Gå til innhold

Hva er det som skjeeeer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmm nei i kveld skal jeg bare være hjemme å slappe av tenkte jeg ;) får besøk av en venninde ..

Men ang legen på mandag..

Du trenger ikke ringe å bestille legetime, det blir bare dyrt..

Du kan bare gå opp på legesenteret og gå inn på labratoriumet og si du vil ha en urin prøve eller blodprøve fordi mensen er sent ute og hjemmetestene viser negativ ;)

Trenger ikke legetime for det ;)

Legen kan ikke gjøre noe uansett så da må du betale for en legetime når du egentlig bare trenger å betale for prøvene ;)

Så ikke ring å bestill legetime, bare dukk opp og si til lab-folka at du må ha en test! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

okei da skal jeg gjøre det:)

takk for godt tips! :) ikke lett å vite hva som er best å gjøre når man er helt ny på dette.

Her hos meg forventes det at jeg skal drikke, det er en slags festival her denne helga.. Men jeg må nok si at jeg har hatt migrene i dag, eller går på pencilin og ikke kan drikke.. kanskje teit siden jeg får negative tester, men man vet jo aldri. er på min 45 dag i syklusen nå og har aldri vært så sein før.. slutta på nuvaringen i desember..

høres koselig ut med venninnebesøk, jeg skulle ønske jeg heller kunne gjøre det i kveld..

Skrevet

må vi ha morgenurin på det tror du?

Skrevet

Hehe ja jeg er alt motsatt av ny på lege besøk! hehe

Har vert hos legen så mange ganger at jeg kan legesenteret opp ned og bakover i drømmene mine! hehe

Nei når ringte nettopp venninna mi og sa hun hadde vert på fylla i går så hun orka ikke å komme på besøk i dag likevel..

Så kjipt! :(

Da må jeg tilbringe hele lørdagskvelden alene jeg da.. :(

Jaja ikke noe nytt det der.. hehe ettersom sambo er så mye borte...

Men men

Vet du hva?

Jeg fikk jo 2 tester i posten i dag vet du.. de stripsene.. den første var jo negativ så da ble jeg sint og knakk den andre i 2 å kasta den i søppelet! hehe huff så jeg angra etterpå! kunne jo tatt den bare for morroskyld i morgen tidlig! hehe

Men men får vente til mandag å se hva urinprøven der sier, er den også negativ ber jeg om en blodprøve, og er DEN også negativ så avventer jeg det i noen dager å ser om TR kommer...

Og kommer ikke hun innen neste fredag så krever jeg ultralyd for å se hva som er galt her!!! hehe

Skrevet

nei trenger ikke morgenurin siden vi er så mye over ikm...

Så bare ta det når du har tid før legesenteret stenger! ;)

Jeg tar ikke med urinprøve opp men tar der.. er lettest det syns jeg ;)

Skrevet

det er lett å bli frustrert, og angre etterpå.. men det er jo ikke lenge til mandag!

tanta mi jobber på legevakten.. har ikke så lyst å møte henne i den forbindelsen.. men jeg kan jo gå der jeg har fastlege, på legekontoret mitt..

tr kommer sikkert på mandag, hehe, typisk! :)

Min sambo jobber også mye for tiden, så ser han ikke så mye.. det er litt kipt. men tror det blir bedre fra neste uke:)

tenker du på innvendig ultralyd for å se hva som evt. er galt, eller kan man se det på vanlig ultralyd også?

vi har ikke innvendig ultralyd i denne byen.. så det blir vanskelig for meg å evt. kreve det... men det blir sikkert ikke nødvendig. får vi håpe!

Skrevet

ja det synes jeg også er lettest. så slipper vi å drasse på en beholder med urin i veska hihi ;)

Skrevet

Hehe ja... men men får bare holde ut til mandag.. :)

Jepp var innvendig jeg tenkte på ja..

Men får nå først og fremst vente å se hva som skjer på mandag ;)

Lykke til!! :D

Skrevet

ja vi får gjøre det.

lykke til med ventinga, så får du gi lyd fra deg om det skjer noen endringer!

:)

Skrevet

Jepp i like måte! ;)

Og kose deg med alkoholfri drikke på byn du i kveld da! ;)

Skrevet

Huff nei nå kom TR :(

15 min før mor kom ut med en cb test til meg så kom TR! :(

Nå er jeg trist! :(

Huff jeg var såå sikker på at spiren satt denne gangen! :(

Skrevet

Hei Veslejenta.

Ja det var trist, jeg var sikker på at du var gravid med alle symptomene du hadde!

Du får se på det positive i det, nå kan du endelig bynne på en ny syklus og jobbe mot en ny el! Krysser fingrene for at det klaffer denne måneden! *klemme*

...jeg venter enda på TR... har foresten et hvitt-flytende utflod som ikke suges inn i papiret, men legger seg oppå det.. har hatt det en stund nå.. noen ideer på hva det kan være?

Skrevet

nei vet dessverre ikke...

Det kan variere så veldig fra person til person...

Eneste jeg har hørt er at utfloden som regel øker når en er gravid.. men konsistens og farge er helt individuelt.

Men men det er jo godt at TR ikke har dukket opp hos deg enda, du har fortsatt håp! ;)

Lykke til! :)

Krysser fingrene for deg!

Hadde jo vert så koselig om du nå var gravid!! :-D

Noen planer om å teste igjen snart?

Skrevet

tror ikke jeg tester noe mere, ringer legekontoret imorgen om TR ikke er kommet før den tid. tenkte å be dem om å se etter om jeg har hatt el eller ikke denne mnd. har lest på nettet at de kan sjekke det også.

har lest endel nå på nettet om TR som ikke kommer. og de skriver ofte at det er svært få som produserer seint hcg, så jeg tror nok at jeg har hatt sen EL eller ingen El denne mnd. men det blir jo greit å få bekrefta dette imorgen.

Hvordan går det med deg? skjønner deg veldig godt at du ble skuffa igår. når satt spira seg da du var gravid med din første?

Skrevet

Hei veslejenta

er du her om dagene nå når du venter på el?

Jeg skulle bare fortelle at jeg har vært på legekontoret idag, tok en graviditetstest med urin, og den var negativ. har enda ikke sett snurten av tr..

fikk ikke snakke med sykepleier eller lege, så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. skal jeg bestille meg en legetime, eller skal jeg fortsatt bare vente? Er på dag 47 nå..

Hva synes du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...