Gå til innhold

Prinsesse meg i ræva, SPYR av henne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er en skam for kongefamilien, og det norske folk! Og vi som trodde Ari var sprø? Hun får iallefall han til å fremstå som den "normale" i forholdet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er "vi"? Er du i flertall? I så fall er det flere som er sprø.

Innlegget ditt var forøvrig blottet for argumentasjon, og dermed lite å diskutere. Ha en fortsatt fortreffelig aften.

Skrevet

Nei, uffda. Traff jeg deg på et sårt punkt? Du ser vel engler du også, kanskje? En av de patetiske kjerringene som ikke har noe å henge fingrene i, og fordriver tiden med tarot og spåing?

Skrevet

Om dama vil snakke med engler er det hennes sak....

Prinsesse eller ei....

Selv tror jeg hun prøvde LSD på pilgrimsferden og aldri kom helt ned igjen;-)

Skrevet

Det var da voldsomt til engasjement;-)

Hva med kronprinsen som giftet seg med en alenemor som i tillegg hadde levd "utagerende"? Er hun en skam for kongefamilien også?

Skrevet

Heia, prinsesse M!!!Synest det er helt topp at hun gjør som hun vil!

Skrevet

Alt de kongelige sier og gjør, tar nå i hvertfall jeg m en klype salt. Men til deg som mener tarot og spåing er for de som ikke har nok å gjøre: Det finnes mer mellom himmel og jord enn hva de fleste kjenner til. Men klart, skeptikere som deg lar seg aldri overbevise før dere faktisk opplever noe "spesielt" selv.

Men vil også si at de som faktisk har evner, sjelden eller aldri reklamerer for det så hun kan jo si hva hun vil for meg.

Skrevet

Håh... Det var såvidt du ikke fikk meg på krigsstien her. ;-)

Skrevet

Ditto Prinzessin, men ikke idag,...... Ikke idag..... ;o))

Skrevet

Nei, jeg har ingen tiltro til verken tarotkort eller spåkjerringer. Jeg ser fremdeles ingen argumentasjon i innlegget ditt.

Skrevet

hun må da få lov til å gjøre hva hun vil, men hun bør tåle å få kritikk når hun buser ut med at hun har samtaler med hester og ser en engel i vær en busk...MEN syns det er ganske domt at hun bruker prinsessetittelen ang denne engleskolen...skolen har ikke noe med kong(l)ehuset å gjøre...men men...det er nå min lille mening

Skrevet

hun har nok tatt litt for mye englestøv sammen med Ari. Åhhhhhhhh Mæææææææææærta, zzzzzzzzzzzzzzkal vi ikke ta ei zzzzzzzzzzzzzzzztripe og zzzzzzzzzzzzznakke litt med hezzzzzzzzzzzzzzzzztene.

Skrevet

hehe...litt bra skrevet d der=P

Skrevet

dette er faktisk et usa importert konsept......det er en "helt ny måte" å snakke med englene på. Siden dette er et konsept er det også politikk. Derfor ikke bra hvis man skal være prinsesse.

Skrevet

jeg bare venter på at harald skal stå fram som homofil det hadde vært litt morro.

men hvem prinsessen prater med spiller ikke noen rolle for meg.

Skrevet

hehe, jeg husker at jeg for noen år siden møtte ei sprø dame utenfor tr.heim torg.(da var martha gravid med sin første) hun kunne fortelle at martha skulle ha ei jente og jenta kom til å bli lesbisk.hehe...kanskje hun også var klarsynt?

Skrevet

kult da :-) det hadde vært fint :-) bare hun tør og stå for det da. litt lenge til hun blir stor.. håper alle trangsynte har lært seg bedre i løpet av den tiden

Skrevet

Slikt snakker man ikke om medlemmer av kongefamilien!

Skrevet

Om dere ikke liker det hun gjør så hvorfor gidder dere å bruke energi på det da. Er det ikke bare å overse det?

Skrevet

Du får flytte til england og bistå dronningen der da=) snurpetryne

Skrevet

Jeg skal få hesten til naboen, til å ringe henne, jeg ;) Kanskje den får høre noe spennende.......

Skrevet

Norges status nærmer seg nok republikk nå. Og det er bra.

Skrevet

Tror ikke Norge er det spor nærmere det dyre republikk - veldet.

Og du kan ta det med ro - Mærtha mottar ikke apanasje lenger så skattepengene dine er trygge....;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...