Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 12. august 2007 Forfatter #26 Skrevet 12. august 2007 Slik skal den være: Ved tidlig svangerskap: Tett lukket "Plugget igjen Lavt plassert hos noen, høyt plassert hos andre Kan være bakovervendt Blålilla i fargen Både myk og hard - hard inni, men med "et mykt lag" utenpå
Suretær Skrevet 12. august 2007 #27 Skrevet 12. august 2007 tappen er midt i mellom høy og lav og ligger langt "bak". Det kommer litt væske på fingeren når jeg tar på den så det betyr vel at den ikke er lukket. Tror nok ikke jeg er gravid nei..
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 12. august 2007 Forfatter #28 Skrevet 12. august 2007 Om det kommer væske på den eller ikke har ikke noe å si, det kommer alltid litt væske ut. Det du skal kjenne etter er om det "hullet" mitt i den er godt strammet igjen eller om du kan putte fingeren din LITT oppi din. Litt dumt forklart men
Suretær Skrevet 12. august 2007 #30 Skrevet 12. august 2007 den er helt lukket, kjennes ut som en liten spiss på den, men ikke noe åpning... veldig hard men myk utenpå. Ligger langt bak
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 12. august 2007 Forfatter #31 Skrevet 12. august 2007 Dette hørtes jo veldig lovende ut:D Du har jo til og med fått en test som kanskje er positiv:D
Suretær Skrevet 12. august 2007 #32 Skrevet 12. august 2007 ja det var det da, men føler at tanta kommer.. Er litt pesimistisk kjenner jeg men det er jo ikke så rart etter så lang tid. Nå ble jeg veldig sugen på å teste, finnes et døgnåpent apotek oppi gata her men jeg MÅ vente..
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 12. august 2007 Forfatter #33 Skrevet 12. august 2007 Jeg var akkurat som deg, jeg kastet til og med en klar positiv test rett i søpla fordi jeg trodde ikke at den var positiv. Jeg følt også at tanta kom hele tiden. Har ikke du IKM i dag da?? da kan du berre teste å bli ferdig med det, du får jo det rette svaret
Suretær Skrevet 12. august 2007 #34 Skrevet 12. august 2007 jo jeg kan jo det, men da er jo spenningen over med en gang. Hvis tanta ikke kommer idag kan jeg leve i håpet litt til. Får jeg derimot negativt svar på testen er alt håp ute. Har aldri hatt så lang lutealfase som dette, vanligvis ville tanta kommet for 3 dager siden, men siden jeg går på pergo endrer det seg vel litt. Derfor har jeg beregnet ikm idag, 14 dager siden EL, men vanligvis skulle hu vært her for lenge siden. Dessuten er det jo langt på dag, kanskje litt sent å teste.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 12. august 2007 Forfatter #35 Skrevet 12. august 2007 teste kan du gjøre når som helst, eneste du skal sørge for er å ikke drikke for mye før du tester, du skal heller ikke ha tisset de siste 4 timene. Fatter ikke at du klarer å la vær, jeg må alltid teste:D
Suretær Skrevet 12. august 2007 #36 Skrevet 12. august 2007 testet med EL test nå og den var negativ. Er det ikke noe med at den bør være positiv hvis jeg er gravid?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 12. august 2007 Forfatter #37 Skrevet 12. august 2007 Jeg har opplevd begge deler. Den gangen den var negativ var på IKM dagen, men strekene var nesten like sterke, hvordan er dine?
Suretær Skrevet 12. august 2007 #38 Skrevet 12. august 2007 Det forsto jeg ikke," Den gangen den var negativ var på IKM dagen, men strekene var nesten like sterke", ....??? EL testen har to streker, men den ene mye svakere enn den andre. Er jo negativ da, den gir jo alltid utslag uansett. Kom på at jeg ikke får kjøpt tester i morgen heller, skal til Sverige med jobben. Grrr
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 12. august 2007 Forfatter #39 Skrevet 12. august 2007 Det jeg mente var at test streken på EL testen var nesten like sterk som kontroll streken, den er negativ da, men den var jo nesten positiv i og med at den var nesten like sterk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå