Gå til innhold

skyt meg vis dere vil-----


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, skyter ikke deg jeg :)

 

Er enig jeg, synes det blir litt "dumt" hele greia på en måte... Men andre får gjøre som de vil selvsagt.

 

Synes også utrolig syndt på de som går igjennom noe "slikt"... men blir ikke med på noen innsamling.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er nok flere som tenker som deg...men ikke tør si det...

man MÅ jo være enig med flertallet.

Skrevet

helt enig med deg:)

Skrevet

"klappe i kor og gakke samme veien".

 

Uff, (S)TinkerBelle <3, jeg ler litt av og til av det du skriver, hehe... sorry (S)TinkerBelle <3. Du virker litt sinna, er du det ;0) ?

Skrevet

Jeg er enig, men det eneste jeg har gjort med det er å la være å hive meg på innsamlingen.

Tenker selvsagt på familien og har sendt noen ord i en tråd. Grått har jeg også gjort for den lille gutten, familien hans og den gripende historien. Men jeg har ikke for vane å sende gavr til fremmede folk, og ville syns at det var rart hvis jeg hadde fått det.

Men det virker som om hønemor (?) setter pris på det, og det er jo hyggelig.

 

Skrevet

en gave kan ikke erstatte noen man har mistet,så jeg synes det er litt dumt med sånne innsamlingsaksjoner o.l. tror nok man heller kan sende personen det gjelder en pm med å kondolere eller bare sende en varm tanke til familien.

Skrevet

Unskyld meg. Men synes dere denne diskusjonen er veldig respektfull ovenfor _hønemor_, Lillegull og andre som har mistet?

Vær så snill og tenk der om litt da!

Trist!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...