varg veum Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 men hvorfor er disse 2 mer "verdt" enn alle andre her inne på dib som har mistet? er det noe jeg har gått glipp av? klart det er flott at man vil vise omtanke,men syns det blir litt feil at enkelte her blir satt mer pris på enn andre når det gjelder sånn ting. det er jo like grusomt for alle som opplever dette... Det er ett godt initiativ, men føler at ska man gjøre sånn med noen her inne må man gjøre det med alle... Og jaa jeg forstår at noen har mer kontakt med enkelte enn andre og gjerne har lyst å sende noe , men kan man ikke da ta dette på pm og ikke åpent på forumet?? sitter sikkert noen som har mistet å føler seg lite verdt.... sier det igjen ...skyt meg vis dere vil...
Gjest Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 jeg vet jo ikke,men kanskje det er fordi de har vert mest aktive med å fortelle og dele med sine erfaringer og sin sorg...? bare min mening da..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 skyter ikke.. er så enig!! Er så lei av at man skal være så politisk korrekt her hele tiden. Eller tenn-et-lys-damene som jeg liker å si. *grøss*
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Enig med deg, men har ikke turt å si noe selv.... Er veldig mange som har mistet så det blir feil når bare noen får oppmerkosmhet. Kan heller ta det privat som du sier. Nå er vi vel to som blir skutt....
silhah og emilie Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 jeg får min del kunne godt tenkt meg å gi gave til alle som har mistet her inne..men nå er det bare disse to som jeg har hørt om i det siste...og jeg kommer nok til å organisere slik hver gang noen mister (håper det skjer så sjeldent som mulig)
Gjest Skrevet 12. august 2007 #7 Skrevet 12. august 2007 skal ikke skyte deg..for er såå enig... er 2stk som vist er mye mer "verdt" her inne. tenk på alle de som har mistet her inne,burde ikke alle disse få en oppmerksomhet da. er feks ei her inne som begravde sin baby for ikke så lenge siden,men ingen "brydde" seg om henne. selvom hun har lagt det ut her inne. kanskje ikke sååå aktiv som disse 2 her,men uansett. nå blir vel jeg også skutt;)
silhah og emilie Skrevet 12. august 2007 #9 Skrevet 12. august 2007 å bare så det er sagt så kjenner jeg hverken lillegull eller hønemor.. å det er ikke for å være politisk korrekt men fordi jeg bryr meg..å da sier jeg ikke at de som ikke vil være med ikke bryr seg..men vi har hver vår måte å gjøre det på
lenej :o) Skrevet 12. august 2007 #10 Skrevet 12. august 2007 vel.. tror nok det at folk føler de blir kjent med dem godt, som deler sine sorger emd oss alle her, og føler for å ville gi en liten oppmerksomhet til dem.. men du, frid, om du vil dele din oppmerksomhet med noen, så liker eg veldig godt sånne dere opera mints, å blir veldig glad for dem! :) neida, regner bare med at folk kan få gjøre som de selv vil da.. om de legger ut en tråd om en gave, så kan jo de som vil være med på det snakkes videre over pm eller sånt da
nickoline og supermann Skrevet 12. august 2007 #11 Skrevet 12. august 2007 jeg skyter deg ihvertfall ikke.... hvis man får mye pes fra anonyme er man kanskje ikke så "perfekt" likevel! Må jo være en grunn til at man får pes.... Den dagen hun fra "over there" meldte seg ut ( er ikke her så ofte lenger) fikk hun pes for at folk var lei av flyttinga hennes og at hun hadde skrevet innlegg om at eksen hennes kanskje hadde tatt livet sitt. han levde i beste velgående. også var det noe med å sende svigermora til pleiehjem, men den saken har jeg visst gått glipp av. De andre vet jeg ikke hvem er en gang...... skyt meg også om du vil!
nickoline og supermann Skrevet 12. august 2007 #12 Skrevet 12. august 2007 Nei og nei......linka den til savnet av nick her inne.....sorry!
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. august 2007 #13 Skrevet 12. august 2007 Er også enig med HI... og jeg vil og legge til at jeg syns det er flott at man vil gi blomster, gaver etc, MEN er det virkelig nødvendig? Ikke ta dette feil, men om skal skal gi gaver til alle fremmede som opplever store sorger i sitt liv,så kan man fort ta seg vann over hodet... Igjen, ikke misforstå, jeg syns det er fint!!! Og ja, det er trist at noen overhodet må gå igjennom en slik sorg som dette må være, men jeg synes det virker litt "rart"....
Gjest Skrevet 12. august 2007 #14 Skrevet 12. august 2007 er jo flere som har lagt ut historien sin her da..uten at det ble satt i gang innsammling av den grunn.
ippemo får augustbaby Skrevet 12. august 2007 #15 Skrevet 12. august 2007 Jeg er helt enig med deg. Er nok mange triste skjebner her vi ikke vet om, og synes at det er helt greit at dibbere vil gi noe til noen som har opplevd noen trist, men kan de ikke bare ta det på pm?
nickoline og supermann Skrevet 12. august 2007 #16 Skrevet 12. august 2007 så her kommer riktig svar til riktig innlegg.......... Jeg for min del har ikke vært så aktiv med de som har mista. Synes fryktelig synd på de. Fulgte med på lille Mikael og hans skjebne. Sendte min kondolanse og gråt en skvett for hans minne. Men føler selv ikke noe behov for å gi noen personlig gave. Noen her inne har vel fått mer kontakt enn andre og forstår de. Men hvorfor ikke gi penger til barneavdelingne på sykehuset eller krybbedødforeningen en gang i blant i stedet?
LivetErEnLek Skrevet 12. august 2007 #17 Skrevet 12. august 2007 Vel, jeg mista i uker 15 i romjula, fortalte om det her inne og fikk mange gode ord og tanker. Noen blomster fikk jeg ikke, men det hadde jeg jo også syntest vært rart om jeg hadde fått, da jeg ikke kjenner noen her inne rl og ingen vet hva jeg egentlig heter og adressen min. Syntes det er helt greit jeg, at de sender blomster osv hvis de kjenner til de det gjelder utenom på nettet. Føler meg ikke mindre verdsatt av den grunn.
Sentralstøvsugeren Skrevet 12. august 2007 #18 Skrevet 12. august 2007 Er muligens litt på kanten å ta opp i en tråd dette? Iallefall når man samtidig har en "innsamlingstråd" til Hønemor..... Ikke det at jeg ikke er enig, men da kan en jo bare la være å melde seg på innbetalingstrådene..................
Drømmejenta født 31.10.06 Skrevet 12. august 2007 #19 Skrevet 12. august 2007 Er nok enig med dere, men jeg har ikke vært aktiv så lenge. Det er bare disse 2 jeg har hørt om. Når noen starter et innsamlings prosjekt, er jeg selvfølgelig med. Trodde det var vanlig her inne at noen satte igang disse innsamlingene. Forstår jo nå, at det er desverre mennesker som blir oversett. Jeg vil alikevel være med på innsamlingene her inne. Syntes det er et flott tiltak, vise de at vi her inne bryr oss. Dette kan da selvfølgelig ikke gå utover økonomien, men har jeg råd blir jeg med.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. august 2007 #20 Skrevet 12. august 2007 Ja se her ja.. en litt på kanten tråd! Ja jøss.. her skal vi alle klappe i kor og gakke samme veien. Ingen har lov til å ha en mening som kræsjer litt med tenn-et-lys damene. Åhhhh.
varg veum Skrevet 12. august 2007 Forfatter #21 Skrevet 12. august 2007 ja vet det er på kanten å ta det opp ...tenke mye for og imot men er jo ikke ment stygt mot noen.. Jeg sender all min sympati og sku gjerne vært med på gave jeg også er ikke det det handler om... Unner hønemor en gave for all del... Sier bare at jeg synes at det kunne blitt tatt på pm eller noe... For det vil altid sitte noen her som også deler masse av livet sitt her inne men som likevel ikke får noe som helst.. (og til deg som starta tråden, jeg vet du mener det godt det er ikke ment MOT deg det er som sagt ett godt initiativ og vet du mener det godt:) Skulle gjerne startet en innsamling av hushjelp tråd til glansvask f.eks som nettopp har blitt alenemor til 4 barn under 4 år pga mannen var utro, også klarte hun å knekke foten i tillegg i går... Hun hadde virkelig trengt hjelp... Men tenker som så at vil folk hjelpe så har hun jo fortalt alt her inne selv så alle vet hun sliter ..Men føler man kan ikke hjelpe alle her inne derfor synes jeg at vil man hjelpe så kan man ta ting på pm evt lage ett eget hjelpeforum eller noe..hehe nei det blir iallfall feil..
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 12. august 2007 #22 Skrevet 12. august 2007 Jeg har vært med på èn gave her inne. Og det var til en som grep meg personlig, og som jeg kunne relatere meg selv til. Ikke fordi jeg er en "tennlysogbeformegikveld"-dame, men fordi historien rørte meg sterkt. Men når det kommer til begrepet "å miste" syns jeg faktisk det er forskjell på å miste et ikke levedyktig foster, og det å miste en datter, en sønn eller en ektefelle. Som det er nevnt over her; det er flere her som har gått gjennom en abort, men (skyt meg gjerne!) jeg har ikke engang vurdert å sende noen oppmerksomhet til disse, selv om sorgen nok kan være stor.
Gjest Skrevet 12. august 2007 #23 Skrevet 12. august 2007 hvorfor skal det være på kanten å ta det opp da?? må jo få lov å ha andre meninger enn flertallet. haha...du er herlig frid...hushjelp til vaska...ja kom igjen..hihi.. gjerne en hunk;)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. august 2007 #24 Skrevet 12. august 2007 Halleljuah.. endelig en som tenker som meg. *sukk*
SuperGlad Skrevet 12. august 2007 #25 Skrevet 12. august 2007 jeg er enig med deg, men synes det er feil å ta det opp akkurat nå. Dette går det ann å vente med å ta opp til man har fått kommet over sjokket i hvertfall!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå