Gjest Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Nevnte det under ett innlegg lengre ned på siden og fikk det sammenlignet med som bare å ha en gaffel og kniv? Haha er visst gammeldagse vi da =) Skal innrømme at det hadde vært kjekt av og til, men ingenting jeg gidder å bruke tusenvis av kroner på=)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Her i huset er det kun en data... Vi har ikke råd til å kjøpe flere...
1stor1liten =) Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 mener du en stasjonær data da? vi har 1 stasjonær og en bærbar.
Lilly 79 Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Ikke i det hele tatt. Vi har bare en vi også. Vi har da jammen andre ting å bruke penger på en to pc`er. Hallo, hvor ofte er det nødvendig da?? Og du, hold deg fast: Vi har bare en stasjonææææær!!!
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Har en stasjonær og en bærbar.
Øyboeren med to små <3 Skrevet 13. august 2007 #8 Skrevet 13. august 2007 hehe, vi har ikke pc..! men låner pappa sin når jeg er her på besøk og sånn.. klarer meg fint med det..!
Sånn kan det gå Skrevet 13. august 2007 #9 Skrevet 13. august 2007 Skjønte for min del ikke hva det er dere har/ikke har i motsetning til andre...
Carnivale Skrevet 13. august 2007 #10 Skrevet 13. august 2007 Vi har tre stasjonære og to laptoper vi. Mannen i huset er datamann...
Lilly 79 Skrevet 13. august 2007 #11 Skrevet 13. august 2007 Ok, det har dere. Kanskje fordi dere trenger to. Men vi har èn. Vi trenger bare den. Skal vi da løpe å kjøpe fordi andre synes det er rart at vi har bare èn?
Gjest Skrevet 13. august 2007 #12 Skrevet 13. august 2007 Her i heimen har vi bare en pc... en stasjonær en sådan. Både mannen min og jeg tilbringer mange timer foran pc på jobb, så det er ikke mye vi bruker den på fritiden nei.... ;o)
Lilly 79 Skrevet 13. august 2007 #13 Skrevet 13. august 2007 *skamme oss* Hold deg enda hardere fast: Vi har ikke flaaaaaat-tv!!!!!!
Gjest Skrevet 13. august 2007 #14 Skrevet 13. august 2007 ikke vi heller =) hehe har widescrren da men det er nok ikke bra bok..*ler*
Lilly 79 Skrevet 13. august 2007 #15 Skrevet 13. august 2007 Fordi hovedinnlegger fikk en tilbakemelding på et annet innlegg der en stillte spørsmålstegn til at de bare hadde èn pc.
Sånn kan det gå Skrevet 13. august 2007 #16 Skrevet 13. august 2007 Ok, har dere "bare" en stasjonær, var det sånn? Vi har for tiden oppe og går 3 stasjonære (to av dem gamle som ungene bruker) og 4 bærbare (en av dem ikke helt i form for tida, så må nok til med litt fiksing der når jeg får tid). Er utrolig prsktisk med bærbar da slik at man slipper sitte fast på et sted ved maskina.
Lilly 79 Skrevet 13. august 2007 #17 Skrevet 13. august 2007 Vi også. Og den er hele 28 tommer. *gosj*
Gjest Skrevet 13. august 2007 #18 Skrevet 13. august 2007 =) Hehe ingen som klager heller MEN vi har flatskjerm 19 tommer pc skjerm *skryyte* hehe
Lilly 79 Skrevet 13. august 2007 #19 Skrevet 13. august 2007 Mulig det, men jeg sliter så innmari med å gjøre husarbeid, vandre rundt osv. samtidig som jeg holder på med pc`en, så da er det like greit for meg med en stasjonær.
Gjest Skrevet 13. august 2007 #21 Skrevet 13. august 2007 Ja vi har "BARE" en stajonær- Aldri tenkt på det før at det er bare, ja før jeg fikk det kommentert da =)
Lilly 79 Skrevet 13. august 2007 #23 Skrevet 13. august 2007 Ikke jeg heller. Men da kan jeg kanskje skryte av at jeg hadde fått 10 bærbare for det som min stasjonære kostet da. Kvalitet framfor kvantitet;op
Gjest Skrevet 13. august 2007 #24 Skrevet 13. august 2007 hehe =) good good..nei vi ser ikke heller behovet. men jeg synes det er rart at noen synes det er merkelig med bare en pc..fått intrykket av at folk har mange pcer i heimen..men da er jeg tydeligvis ikke så hekta på internett som jeg trodde =)
tre små... Skrevet 13. august 2007 #25 Skrevet 13. august 2007 men nå var det vell du som svarte: "Vi er "gammeldagse" Har bare en Pc =)" når en spurte om han kunne låne dink... så da må du jo ha tenkt på det sånn.. og den kommentaren med kniv og gaffel virket vell mer som en spøk....? hehe... kjøpte meg en bærbar i en alder av 25 år... første dataen jeg har hatt.. har ikke angret.. nå kan mannen ha sin i fred også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå