Gå til innhold

Starter en ny tråd her....


#Aurora har tre gutter#

Anbefalte innlegg

til medea

Føler at din vennine strever litt med og bli gravid som du skriver.Men hun blir det nok veldig snart.I okt med en gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

til vilsågjenreha

Det skjer ut som det er en høstkveld ute på by`en...tipper det blir rundt okt her...

Han er høy og mørk med blå øyner.Han virker som han har en musklerkopp,liker og holde seg i form.Han ser ut som han her ei jente fra et tidligere forhold på rundt 3-4årSå det er kanskje noe i den spådommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til septemberstjerna og martine

Ser ut som det kommer til og gå bra med dere.Dere er bare inne i en vanskelig periode.Alt kommer til og løsne seg innen et par mnd.Dere begge to må bare åpne hjertene deres og vær ærlige med hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til 3 prinser og 1 prinsesse

Ser at du blir gravid veldig snart..virker ikke som du er det nå...men kanskje neste mnd.Den ligger veldig nærme.Veldig greit og ha en mensen i mellom slik at kroppen får komme tilbake til seg selv igjen før du blir gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til sussa226&katharina f 23.06.06

Det kommer til og ordne seg med samarbeidet med barnefaren..men ikke før om et par mnd.Han finner ikke roen i seg selv enda etter at du har fått deg ny type.Det takler han veldig vanskelig og har gått hardt på han.

Gi han et par mnd så blir det mye bedre.

Din mor er litt vanskelig og se på..føler at hun synes at du har gjordt en feil..enda hun vet at du har gjordt det rette så er det veldig vanskelig for henne og innse det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til ønsker.oss

Får opp at du ikke er gravid altså.Men kan jo ta feil.Har du fått testet da?

Får opp at duken ligger sammen med masse gammelt tøy...har du lagt bort noen klær eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til 3 prinser og 1 prinsesse

Leste det først nå at du hadde fått mensen..da er det ikke lenge til du lykkes med jenta.

Får opp at det er en ånd i deres hus...virker som ei lita jente.Hun er ikke farlig men veldig nysgjerrig.Tror faktisk hun går "igjen"i feil hus.

Men no vet jeg at Kimby er veldig flink med slike ting.Du kan spørre henne hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg 110386.

 

Lurer på hvordan økonomien blir fremover? Sliter litt der skjønner du...

 

Ser du kanskje en ny jobb for min samboer?

 

han: 100782

 

tusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til meg og min lille superstjerne

Set ut som du må slite enda enda en stund.Veldig trang økonomi i et par mnd til så begynner det endelig og løsne litt til.Men der må tenke litt på pengene ca i et halvt år til så ordner det seg.

Ser en jobb for din samber i okt.Virker som han kommer til og få jobb på lagerjobb eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Kan jeg få spørre om jeg får flere barn? Har en gutt og en jente fra før:)

 

110279

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk igjen for svar! :-)

 

Ja, det må jo være en ånd av et eller annet slag!

Spennende er dei allefall, tror så absolutt ikke at den er noe farlig eller vil oss noe vondt!

Den har iallefall vært veldig aktiv hos oss i sommer!

Ungene liker ikke å ligge på sine egne rom, og 2 av gutta ligger sammen og jenta liker heller ikke å ligge på eget rom!

Vi bygde på huset i vår og det har vært ekstra urolig ettpå at 3 av barna fikk egne rom i nyavdelingen1

Selv om det ikke er noen farlig ånd, så er det jo skummelt når man ikke kan se det!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Vil du se på meg når jeg får meg ny jobb?? Klarer ikke mer av den jobben jeg har *sukk* har det så fælt der. Klarer du også å se hva jobben innebærer?

 

30/09-86 på forhånd..masse masse takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til Helnøtt

Får opp at du kanskje får deg jobb til jul...innen helsevesnet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til la isla bonita

Er no et par gullringer her...det kan nok bety bryllup på dere..i høsten 2010

Ser ikke noe flytting akkurat no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til hallohallo-mor til to

Ser tre barn på deg.Du kommer til og få ei jente om ca 3 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:)

 

Du har spådd meg før ang graviditet. da var du litt usikker på akkurat tidspunkt.

Kan du se noe nærmere nå? Skal snart igang meg prøverør. sept/okt. veldig spent på det.

 

Og så har jeg søkt på en helgejobb innen psykisk helse. får jeg denne?

 

f dato 16.03.84

sambo 14.08.73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til ninen84

Får opp at spiren vil sitte med prøverør...så du får nok en sommerunge.Ser ut som ei jente.

 

Og ja...du får nok den jobben.Nå er det virkelig din tur!

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg maser fryktelig på deg jeg:)

Er ikke bare når man lurer på så masse..

Jeg er hjemme med min datter,å kjenner jeg bynner og bli lei av å gå hjemme(Gått hjemme nå i 1år og 7mnd)Føler jeg begynner og bli deppa:(

Kan du se nå jobb eller noe??

280381

Skal ikke mase mere på deg nå:)

Men tusen takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til turbo prinsessen

Forstår godt at du begynner og bli lei.Får opp at du får deg et vikariet i en bhg i slutten av sept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Aurora...

Vil bare si at en ting du spådde om at jeg fikk jobb i barnehagen stemte!!:)))

 

Vi bor nå i kalde nord, ser du noe når vi flytter herfra og sørover igjen!!??

Blir vi boende i dette huset vi nå bor til vi vender nesa sørover?? Og ser du noe hvor vi havner når vi velger å flytte?? Vil til østlandsområdet!!

 

F 200178

Han 261272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg gikk med min datter ble jeg spådd av to ulike mennesker på BIM at det ble en gutt...og det var tydelig feil, men kanskje du kan hjelpe meg?

Vi prøver på nr.2 denne høsten, kan du se om det klaffer snart og evt kjønn? Jeg er nemlig en sterk følelse av hva det blir og det hadde vært gøy å se om du fikk opp det samme. Kan du også se hvor mange barn vi får totalt (og kjønn)?

 

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til mamma til a&m+ joakim

Må først og frems si gratulerer med jobben da.

Ser ut som dere flytter til neste høst eller høsten etter der.

Dere vil bli boende der dere bor nå til dere flytter.Da ser det ut som dere kjøper dere er hus.Men det vil en plass i østlandet,men akkuart hvor er litt vanskelig og si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...