Gjest Skrevet 11. august 2007 #26 Skrevet 11. august 2007 STOOORE skulderputer under fluffy angora gensere! Ikke noe særlig slankende nei.
___ Skrevet 11. august 2007 #27 Skrevet 11. august 2007 Tights midt på leggen med en kort kjole over,- det er stygt det. Ungene våre kommer til å le seg skakke når de blir tennåringer.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 11. august 2007 #28 Skrevet 11. august 2007 Uff ja,bukser med skjørt over,eller med en sånn liten "veske" på den ene hoften. Sykkelshorts i "sateng" i knæsje farger eller med et forferdelig mønster,med en stor t-shorte over,usa sokker og tøysko. Sølvboblejakke,lakk "veske" eller en liten sekk 8helst i rosa),stram tøybukse,leggvarmere og store flytebrygger av noen sko store skjorter,gjerne is litt olastoff, og tights store ullgensere i alle regnbusens farger,eller med store dyremønstere og skulderputer. Snekkerbukse med belte i livet og en stor,tykk genser under,grorud palme,buksa nede i sokkene og tøysko.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 11. august 2007 #29 Skrevet 11. august 2007 eller vest over store bluser,stenvasket olabukse o.l,fysjamei..
Rusketuska Skrevet 12. august 2007 #30 Skrevet 12. august 2007 hehe...)) Måtte glise nå. Har vært på 80-talls party i dag, og de fleste hadde da tennissokker utenfor buksene ja ) hihi...
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 12. august 2007 #31 Skrevet 12. august 2007 JCs t-skjorter ,med 501 bukser og seilersko var jo også nyyydelig:) Ellers holder jeg en knapp på buffalosko og sefa-bukser.
Gjest Skrevet 12. august 2007 #32 Skrevet 12. august 2007 Dongeri vest med frynsete kanter og tupert pannelugg med en liter hårspray..
TurangaLeela Skrevet 12. august 2007 #33 Skrevet 12. august 2007 et smykke som klistrer seg inntil halsen, svart og blondete.. skulderputer umbro-genser liten sekk på ryggen piercing
Milletrille Skrevet 12. august 2007 #34 Skrevet 12. august 2007 Crocs!!! Grusomme greier... Syns ikke spesielt om den army-moten som var heller.
prekæs Skrevet 12. august 2007 #35 Skrevet 12. august 2007 Brunkremtryner og platinablondt, bleket hår, Spisse sko med glorete paljetter og pynt. Solhysterimoten Piercing og tatoveringsmoten.
blir 3 barnsmor Skrevet 12. august 2007 #36 Skrevet 12. august 2007 sånn liten sekk på ryggen .. . bukse med kort skjørt utenpå . . . snekkerbukse me belte bluse med vest utenpå .. grøss tupert lugg permanent. . .
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 12. august 2007 #37 Skrevet 12. august 2007 hehehe... synes å huske at jeg en gang når jeg var liten (forrige gang den tights moten var her..) så hadde jeg en body... sånn opplegget som babyer har..? hehe.. hjelpe å trøste... Nå kunne det ikke falle meg inn å bruke noen av delene nei...
Gjest mphs Skrevet 12. august 2007 #38 Skrevet 12. august 2007 Bukser som er smale nede, spisse lange sko, støvletter utenpå buksene. Huff og esj. Og det er klær folk får seg til å går med nå.
Amabolla Skrevet 12. august 2007 #39 Skrevet 12. august 2007 De skoene med unormal lang og spiss tupp-var vel på mote for 2-3 år siden-fytti rakkern -de var stygge de! Alle så ut som de brukte str 50 i sko! Men husker jeg gikk rundt i tights med strikk under beina i sjakkmønster og body med svart skinnvest;) Lekker!!! Buffaloskoa var stygge- 80 tallet var generelt stygt, men begynnelsen av 90 tallet og teckno moten.....hvit leppestift osv... Men de buksene som rekker til armhulene-den moten kan finfint forsvinne...fysj!
nr2eprins Skrevet 12. august 2007 #40 Skrevet 12. august 2007 De derre blå og røde skoa til menn på 80-tallet
Gjest Skrevet 12. august 2007 #41 Skrevet 12. august 2007 Buffalo er dødsharry. ei venninne av meg bruker de enda (av og til) enda folk hadde de da vi var 16... I vår gikk mange rundt med shorts med tights under..det synes jeg så snålt ut.. Er ikke så veldig glad i rutete bukser heller.I allefall ikke i rødt.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 12. august 2007 #42 Skrevet 12. august 2007 Tupper pannelugg, og sånn "palme" på toppen av hodet, DET var stygt det. Seilersko med tvinna snorer Snekkerbukse med brett i beina og belte i livet Stooore plastøredobber, gjerne i lysrosa eller turkis. Snowjoggere (bestemora til sambo har det ennå, fine og skeive:-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 12. august 2007 #43 Skrevet 12. august 2007 Haha.... Mener du pumps? De har jo vært moderne i "alle år"! :-)
Gjest Skrevet 12. august 2007 #44 Skrevet 12. august 2007 jeg er hvis helt ute nå, men hva pokker er buffalo sko? noen som kan beskrive, eller har bilde?;-)
It's all about me Skrevet 12. august 2007 #45 Skrevet 12. august 2007 Jeg synes saggebukser på gutter ,så halve rompa tyter utenfor og resten ser ut som den er flat som en pannekake er helt gresligt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå