Gå til innhold

Noen over 30 her inne tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er selv 36 og har termin 18\9 og lurer på om det er noen av oss såkalte "modne" damer her inne også:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 36 år men jeg hører ikke til her enda, er bare 19+2, men det er bare så morsomt å akkurat nå for det er så mye action og fødehistorier :-) Er andre gang for meg mend et er 12 år siden sist så det er som å begynne på nytt :-)

Skrevet

Jeg er rett over 30, 30 1/2 for å være eksakt :-)

Skrevet

Jeg er! Jeg er straks 33 og har termin 20 oktober.....

Skrevet

12 år siden ja:) Da kan en jo fort føle det som en førstegangsfødende. Gratulerer med nr. 2 da:) Dette er vår første og jeg merker at nå som det nermer seg er det endel tanker (både på godt og vondt) som sniker seg på. Godt å ha et forum så man kan diskutere litt. Tenker mye på om alt står bra til med henne. Ellers så går det vel stort sett bra bortset fra de vanlige plagene som de fleste sliter med.

Skrevet

Jeg ble 32 nå i vår og er førstegangs, men moden.. ja, jeg er vel det da, i andres øyne iallfall:)

Skrevet

Hei.

Jeg er 32 år og førstegangs. Har termin 6 sep, kan trygt si at jeg begynner å vente på at lille gutt skal komme :-)

Gruer og gleder meg til fødsel, vet ikke hva jeg går til men må si at det er masse tanker rundt dette.

Lykke til alle sammen.

Skrevet

Jeg er 33 år og førstegangsfødende. Har termin om 11 dager og venter spent.....

Skrevet

jeg var 33 i mars, venter 3 barnet 16 november... Godt å se at det finnes andre "modne" damer her også... :)

Kommer forresten inn her snart, hører til på 2 ennå... :) Vi sees...

Skrevet

Hei!

Er 36 jeg også. Har termin 26/9 , det er min fjerde, har en på 17, 13 og 7 år. Men det er like spennende og stas som omdet skulle vært første:)

Skrevet

Jeg er 36 år og førstegangs fødende. Venter jente og hadde termin 8 august, men hun har ikke lyst ut ennå.

Skrevet

Jeg er 35, førstegangs, og tuppa kommer med ks på onsdag:)

Skrevet

Jeg er 35 og venter gutt nr 2, 13 år siden sist, så det føles som første gang igjen :o) Er 8 dager over termin nå, så det ser ut som denne er like treg som forrige (ti dager over)

Skrevet

Jeg er 34 og venter min andre 10. september. Storebror er tre år.

Hyggelig at det er flere "voksne" jenter her. Her på bim ligger snittalderen litt under det jeg ser rundt meg i hverdagen. Men mens jeg sist hadde masse venner som var gravide samtidig som meg, er det få denne gangen så jeg må nok finne meg noen nye trillevenninner!!

Skrevet

Er 34 og venter nr3, eldste er 4. Så her tar vi alt i en omgang.

Skrevet

Tjoho her er jeg!! Blir 33 i år og førstegangs :)

Skrevet

35 år. og venter nr 3 den 27 august. 7 1/2 år siden sist, så det skal jammen ta bli spennenede å oppleve baby-stadiet igjen!

Skrevet

Jeg er 30, blir 31 i oktober. :-)

Skrevet

Takker og ligemåde til deg :-) Heldigvis har jeg ikke begynt å tenke fødselstanker enda, men jeg vet hvordan det kjennes ja for jeg sliter med magen og det er som å ha kraftige rier, og når jeg får dette som da er i allefall 1 gang pr mnd husker jeg alt og tenker at 'JEG SKAL IKKE HA FLERE BARN!!!' . Vel jeg er tydeligvis ikke en person man skal stole på for her sitter jeg da hehe

Bruker forumet flittig jeg, og leser masse på hva andre skriver bare for å se hvordan ting kunne ha vært og jeg føler meg heldig for jeg har ikke ett sympom på å være gravid, bortsett fra magen :-)

Jeg må ærlig innrømme at da jeg ble gravid tnkte jeg lenge at faen dette er ikke jeg klar for igjen og jeg er for for gammel osv. Men som ukene har godt er det faktisk bedre å gå gravid nå enn da jeg var 24 år. Vet ikke hvorfor men jeg har alt alt i orden og voksen med mange erfaringer og ett litt annet syn på livet så jeg tror vi er litt heldigere der. Liker å være voksen jeg selv om man føler seg som man er 20 år inni seg da, men blir brått revet tilbake til det virkelige liv når vi har vært på fest og kroppen ikke kommer i gjenge før helga etterpå, usj! hehe

Skrevet

Jeg ble 30 tidligere i år og venter mitt andre barn :o)

Skrevet

Jeg er 37 år og venter vårt andre barn.. ;o)

Skrevet

Hei så morro:)

Gøy å se at man ikke er alene. Ikke fordet, inne på de over 35 er det jo stor pågang. Men har ikke sett så mange på vår alder på de ulike trimestersidene. Ønsker dere alle lykke til! Det er og blir en utrolig spennende tid vi går i møte.

Har vel det meste i orden men tross forberedelser er det en del tankevirksomhet og usikkerhet i det og skulle bli mor for første gang. Men har heldigvis en fantastisk mann som jeg gleder meg til å se som far.

Skrevet

31 år, og venter nr 3 og 4.

Første gang var jeg bare såvidt blitt 18 da hun ble født. Må si det er en helt annen opplevelse å gå gravid nå. Er mye mer bevisst på det meste, og følger med på alt som skjer der inne. Blir moro med baby igjen, og så blir det til og med to. De andre barna mine er 8 og 13, så dette er å starte helt på nytt, syns jeg. Vi gleder oss iallefall masse

Skrevet

Hei!

Fyller 35 i oktober, og min termin er 30. august med nr 1!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...