Gå til innhold

Starter en ny tråd her....


#Aurora har tre gutter#

Anbefalte innlegg

til mari 74 fødeklar

Du vil føde veldig snart...menge til du har termin?får opp om ca 3-5 dager med ei jente.

Jenta er rundt 3670gr og 50cm..fødselen vil gå fint..vondt men ikke mere enn normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk skal du ha, det beroliger meg.. For jeg er myyye plaget med hodepine, å press på øyet! Men det var meget beroligende.

 

Spennende. Syns dette er interessant, men ikke alle som tror på slike greier! :)

 

Aller siste spm:

Kommer jeg og sambo til å flytte bort en stund ( sammen altså ) eller blir vi boende?

Og ser du om vi flytter sør over, eller til et annet land?

 

Beklager alt maset...

 

har lyst å spørre om masse ting, både innen økonomi, forhold, bryllup og masse slike ting, men er et veldig følsomt menneske som tenker masse, å har ikke lyst å vite om disse tingene ( selv om jeg er nyskjerrig ) bare la livet bestemme hva som kommer til å skje.. For jeg har ikke lyst å høre ting som jeg ikke vil høre. Ikke for at jeg frykter det, men mye rart kan komme opp.. og det må sjebenen få bestemme..

 

Lykke til med denne "jobben" du gjør for alle oss nyskjerrige og uvitende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Asfoe

Får opp at dere kommer til og flytte om ikke så alt for lenge.Men det blir at dere flytter tilbake om noen år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Er litt bekymret for mannen min..Han hadde veeeldig vondt i ryggen her for 3 uker siden, dro til legen hvor han trodde det var nyregrus:.

Fått henvisning til ul både av nyrene og røntgen av ankeln som har plaget han over lengere tid..

Ser du noe "galt" med han?? Vi reiser til syden i morgen og håper så inderlig han ikke får vondt når vi er der nede,,måtte utsette ul timen sin også fordi dem fikk han jo når vi var i syden..

 

Han er født 261272

 

Håper du kan gi meg en liten tilbakemelding om hva du ser..

Er det noe jeg bør bekymre meg for??

Eller ordner kroppen dette selv?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til mamman til a&m + joakim

Ser nok ut som det er noe galt,han nå nok ha hjelp til behandling til ryggen sin.

Han får nok litt vondt i i ryggen når dere er i syden,prøver og masser eller legge på en varmpute på kveldene før dere legger dere der nede.

Han får nok hjelp til ryggen,litt vanskelig og si at du ikke skal bekymre deg,for det gjør du nok uansett hva jeg sier.

Men han får hjelp og det tar sin tid men så blir han bra til slutt.

Mye om og men...mye hardt slitt men det er verd det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du se på barn på meg. 111169 Og om det blir flytting på meg og samboeren. Eventuellt kjønn på barnet Jeg født 111169 han 100471

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til marie34

Hei...det blir nok flytting på dere ja..blir nå en gang utover høsten.

Ser en gutt er men også ei jente?

Har du ei jente fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, har en gutt og en jente. Er nå gravid i 10 uke. Har blitt spådd ett tøft svangerskap. Ser du noe om det??? Og kjønn??+ Eller om jeg vil miste det??

Tusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til marie34

Får opp ei jente nå...svangerskapet vil gå fint.Ser ikke så store problemer unntatt bekkenplager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til ønskerspire

Ser at du blir gravid med en gutt om ikke så altfor lenge.Innen dette året er forbi.Rundt slutten av nov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Du har svart meg lenger oppe at du trodde jeg kanskje er gravid nå.

Jeg merker at jeg blir litt stresset av denne baby lagingen. Har bare lyst til å spørre deg litt mer. Hvor sikker føler du deg når du ser disse tingene og hva er det du ser. Jeg har IKM i morgen, og føler på hele kroppen at mensen er på vei....

 

Ser du hvor mange barn jeg får til sammen. Jeg har en liten jente nå på 2 1/2 år. Vi jobbet litt med å få til henne og.

 

Jeg blir kjempeglad hvis du orker å svare meg. Det er helt fantastisk at du svarer alle her inne!!!!! Håper det ikke går ut over all energien din!

 

Jeg er født 231173.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til solsikken73

Er sånn 60%sikker noen ganger.Andre ganger er det 80%og så 40% blir litt forskjellig hva jeg ser osv og hvor tydelig bildene er.Hender seg at det er flere med samme fødselsdato og da blir det vanskelig og skille synes jeg.

 

Får opp kun to barn på deg.

Man blir litt stresset av og bli gravid,så det beste er noen ganger og finne på noe annet og ikke tenke på det,uannsett at det ikke er enkelt.

Ta en tur bort rundt eggløsningen og gjøre noe annet samt bare kose seg og ha sex.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heii..du svarte mej nettopp lenger oppe.. ser du hvor mange barn jeg for tilsammen ?å kan du se om vi får huse som vi har lagt inn bud på

?tusen takk for hjelpa=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres spennende ut.

Ser du gutt eller jente hos meg. Er 4+2 og har en gutt på 3år. Jeg er født 06.10.76 og samboer 27.03.71.

Håper på svar. Takk:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til ønskerspire

Får opp en 3-4barn på deg.

Ser nok ut som dere får det huset dere vil ha ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har to jenter fra før og min samboer en gutt..

Kommer vi til å bestemme oss for en felles unge? eller har vi nok med de tre vi har til sammen?

Og evt når og hva :)

 

Jeg 170676

han 070374

 

på forhånd takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til glitterpusen

Dere får nok et kjærlighetsbarn sammen.Virker som dere har nok og henge fingrene i men dere vil ha et felles barn.Dere kommer nok til og starte prøvingen etter jul..og dere lykkes utpå vårparten.Ser en skjønn gutt på dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Aurora:)

Jeg lurte på om du kunne se noe angående jobb?

født 23.05.78

 

Føler jeg er i et veiskille nå, og vet ikke helt hvilken retning jeg bør gå.. setter stor pris på om du vil svar meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til kiaora

Ser at du gå en langomvei,det blir mye om og men.En hard vei men den er det beste for deg.Ser vel ikke så mye egentlig ang dette....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar Aurora:)

Ser du noe om hvilken retning dette er?

sitter her med en liten klump i magen og vet ikke helt hva jeg skal gjøre i forhold til en mulighet som har dukket opp, om det er riktig "vei" eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til kiaora

nei klare ikke helt og se hvilken vei det er.Men du selv vet hva som er riktig og ikke riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...