zzzzå kan du lære andre å zzzzznakke med engler å nizzzzzen på låven

Skrevet

Jeg sytes det er flott at noen i kongefamilien skiller seg litt ut;o)

Skrevet

Anonym 19:01: Ingenting er gratis., men da får vi i alle fall valuta for pengene.

Skrevet

Syns ikke vi skal være så slemme mot Ari. Syns han virker å være en ok kar! Men kongehuset som institusjon kan vi greie oss mer enn fint uten. La oss få president, en som erhverver seg embetet gjennom hardt arbeid.

Lurer på: Hvorfor mener folk vi bør ha et kongehus?

Skrevet

HAHAHA, jeg spyr også av henne...

Men du vet, når man går på stoff, så både "ser" man mye og har mange stemmer oppi hodet sitt....

Bort med monarkiet!

Skrevet

Mottar ikke hun apansaje?

Hvordan tror du hun har mulighet til å kjøpe hus til 18 mill da??? Og flytte kommunegrenser mm slik det passer henne...?

Skrevet

Så du ønsker president med fornøydhetsgaranti ? Pengene tilbake også da eller ?

Hvor naiv kan man bli, anonym 08:04 ?

Skrevet

Hun mottar betaling pr. oppdrag hun utfører - ikke en fast apanasje.

Hun har penger som hun har arvet og det er de som er brukt til eiendom.

Bloksberg, hytta, er arv fra Kong Olav.

Skrevet

Hvorfor ikke ?

Skal Jens eller andre statsministre være sjef i Norge - greit nok. Da vil vi ikke trenge enda en valgordning.

Skal vi anskaffe president istedet for kongehuset - det ser jeg intet poeng med. Det er samme pengesluket - og økonomi synes å være hovedargumentet for motstandere av monarkiet, og dermed er det liten eller ingen vits i å endre noe.

Hvem skal være sjef i Norge ? Rimi - Hagen eller Røkke ? Det må i alle fall være noen som er villige til å bruke mye av sin personlige formue på kampanjer og valg og egen stab ettersom denne presidentordningen er så utrolig billig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...