ivf79 Skrevet 11. august 2007 #1 Skrevet 11. august 2007 Ikke gidder dere å lufte de. Dere synes de stinker, og er ekle. Dere sitter på nett (!!!) og klager høylytt på hunder som driter inne og er i barnas sandkasser osv. Hva med å omplassere hunden til noen som gidder å dekke behovet den har?
Gjest Skrevet 11. august 2007 #2 Skrevet 11. august 2007 Har pusekatter, fine små dyrene.... Men skal ha bikkje etterhvert, og da kommer jeg til å klage AKKURAT like mye som enhver annen hundeeier hihihi
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Overskriften din skulle vel heller vært; hvorfor har dere hund?... Dyr er jo så mangt....selv tenkte jeg på anskaffelse av et lite akarium med no fisk i... Ikke stinker de (såfremt det vedlikeholdes seff..) kjøper noen som ser pene ut så da er de ikke ekle:P Ikke reker/røyter de, bjeffer, eller har særlig store behov heller;) Dessuten er et akvarium faktisk ganske god terapi..hehe
Gjest Skrevet 11. august 2007 #4 Skrevet 11. august 2007 hehehe...eller kjøpe en hund som passer til "din" egen livsstil -derfor har jeg endt opp med en liten plendriter, som trimmer seg selv Men klage kommer vi vel alltid til å gjøre, endten på de med 4 foter el 2. Normalt det....
ivf79 Skrevet 11. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2007 Jeg spurte de som HAR hund, og sitter og lirer utav seg piss. Hva du synes og kattedottene dine har lite med spørsmålet mitt å gjøre. *ellers er du sikkert kjempeok!*
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. august 2007 #6 Skrevet 11. august 2007 Jeg må le.. våt hund lukter IKKE godt, uansett hvordan du vrir og vender på det! Skamme oss som vasker hunden vår! Og ja, som jeg skrev i det andre inlegget, han dreit i gangen fordi han er dårlig i magen (tydeligvis). Det er ikke dermed sagt at vi aldri lufter de, eller tar oss av de. Og hva i alle dager gjør du på nett??? har du ikke barn og ta deg av??? *tåpelig*
ivf79 Skrevet 11. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. august 2007 Nei, jeg har ikke noen barn å ta meg av. Når det kommer til at hunden din er dårlig i magen, må du fòre han riktig, da vet du.
Gjest Skrevet 11. august 2007 #8 Skrevet 11. august 2007 HAHAHAHAHAAAAAAA KATTEDOTTENE, SJØH )) *lol*
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. august 2007 #9 Skrevet 11. august 2007 jammen herregud! hvor teit får du blitt da kvinne?? Kan det hende at han har spist noe ute??? siden han får "riktig" for? som oppdretter har bestemt? og om det er foret, så burde han jo driti inne hele dagen!!!! Hva du skal henge deg opp i altså
Gjest Skrevet 11. august 2007 #10 Skrevet 11. august 2007 Ja'aaaaaaaa, får reinn-ræv får de kun pga foret............*ler*
ivf79 Skrevet 11. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 11. august 2007 Er han ute uten tilsyn, med andre ord? Hva for en hundeeier er du egentlig? Har du ikke kontroll på hva den stakkars hunden din tygger i seg? Hallo, noen som kan sende en bekymringsmelding til mat-tilsynet her????
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. august 2007 #13 Skrevet 11. august 2007 Hehehe.. Greit, du skal ha for at du prøver og skape en krangel en lørdagskveld. JA; bikkja står ute ALENE... oooh, stakkars hund!!! Ta og ring dyrevernet eller noe, jeg kan godt sende deg en pm med adresse og navn, så de kommer riktig. De vil nok helt sikkert ta bikkja fra oss. Og du, mens du er i gang, ring barnevernet også.... snuppa er nemlig ute noenganger uten at jeg henger i beina hennes, og en dag, hold deg fast, så kom ho inn med et bringebær ho hadde plukka!!! IIIIIIIIIIIIIK! Ha en fin helg!
Gjest Skrevet 11. august 2007 #14 Skrevet 11. august 2007 Ræva og DEILIGERE; se så - tilbake til krangle med seg.... *gjete*
ivf79 Skrevet 11. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 11. august 2007 Det er jo ingen der! Så da må jeg jo prøve lykken her! Hold deg her du også. Mere Blod! MERE BLOOOOD!!
ivf79 Skrevet 11. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 11. august 2007 Send meg pm, pronto. Du er ikke særlig oppdatert skjønner jeg, DYREVERNET, liksom. Mattilsynet, hvertfall!
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. august 2007 #18 Skrevet 11. august 2007 Hva faen skal du blande inn mattilsynet etter? Fordi han får dårlig mat? stakkars lille bikkja, får bare mat til nesten 700 kr sekken. Off og off. Tenk på de som overlever på "dårlig" mat fra rimi du! At det går ann!!! Somebody do something!
ivf79 Skrevet 11. august 2007 Forfatter #19 Skrevet 11. august 2007 Og NÅ ser jeg at du prøver å få 3 åringen din STUM i tillegg!
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. august 2007 #20 Skrevet 11. august 2007 hihi heksa, skal du låne bc'n min til og gjete de vekk?
Gjest Skrevet 11. august 2007 #21 Skrevet 11. august 2007 Faa'n Heksa, vi må bestandig tilbake når det er noe morsomt ;( ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHH
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. august 2007 #22 Skrevet 11. august 2007 Jammen kvinne, RING NÅ BARNEVERNET DA SIER JEG!!!! herregud, jeg er jo horribel!!!!
ivf79 Skrevet 11. august 2007 Forfatter #23 Skrevet 11. august 2007 Nek. For når man sender inn bekymringsmelding om dyr, er det Mattilsynet som skal kontaktes. Det er DE som kommer hjem til deg, ikke Dyrevernet. Men nå har jeg ikke tid til å sitte her og lære deg alskens. Har noen telefoner jeg må ta.
ivf79 Skrevet 11. august 2007 Forfatter #24 Skrevet 11. august 2007 Få pm da, for svarte! Med navn og adresse!
ivf79 Skrevet 11. august 2007 Forfatter #25 Skrevet 11. august 2007 BOARDER COLLIE!!! I TILLEGG!!! Den trenger jo MASSE mosjon! Se til å PELL deg ut å luft hunden din! Man binder bare ikke en BC!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå