90210 Skrevet 13. august 2007 #1 Skrevet 13. august 2007 Huff nei nå klatrer jeg snart på veggene her asså!!! Skulle hatt TR på lørdag, men hun kom ikke... Nå er jeg da 2 dager over og enda ingen tegn til henne... Testene er bare negative og jeg har en del symptomer... Lurer på om kroppen min spiller meg et puss!?.. Vil så gjerne være gravid nå....! Men ser dårlig ut... Det er jo et positivt tegn at tanta ikke har meldt sin ankomst enda men det er så kjedelig å gå over tiden og bare få negative tester!!! Hmm Nei asså... Jeg får et par billigtester i posten en av de neste dagene nå, så får vi se, om de da ikke viser positiv så er jeg ikke gravid, siden de trenger bare 25ml hcg for å slå ut. Og siden jeg nå er over IKM burde jeg jo ha mer enn 25ml hcg i kroppen nå om jeg er gravid. Så sannhetens time slår om en dag eller 2... Krysser alt som kan krysses for POSITIV test!!! Er så lei av prøvinga nå.. ( går inn i 6 pp om jeg ikke er gravid nå) Vet det er utrolig mange som har prøvd myyye lenger enn oss, men jeg blir asså bare såå frustrert og lei av at det aldri sitter en spire!!!
Lykke(lig) Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Heia Veslejenta Jeg venter også på TR, etter mine utregninger sku den ha vært her på fredagen.... tok en test på lørdag med morgenurin (Quick Response), og testen var super negativ!.. men så jeg venter og venter.. Har du stabile sykluser da? Om du har det, er det jo sjangs at du er gravid. Har lest her at for noen det ikke slår ut gravid 1-2 uker etter ikm. Vi får krysse fingrene for at vi er en av dem.. hehe
90210 Skrevet 13. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. august 2007 Ja jeg har alltid hatt 28 dagers syklus... (max 29 dager) Men sist gang gikk jeg 7 dager over altså hadde jeg en syklus på 35 dager... Men mulig jeg var gravid men mista i SA eller noe? For jeg testa først negativ men så fikk jeg den svakeste positive testen i historien og da når jeg fikk mensen den 7 dagen over så var testen helt negativ igjen... Så enten var jeg gravid og mista, eller så har syklusen min plutselig forlenga seg... Men jeg håper jeg er gravid nå, for jeg er så lei av prøvinga nå (som garantert mange andre her også er) Og prøvinga påvirker jo samlivet litt, blir mer "MÅ ha sex for å bli gravid" Ikke som det skal være at vi ønsker det... Årh nei jeg vet ikke... men men er jo dessverre ikke annet å gjøre enn å vente... Men du må si ifra når du enten har testa eller om du får TR.. ok? Vi er jo i samme båt her..
Lykke(lig) Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 ja, vi må holde hverandre oppdatert! Lurte på om jeg skal ta en test imorgen tidlig.. eller om jeg skal utsette det, vente på tr... håper vi har en liten spire begge to som klorer seg fast!!!
90210 Skrevet 14. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. august 2007 vito28 hvordan går det med deg? Noen positiv test eller TR? Her fikk jeg en tydelig skyggestrek på testen i dag.. men den dukka ikke opp før ca 1 time etter.. og da er den jo teknisk sett ugyldig... Men er da grunn til et lite håp Tester igjen i morgen MED morgenurin.. Når skal du teste igjen?
Lykke(lig) Skrevet 14. august 2007 #6 Skrevet 14. august 2007 Hei Veslejenta! Verken positiv test eller TR her.. tok en test kl 12, da hadde jeg ikke tissa siden klokka 08.00. den var selvfølgelig negativ.. Ble litt deppa siden jeg har vært øm i brystvortene det siste døgnet, og da fikk jeg et lite håp.. Jeg regner med at syklusen denne mnd er veldig laaang.. Høres spennende ut med skyggestrek selv om det var 1 time etter! Du må si ifra når du har testa imorgen! hvordan går det med symptomene? noen nye?
90210 Skrevet 14. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. august 2007 Jepp det skal jeg vet du Nja jeg har begyndt med morgenkvalme da! Og så er brystene blitt veldig mye mer ømme... Og korsryggen er altså bare såååå vond... Hmmm håper håper her!!! hehe Men når skal du teste igjen da? Eller skal du bare vente å se om TR kommer?
Lykke(lig) Skrevet 14. august 2007 #8 Skrevet 14. august 2007 jeg skal prøve å vente til TR kommer, men som du vet, er det vaaanskelig å la være å teste. Men nå har jeg fått to negative tester, så jeg har liten tro på at jeg er gravid.. du har mange graviditetsymptomer! )) Blir spennende å høre imorgen!! når hadde du ikm igjen?
90210 Skrevet 14. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 14. august 2007 Hadde ikm på lørdag så jeg går mot 4 dagen over nå
Lykke(lig) Skrevet 15. august 2007 #10 Skrevet 15. august 2007 Hei Veslejenta, er det noe nytt? Her har ikke tr kommet, og jeg har ikke testa flere ganger.. orker ikke, blir bare skuffa og frustrert. er på 42 dagen i syklusen nå...
90210 Skrevet 15. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 15. august 2007 Nei.. bare negative resultat, fikk en skyggestrek på testen i går, men den kom ikke før over en time etter testen var tatt, og da er den jo egentlig ugyldig... Men skal teste på ny på fredag.. TR er enda ikke kommet her heller nei.. er på dag 32 jeg nå...
Lykke(lig) Skrevet 15. august 2007 #12 Skrevet 15. august 2007 ser på profilen din at du har ømme pupper, jeg har det også, men kun i brytvortene.. ikke så kjempemye og kun når jeg klemmer litt. Hvordan symptomer har du? Dette er jo egentlig et merkelig spørsmål, men vi er jo ganske åpne her på bim er vi ikke?
90210 Skrevet 16. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 16. august 2007 joda klart det! her skal du høre mine symptomer: -ømme bryster -uteblitt mens -trøtt døgnet rundt -løs/hard mage -soppinfeksjon -av og på stikninger ved livmoren -hodepine -svimmelhet -vond korsrygg -morgenkvalme/kveldskvalme -endrede matlyster -forbedret luktesans (føler jeg kan lukte bleia til vesla før det er kommet ut jo! hehehe) -verk i tannkjøttet -og enorme voksesmerter i beina om kvelden/natta -sinnsykt rastløse bein i løpet av dagen.. -økt utflod Ja det var de jeg kom på akkurat nå :-P Men så er det det da om alle faktisk er ekte eller om de er innbilte? hehe Du da? Noe nytt?
Lykke(lig) Skrevet 16. august 2007 #14 Skrevet 16. august 2007 Hei, du har mange symptomer og det er veldig merkelig om du ikke er gravid! Jeg krysser fingrene for at du er det:) Her er det lite nytt.. ingen tr, har ikke tatt test siden tirsdag. men tror jeg må gjøre det imorgen for da skal jeg på jobbmiddag... blir vanskelig å forklare hvorfor jeg ikke evt. skal drikke da...
90210 Skrevet 16. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 16. august 2007 Hehe ja men da har vi testefest i morgen da! :-P Skulle bare vert naboer vi vet du, så kunne du kommet over sammen med alle andre som skal teste i morgen og så hadde det blitt testefest ! hehe Nei men du må si ifra i morgen da, hvordan det går.. Jeg skal jo også teste i morgen og kommer inn hit å sier ifra strax testen er ferdig
Lykke(lig) Skrevet 16. august 2007 #16 Skrevet 16. august 2007 ja det hadde vært mye hyggeligere enn å stå alene (sambo er der jo på badet å bli skuffa.. Men vi får ta festen her inne;) (håpe det blir fest!) Når på dagen tar du testen? Jeg har jobb fra 08-15.30, tenkte det er lurt å bruke morgenurin så jeg tror kanskje jeg tar den imorgen tidlig. eller tisser i et glass og venter til etter jobb for å teste.. for å se om tr kommer iløpet av dagen.. huff, vet jeg kommer til å bli skuffa, så har ikke så lyst å teste akkurat.. tror du vi er gravide, eller har vi bare sen syklus denne mnd? håper på det første! hihi
90210 Skrevet 16. august 2007 Forfatter #17 Skrevet 16. august 2007 Hehe jaja men vi får oppdatere hverandre her inne da Joda jeg tror og håper vi er gravide Jeg tester nok ikke før utpå dagen i 1 - 2 tiden... for da kommer posten.. venter testene i posten i morgen skjønner du Men samler opp morgenurin i en boks og bruker den når testene er kommet
90210 Skrevet 17. august 2007 Forfatter #18 Skrevet 17. august 2007 Har du testa? I så fall hva ble resultatet?? Er speeent nå! :-P Jeg fikk ikke testa fordi testene kom visst ikke i dag likevel Men da er de nok her i morgen, så da tester jeg i morgen tidlig
Bdancer Skrevet 17. august 2007 #19 Skrevet 17. august 2007 Ser på bildene dine at datteren din ble født i januar i år... Når kom mensen tilbake på deg? Siden du har rukket å få 6 pp allerede...
90210 Skrevet 17. august 2007 Forfatter #20 Skrevet 17. august 2007 jeg har 5pp men begynner i 6pp om jeg ikke er gravid nå... Jo jeg fikk mensen allerede 1 mnd etter fødsel.. ammet til hun var 1,5 mnd men den siste halve mnd jeg amma kom mensen for det... Skulle gjerne ha ammet lenger, men mista melka..
Lykke(lig) Skrevet 17. august 2007 #21 Skrevet 17. august 2007 hei og hå Ingen tr og negativ test... testa med QR nå klokken 16 og brukte morgenurin.. er på dag 44 i syklusen nu, hva er det som skjeeeeer??? hehe, er rimelig lei av å vente nå ja.. er spent på din test imorgen!!!
90210 Skrevet 17. august 2007 Forfatter #22 Skrevet 17. august 2007 Huffda nei så kjipt! Ja jeg er også spent på testen i morgen.. men uansett hva den sier så tror jeg at jeg har en spire... For jeg er sååå kvalm om morgenene... Har uuutrolig ømme bryst og mye mye mer... Tror nok spiren satt her! Men får jo beviset i morgen da :-P
Lykke(lig) Skrevet 17. august 2007 #23 Skrevet 17. august 2007 det hadde vært så artig om du er gravid!!! Jeg krysser fingrene for deg!!! ) jeg er lei av å vente og ikke vite.. skjønner jo at jeg ikke er gravid, men hvorfor kan ikke bare tr komme da??? ååå du må gi beskjed når du har testa!!! ))
90210 Skrevet 17. august 2007 Forfatter #24 Skrevet 17. august 2007 Du KAN jo være gravid da... Det er jo faktisk noen få som ikke får positivt før langt uti svangerskapet... Hørte også om ei her inne som aldri fikk positivt med hjemmetester SELV om hun var gravid... Så det er jo enda håp for deg også siden TR ikke har dukket opp! Joda er sååå spent til i morgen at jeg klarer knapt å vente! Hehe godt jeg ikke har testene i hus nå, for da hadde jeg sikkert sløst dem bort allerede! :-P Men får nå håpe den er positiv i morgen, viss ikke så bestiller jeg time hos legen på mandag for å finne ut hva i huleste det er som skjeeer! hehe... Men takk for at du krysser fingrene for meg! Skal si ifra her inne så snart jeg har testa, hva resultatet ble!
Lykke(lig) Skrevet 18. august 2007 #25 Skrevet 18. august 2007 så på et annet innlegg her at du har testa negativt idag, og tenker på å bestille time hos legen på mandag.. lurte litt på om jeg også skal gjøre det. Hva sier du til legen når du ringer da? At tr ikke er kommet og du lurer på om du kan få komme å ta en blodprøve/urinprøve? da jeg sto opp idag fikk jeg noen stikninger i høyre side av magen.. men fortsatt ingen tegn til tr.. hvilken planer har du for lørdagskvelden da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå