Gå til innhold

Hvorfor har dere dyr??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo det er jo en adhd sau-hund, som egentlig ikke liker seg inne, men i smyyygende åling etter bilhjul og alt annet på 4 føtter.....Psyko-bikkjer det der...hmmmm...skeptisk

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Japp, en bc.... FAKTISK! Og uten at jeg trenger og forsvare meg for sånne som deg, så er det sambo sin hund, som er ute og SPRINGER med hunden nå, for og kaste ball med den på en grusbane, for så og SPRINGE tilbake! Gå og ta tlf dine du. Går desverre ikke og sende pm til de som lager seg konto uten profil, bare for og få laga kvalme for andre

Skrevet

Enig. Psykobikkje. Enn å ha en Psyko sammen med barn. I tillegg uten tilsyn! Sitter bare å venter på pm med navnet på jeg nå, så jeg kan melde henne

Gjest Sekretøsa
Skrevet

nei, men han er inne når vi IKKE er hjemme!!!! djiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisses!!!!!!!! Når vi er hjemme, så er han ute stort sett hele dagen! han lider ingen nød, ro dere ned!!!!!

Skrevet

Send pm til Ræva da. Slutt å jug om at samboeren din er ute å lufter bikkja. Han ligger sikkert på sofaen, mens hunden er bundet ute våt og kald.

Skrevet

ehhhhh...Palmesus.....pssssst...du forsvarer deg NÅ........

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Elsker kattene mine og behandler de pent - klager bare litt på fuglene jeg får i gave :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Åja, så du og ræva er en og samme person?

Nei, jeg juger ikke, det kler meg ikke. Men nå skal JEG legge meg på sofaen! Så det så!

Skrevet

Nei, vi er ikke en og samme person. Kanskje litt like, men det stopper der. Jeg tror juging kler deg utmerket!

Skrevet

Funker ikke pm min så det er det bare å drite i...haha "fatal error", nei send til Heksa.....hun stikker jo nesa frem over alt nå, ser jeg......BØØØ

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg kan sende pm til den personen som på død og liv vil ha det, ikke alle andre. Men når den personen "tilfeldigvis" ikke har profil, såh.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...