Gå til innhold

Synes Vilde var helt RÅ til å spille jeg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde ALDRI klart det.. Å herme etter en fødsel! For det så jo rimelig EKTE ut!

Hun har ikke født selv heller, så aner ikke hvilke smerter det er.

Imponert jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er faktisk jeg også!

Syns det så veldig ekte ut, både når hun gikk hjemme der mens Svein sov, og når ambulansefolkene kom.

Skrevet

Jeg fikk med meg skrikene fra underetasjen og løp opp for å se hva det var........Om noen orker å hyle og skrike så fælt under en fødsel, så har de ihvertfall ingen krefter til å føde spør du meg..... Jeg har født tre barn og aldri har jeg skreket og bært meg på det viset, men brukt all energi på pustingen:-)

Så jeg synes IKKE det så ekte ut overhode! Men vi er jo forskjellige så klart;-)

Skrevet

Det er vel den beste uekte fødselen jeg har sett i en serie...

Skrevet

Ang hyling; jeg tviler på at hun slo meg.... (men jeg så ikke episoden altså).

Noen hyler. Ja.

Skrevet

Altså, jeg skrek som en gal og klarte å presse ut ungen på 6 minutter. Å si at det er å skrike og bære seg synes jeg faktisk er ganske frekt.

Skrevet

Attpåklatten:-)

Jeg hylte akkurat sånn som Vilde gjorde, men ungene kom ut likevel;)

Skrevet

Synes det var meget overdrevet.... Har du så vondt at du skriker så jæv... så orker du ikke gå rundt sånn.....

Skrevet

Ja, det var dritbra, kjente meg veldig godt igjen faktisk.... hehe, *flau*

Skrevet

Men var du ikke helt utslitt da? En gjennomsnittsfødsel varer jo gjerne noen timer, og man skal ha god kondis for å holde ut å hyle slik i flere timer tenker jeg:-)

Skrevet

Nettopp det jeg og tenker Kaka:-)

Skrevet

Jeg var iallefall ikke spesielt sliten nei, hadde bare rier i 1 timer og 25 minutter før han var ute.... Var vel kanskje derfor jeg måtte skrike, for det var så vanvittig intenst.

Skrevet

Jo jeg var utslitt, men samtidig følte jeg at jeg fikk mer krefter av å hyle alt jeg kunne sånn at jeg på en måte fikk ut aggresjon.

Fødsel nr. 2 startet forøvrig med første rie hjemme i stuen kl. 03.30 på natten, og jeg ble hentet i ambulanse. Gutten ble født kl. 05.20 :)

Skrevet

Må du så må du! Måtte pent gå fra undersøkelsesrommet til føderommet jeg med nesten full åpning og veer. Det gikk ikke stillferdig for seg for å si det slik. Husker jeg hang etter gelendret bortover gangen for å komme meg bort på rommet.

Skrevet

Dette er skikkelig tydelig tegn på hvor forskjellige fødsler man har!! :)

Jeg syns jo ikke det var overdrevet for det minnet om min egen fødsel. Var sånn jeg gikk. Klarte IKKE å ligge, det var helt grusomt. Måtte gå rundt, det vondeste var å ligge i ro.

Skrevet

Syns hun var veldig flink jeg. Mye mer troverdig enn div andre fødsler jeg har sett i andre amerikanske serier, der de er nysminket og flott på håret etter å ha pustet to ganger og presset ungen ut på tredje utpust. ;o)

Skrevet

Ja da blir det nok litt annerledes, for jeg tror ærlig talt ikke at noen kan klare å frembringe så mye hyling i mange mange timer, uten å falle helt sammen av utmattelse;-)

Bare å prøve å begynne å hyle det og holde på hele natten;-) Det hadde nok naboene blitt glade for også......hihi....;-)

Jeg hadde mer enn nok med fokus på pusten og åpningen selv....hadde ikke orket å hyle i tillegg, orket ikke prate heller for den sakens skyld:-)

Husker den andre fødselen min, da kom en pleier inn med tlf fra England (!!!) Familie som VILLE vite hvordan det gikk, jeg bare så stygt på henne, så hun snudde og gikk ut igjen;-) Den fødselen var min korteste og varte i 4 timer...

Skrevet

Jeg hyyyylte som bare f... under fødselen. Kjente meg sååå godt igjen!

Ungen var ute etter 5 press :-)

Skrevet

jeg synes det virket så ekte at jeg måtte holde meg for øynene, siden jeg fikk fødsels-flashback, hehe...

Skrevet

Alle fødsler er vel forskjellige....jeg skrek masse under første fødselen....klarte ikke å puste med riene i det hele tatt - og da kom jo ikke ungen ut. Denne gangen klarte jeg faktisk å puste i stede for å skrike - og da gikk det kjappere, ja;o) Når det var som vondest MÅTTE jeg skrike....men ikke sånn som det der, nei....men det er vel noen som gjør det sånn;o)

Det jeg alltid reagerer på når det gjelder fødsler på tv er hvor FORT de går! Syns min siste gikk fort, jeg - men det var jo ikke i nærheten av det der;o))))

Skrevet

Eeeehm, med redsel for å føle meg dum...hvem er Vilde?

En annen ting, jeg hylte også da riene var som værst - følte jeg fikk mer krefter av det. Har dere ikke tenkt på at spydkastere og andre som driver med idrett der styrke er viktig, de hyler...

Skrevet

Kan godt hende hun var flink til å spille. Men det var ikke slik min fødsel fortonet seg iallefall! "knurret" og bannet et par ganger jeg. Og fødselen varte i 3,5 time, så den var intens nok! Men vi er alle forskjellige...

Skrevet

Ja.. hehe.. går fort ja. Men se det på denne måten da.. Fødsel i en film/serie som varer i 10 timer...? Tror ikke det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...