Gå til innhold

Noen over 30 her inne tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

36 og venter nr 3 7/10. Fikk førtse da jeg var 30 :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

32 år og venter nr 1! :)

Skrevet

Hei! Er 31 og venter nr 2 innen 12 dager.

Skrevet

31 år her og andregangsfødende. Har en gutt på snart 5 år - venter jente :)

Gjest Ut på tur
Skrevet

34 og venter nr en i løpet av måneden senest.

Føler meg ikke så veldig moden jeg... kommer det kanskje med det å få barn?

Jeg klarte hvertfall å overbevise barna til en venninne av meg at jeg ikke var voksen enda. Det er ca 4 år siden. Og det kom de frem til at det var jeg nok heller ikke for jeg var ikke gift, hadde ikke barn eller noe som helst som andre voksne :)

Nå er strax begge deler i boks ;)

Skrevet

32 i september, og har termin 6 september, så da er vel jeg også ganske moden;)

I hodet mitt er jeg fortsatt i 20-årene ;) Så kommer som et sjokk hver gang jeg ser disse 30-tallene.....;)

Mitt første barn, så er spennende - håper på å føde snart da ;) Så lyst å treffe den lille nå:)

Skrevet

Hei.

Jeg runder snart 31, og venter førstemann 6. okt.

Gleder oss masse til den lille kommer!

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Hei! Er 36 og blir 37 senere i år, men etter at gutt nr. 2 har sett dagslys. Som regel holder jeg meg inne på gravid-moden alder sidene, men stikker innom her av og til for å få med meg noen fødselshistorier. Har 50 dager igjen til termin!

Skrevet

Jeg er 33, og har termin med førstemann om 14 dager! Gleder meg masse!!

Skrevet

Jeg er 36 og venter nr 4.Har gutt på 15, jente på 10 og jente på snart 7.Har 8 dager igjen til termin.

Skrevet

Hei!

Jeg er 31 år og førstegangsfødende. Er i uke 38. Fint å se at det er flere "modne" damer her inne :)

Skrevet

Blir 40 i okober, og har termin 7. sept. Har en gutt på snart 16 fra før:-)

Skrevet

Jeg er 31 1/2..venter nr 4. Har 3 barn fra forrige ekteskap. Var 18 da jeg fikk første..har jente på 13,gutt på 9 og jente som blir 5 i september.Venter gutt nå,termin 11.oktober.

Skrevet

Jeg blir 35 i november - venter nummer tre nå.

Skrevet

Jeg er 41 år og venter nr 3 når som helst. Er 2 dager over termindato nå. 13 år siden sist jeg hadde baby, nesten som å være 1. gangs ;-) Er det flere over 40 her da?

Skrevet

Jeg er 31 og førstegangs, baby rett rundt hjørnet (er 7 dager over termin)

Skrevet

Er også gammel kjerring ;-) Blir snart 33 og venter førstemann i begynnelsen av september. Syns det er en helt perfekt alder for å bli mamma!

Skrevet

Jepp!! Fyller 31 idag og har termin 25.10. Da blir jeg tobarnsmor :-)

Skrevet

Er 30 år, førstegangs med termin 17/8 (på fredag:-) Gitt gjennomsnittsalderen for første fødsel, spesielt i oslo og akershus, kan en jo regne med at vi er ganske mange her over 30.

Skrevet

Blir snart 31 år så er over 30 ja!! Venter 3 i løpet av august

Skrevet

Er 39 år fra Stavanger. Termin 12 oktober med nr. 3. (Gutt)

Har 2 jenter på 18 og 10 år fra før.

Tenkte ikke å få flere, men ser ut til at det skal gå en 8-10 års periode mellom hver gang med meg... Både gleder og gruer meg denne gangen. Vet godt hva jeg går til... Har firma som jeg må legge på is nå, og mange prosjekter, så får se hvordan det vil gå fremover.

Er veldig glad i barn, og gleder meg selvfølgelig over en til. Men vet bare at det blir veldig, veldig!! travelt fremover.

Så.. jeg nyter denne siste tiden på alle måter, og har ingen hast.

Koser meg med innkjøp og forberedelser i et bedagelig tempo. Leser bøker, ser film, cafe, shopper. Går mye på besøk og "farter" rundt mens jeg ennå kan. :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...