Gå til innhold

den styggeste/ rareste moten EVER?


Anbefalte innlegg

Skrevet

STOOORE skulderputer under fluffy angora gensere! Ikke noe særlig slankende nei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tights midt på leggen med en kort kjole over,- det er stygt det. Ungene våre kommer til å le seg skakke når de blir tennåringer.

Skrevet

Uff ja,bukser med skjørt over,eller med en sånn liten "veske" på den ene hoften.

 

Sykkelshorts i "sateng" i knæsje farger eller med et forferdelig mønster,med en stor t-shorte over,usa sokker og tøysko.

 

Sølvboblejakke,lakk "veske" eller en liten sekk 8helst i rosa),stram tøybukse,leggvarmere og store flytebrygger av noen sko

 

store skjorter,gjerne is litt olastoff, og tights

 

store ullgensere i alle regnbusens farger,eller med store dyremønstere og skulderputer.

 

Snekkerbukse med belte i livet og en stor,tykk genser under,grorud palme,buksa nede i sokkene og tøysko.

 

 

 

 

 

 

 

 

Skrevet

eller vest over store bluser,stenvasket olabukse o.l,fysjamei..

Skrevet

hehe...)) Måtte glise nå. Har vært på 80-talls party i dag, og de fleste hadde da tennissokker utenfor buksene ja ;)) hihi...

 

 

Skrevet

JCs t-skjorter ,med 501 bukser og seilersko var jo også nyyydelig:)

 

Ellers holder jeg en knapp på buffalosko og sefa-bukser.

Skrevet

Dongeri vest med frynsete kanter og tupert pannelugg med en liter hårspray..

Skrevet

et smykke som klistrer seg inntil halsen, svart og blondete..

 

skulderputer

 

umbro-genser

 

liten sekk på ryggen

 

piercing

 

 

Skrevet

Crocs!!! Grusomme greier...

 

Syns ikke spesielt om den army-moten som var heller.

Skrevet

 

Brunkremtryner og platinablondt, bleket hår,

Spisse sko med glorete paljetter og pynt.

Solhysterimoten

Piercing og tatoveringsmoten.

 

Skrevet

sånn liten sekk på ryggen .. .

 

bukse med kort skjørt utenpå . . .

 

snekkerbukse me belte

 

bluse med vest utenpå .. grøss

 

tupert lugg

 

permanent. . .

 

 

Skrevet

hehehe... synes å huske at jeg en gang når jeg var liten (forrige gang den tights moten var her..) så hadde jeg en body... sånn opplegget som babyer har..? hehe.. hjelpe å trøste... Nå kunne det ikke falle meg inn å bruke noen av delene nei... :P

Skrevet

Bukser som er smale nede, spisse lange sko, støvletter utenpå buksene. Huff og esj.

Og det er klær folk får seg til å går med nå.

Skrevet

De skoene med unormal lang og spiss tupp-var vel på mote for 2-3 år siden-fytti rakkern -de var stygge de! Alle så ut som de brukte str 50 i sko!

 

Men husker jeg gikk rundt i tights med strikk under beina i sjakkmønster og body med svart skinnvest;) Lekker!!!

 

Buffaloskoa var stygge- 80 tallet var generelt stygt, men begynnelsen av 90 tallet og teckno moten.....hvit leppestift osv...

 

Men de buksene som rekker til armhulene-den moten kan finfint forsvinne...fysj!

 

 

Skrevet

De derre blå og røde skoa til menn på 80-tallet

Skrevet

Buffalo er dødsharry. ei venninne av meg bruker de enda (av og til) enda folk hadde de da vi var 16...

 

I vår gikk mange rundt med shorts med tights under..det synes jeg så snålt ut..

 

Er ikke så veldig glad i rutete bukser heller.I allefall ikke i rødt.

Skrevet

Tupper pannelugg, og sånn "palme" på toppen av hodet, DET var stygt det.

Seilersko med tvinna snorer

Snekkerbukse med brett i beina og belte i livet

Stooore plastøredobber, gjerne i lysrosa eller turkis.

Snowjoggere (bestemora til sambo har det ennå, fine og skeive:-)

Skrevet

Haha.... Mener du pumps? De har jo vært moderne i "alle år"! :-)

Skrevet

jeg er hvis helt ute nå, men hva pokker er buffalo sko? noen som kan beskrive, eller har bilde?;-)

Skrevet

Jeg synes saggebukser på gutter ,så halve rompa tyter utenfor og resten ser ut som den er flat som en pannekake er helt gresligt.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...