*Rutletutt* Skrevet 13. august 2007 #26 Skrevet 13. august 2007 Ja, det er jo ikke mulig selvsagt...he he - men de kunne i allefall ha LATET som om en fødsel ikke alltid tar ti minutter;o)
snuppi min Skrevet 13. august 2007 #27 Skrevet 13. august 2007 *hehe* takk for det - har ikke fulgt med på den serien jeg :op
*Rutletutt* Skrevet 13. august 2007 #28 Skrevet 13. august 2007 Og så er det jo alltid sånn at rett etter riene starer så må de begynne å presse...
Gjest Skrevet 13. august 2007 #29 Skrevet 13. august 2007 Skrike og bære seg.... Jeg fikk krefter av å rope når det stod på som værst, kan ikke sammenligne det med å sitte å skrike en hel natt uten grunn da. Jeg gikk rundt på fødestuen og ynkinga og stønna i 12 timer og vrælte i 2 timer, jr kom og var stor og fin og jeg var i fin form og hoppa i dusjen som om ingenting hadde skjedd. Jeg syns også "Vilde" var flink å spille, og jeg blir neste litt fornærmet når noen gidde å si at en fødsel ikke "behøver" å være slik, for meg var det nødvendig å rope...
Monajenten Skrevet 13. august 2007 #30 Skrevet 13. august 2007 Ja det var nødvendig for meg også NewMom. Vi er alle forskjellige, og det hadde ihvertfall blitt slitsomt om jeg måtte tenke på at jeg IKKE skulle skrike, fordi det ikke "behøver" å være sånn.
Elise og mamma Skrevet 13. august 2007 #31 Skrevet 13. august 2007 Å, jeg fikk tårer i øynene når jeg så på! Fikk sikkelig flashback!! Det var akkurat sånn det var med meg også, men heldigvis fikk ambulanse-folkene meg på sykehuset før jenta var på vei ut. Synes Vilde var flink jeg
Monajenten Skrevet 13. august 2007 #32 Skrevet 13. august 2007 Samme her. Var helt sikker på jeg kom til å føde i ambulansen men hadde "bare" seks cm da jeg kom på klinikken. Fødte etter jeg hadde vært der i 45 min.
rødblåoggrønn Skrevet 13. august 2007 #33 Skrevet 13. august 2007 Synes hun var helt elendig til spille..
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. august 2007 #34 Skrevet 13. august 2007 Joda, flink til å spille va hun. Jeg skek ikke i det hele tatt (selv tror jeg at jeg skrek MYYE), men ifølge søstrene mine var jeg MUSESTILLE hele tiden. Var nok bare i hodet mitt jeg hylte:) På fødsler man ser på tv, sånn ellers overdriver man skikkelig, men Vilde var litt mere naturlig. Ikke så mye overdramatisk som på andre filmer.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. august 2007 #35 Skrevet 13. august 2007 Men mener å huske at Vilde begynte ALLEREDE nest siste episode på forrige sesong me fødselen. Hun hadde vondt men ville ikke si det til Svein. Så det var ikke sånn "oi, rier, nå kommer ungen, plopp ute"...
scoobidoo Skrevet 13. august 2007 #36 Skrevet 13. august 2007 Enig med attpåklatten... Særlig i begynnelsen. Det er da ikke så j... vondt først? Hvert fall syntes ikke jeg det, men, igjen, alle er jo forskjellige. Jeg fikk forresten tips fra jordmor om ikke å skrike og rope så mye, men heller holde hodet ned mot brystet, og det gjorde jeg. Jeg tror nok det hjalp ja.
Sånn kan det gå Skrevet 13. august 2007 #37 Skrevet 13. august 2007 Jeg har født på kortere tid enn det flere ganger og har ikke skreket noe likevel. Er vel bare slik at noen synes de må skrike og andre ikke.
Liten gutt i magen<3 Skrevet 13. august 2007 #38 Skrevet 13. august 2007 ja det minet meg på at jeg aldri skal føde igjen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå