Gå til innhold

den styggeste/ rareste moten EVER?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Buffalo står på min liste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De der hele buksedressene på 80-tallet. I alle mulige rare farger... herregud... Var ikke så stilig med hvite tennissokker utenpå olabukse heller...

Skrevet

Buffalo sko, trange hoftebukse gjerne med en kort topp til, caps og capribuse(i pastellfarger).

Skrevet

Grøss og gru,det må være haremsbuksene på -80tallet!!

Husker dere dem?

Skrevet

IKKE capriBUSE, men capribukse:)

Skrevet

Stooort permanenthår!

Forøvrig var vel hele 80-tallet en stor motekatastrofe i seg selv.

Skrevet

glemte de buksene med høyt liv som tydligvis har blitt inn, heslig! tror jeg faller litt utenfor i år, hehe...

Skrevet

Permanent =0( grøss så jo ut som en puddel

Skrevet

Første som slo meg var haremsbuksene (var dt de med hengerumpe?) i fæle farger... Grøss

Skrevet

joda er enig i den :) men MELLOW bukser, husker du de?? de slår buffalo gitt :) og sånne kelly girl gensere som mange brukte når jeg gikk på u-skolen, USJ! Husker jeg hadde rosa sefa tights med lysegrått langt skjørt utenpå når jeg gikk i 7 klasse,, IKKE pent.. Var den perioden hvor det var så inn med tights med like korte skjørt over..

Skrevet

Hehe, jeg bodde en stund i utlandet, i varmen ved ekvator, kom hjem til Norge sist vinter...

Og så at "alle" gikk med støvletter UTENPÅ buksene!?!?!?!

Åååååå så stygt og harry tenkte jeg...

Men jeg har vendt meg til det nå...

Men tenk tilbake da jenter, om dere ville gått sånn for noen år siden? NOT!!

Skrevet

Uten tvil; haremsbuksen og tightsen med bånd under foten.............. og permanenten..... :) Herregud!!!

Skrevet

Moonboots, det er stygt det!

Bianca og sjarmøren

........... kliper og limer..........

du er teit ;) jeg elsket moonbootsene mine og jeg hadde dem lenge før alle andre :-)

hm... styggeste moten? taits?

Skrevet

Haremsbuksene var jo bare de beste å gå i da:-D

Men de korte dressjakkene som ble brukt til fest var jo en ting.. Men de brettet dem jo opp til albuene??!! Herreguuud. Ellers må jeg si jeg syns harry er gøy jeg da..... Morro å mimre om hva vi både gjorde og hvordan vi såg ut:)

Skrevet

Snowjogs og boblekåpe var ikke så grusomt lekkert.

Skrevet

strekkbukse!!! husker dere dette? svarte eller knæsj fargede strekkbukser, med skikkelig strikk under bena... snakk om trekantform på folk altså...

Skrevet

åååå sånne "bolerbukser" fra 80-tallet, SÅ jævelig stygt da! i sånn utvasket t-shirt stoff og i grusomem farger.. USJ!

Skrevet

Taits faktisk hohoho ler meg ihjel :D

Skrevet

Det må være sånne blondekrager utenpå genseren\blusen. Kunne få kjøpe løse også, grusomt. Og sånne bukser med skjørt utenpå.

Skrevet

hehe, husker jeg fikk en sånn svær boler boblejakke av mamma da jeg var en 11-12 år. skulle visst vokse inn i den, men den dag i dag, er den fortsatt 5 nummer for stor. kjenner mange som har opplevd den samme boblekrisen. følte meg ikke helt vel i den nei, så den ble hengende i skapet.

Skrevet

haha ja, og jeg følte meg så fin! usj, er det mulig.

Skrevet

hehe, jeg ble også offer for sånn blondekrage, frivillig da, syns jeg var dritfin. det kommer vel tilbake når vi minst venter det...

Skrevet

Kom forresten på bukseskjørt, tror de var tidlig nittitall. Ugly bugly

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...