Gå til innhold

Er det bare vi som har en PC?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe, jeg spøkte litt med HI i det andre innlegget, bare tulla, og sa at det måtte jo være som å ha bare en kniv og en gaffel i skuffen... HI tok meg vel ikke seriøst?

 

Anyway, en stasjonær til sønnen her, og bærbar til meg. Har ikke mann, og må fikse alt selv på datan, sukk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja følte meg litt gammeldags. Men det er ingenting jeg hadde tenkt over før i dag=) Skal hvertfall ikke haste ut og kjøpe en til

Skrevet

Å kjøpe en datamaskin for over 50 000 ser til gjengjeld jeg ikke noe som helst poeng i siden den uansett ikke vil vare i mer enn noen år. Synes da det er langt mer fornuft i å ha pc'er til alle i familien som trenger det.

Skrevet

Til HI

 

Jeg tulla bare i det forrige innlegget, da jeg sa det der med bare en kniv og en gaffel... Bare tull!!! Tok du meg seriøst? Jeg er bare litt sånn... erten... og mente IKKE det var rart i det hele tatt med bare en pc i huset! Tvert i mot helt normalt ;)

Skrevet

Fordi vi trenger en så stor maskin til vårt bruk.

Enkelt og greit:-) Og denne varer nok mer enn til neste år, for å si det sånn.

Skrevet

Fikk bare inntrykk av at det ikke var vanlig. Ikke for å henge ut deg altså. Men begynte å lure litt på om vi var gammeldagse eller om det var vanlig =)

Skrevet

Rimelig optimistisk av deg om du tror en pc har særlig mange års levetid uansett komponenter og prisen på disse. *ler*

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Vi har to stasjonære og en laptop.

Skrevet

Det gjør jeg ikke.

 

Jeg har faktisk ikke betalt den heller. Men det sier seg selv at en pc i en høyere prisklasse er bedre enn en billig en.

Jeg sa heller ikke at den kom til å vare evig. Men i og med at den er 4 mnd gammel, tror jeg vi har den litt lengre enn til neste år, for å si det sånn.

 

Men for all del, bare le.

Flott at jeg sørga for det:-)

Skrevet

TIL HI

 

grunnen til jeg spurte om han ikke fikk låne din var fordi jeg tenkte at du satt med din og skrev hjemme...

ja vi har to her bærbare her hjemme, vet ikke hva som er vanlig jeg...?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

mulig.. vi har 5. 2 laptoper, 2 stasjonære, og en til multimediasentershiten til gubben

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...